Citat:
Ursprungligen postat av
Tesla83
Jag har varit gift i 8 ÅR, men vi har inga bilder när vi badar, varken på Facebook eller instagram.
Vi har foton på djur och barn och naturen.
Men jag håller med om att hon borde varit medveten om att deras relation skulle hållas hemlig. Om det var så.
nej med det var bara exempel.. på bad.. någonting.. äter glass, gör något på helger, nöjen, ute på sjön.. äter middag, firar födelsedag.. , varit på fotboll... .... dessutom pratar vi ungdomar/unga vuxna på 20 som annars alltid skall flasha allt de gör. Ho visar ju upp sig...
Någonting som inte stämmer, logiskt, praktiskt, och borde varit varningsklocka för henne samt hennes syskon, föräldrar. Att det inte finns blivande svärsonsbilder alls..
Han, om det var rätt namn,
fyllde den 3 april.. var är kalasbilder t.ex. ? De måste ju ha firat det ihop på något sätt. Firade hennes mamma honom ?? svärmorsmiddag t.ex ? Bilder måste finnas.
Saga fyllde 6 sep... då var hon gravid 8e månaden nu och det var inte första träffen..
Att inte hennes föräldrar reagerat rådgjort henne... något mysko om det skall hemlighållas. Det är inte okänt för dem att han har en annan kultur mm.