2023-05-05, 00:58
Bannlyst
Hej hej ursäkta om jag stör herregud vad mycket skräpinlägg alltså men har bara en fråga´´´´´´var Saga etnisk svensk?
Citera
2023-05-05, 01:07
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
Det räcker väl att titta på henne så ser du det.. De har en viss stil dessa tjejer som inte ställer några högre krav på sitt umgänge..

Jomen så är det ju (fast det får man inte säga). Det är inte de ordentliga, skötsamma flickorna, som blir gravida med kriminella män (oavsett hudfärg för den delen) i s. k. utsatta områden.
Citera
2023-05-05, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
Det räcker väl att titta på henne så ser du det.. De har en viss stil dessa tjejer som inte ställer några högre krav på sitt umgänge..
Hon ser ut som vilken vanlig tjej som helst idag.
Sluta släng massa trams. Hela historien är så fruktansvärt tragisk! Spelar ingen roll vem hon valt som partner, detta ska inte hända överhuvudtaget!
Finns brutalt många "svenskfödda" idioter med. Ingen som blir kär i ett brottsregistret, inte många som kollar det när man träffar någon. Så lägg ner alla onödiga elakheter o håll er till trådens mening!
Citera
2023-05-05, 02:02
Medlem
Alla tecknen fanns där! Man behöver inte vara särskilt synsk för att se att detta skulle sluta i olycka.
Kanske man måste ha särskilda förmågor för att förutse just detta, men att det slutar i olycka och misär, insåg en blind!
Citera
2023-05-05, 06:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gulla123Gulli
Hej hej ursäkta om jag stör herregud vad mycket skräpinlägg alltså men har bara en fråga´´´´´´var Saga etnisk svensk?

Nej. Mamman är thai.
Citera
2023-05-05, 06:34
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Hon tänkte väl med fittan och tycker mörk hud är snyggt. Konstigt?
Eh, ja. Snarare troligen förhåller det sig snarare att hon kanske inte nådde upp till kraven att få en svensk kille/man.
Citera
2023-05-05, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Oklart. Ingen vet

Om ni hade läst tråden hade ni sett att jag skrivit att GM är ett ex till BO och att pappan och den blivande sambon är samma person MEN inte GM
Citera
2023-05-05, 06:45
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Om ni hade läst tråden hade ni sett att jag skrivit att GM är ett ex till BO och att pappan och den blivande sambon är samma person MEN inte GM
Så: Ibrahim MOHAMEDAMIN Abdirisek är ett ex och inte pappan till det nu döda barnet?

Korrekt uppfattat?
Citera
2023-05-05, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nenny75
Spelar ingen roll vem hon valt som partner, detta ska inte hända överhuvudtaget!

Och alla kvinnor ska kunna springa nakna genom stadens alla parker.

Så funkar det absolut i en fantasivärld med små rosa enhörningar. I verkligheten så råkar man kanske illa ut om man väljer att ha ihop det med en kriminell somalier.
Citera
2023-05-05, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Så: Ibrahim MOHAMEDAMIN Abdirisek är ett ex och inte pappan till det nu döda barnet?

Korrekt uppfattat?

Svar ja. Om ryktena på stan stämmer så ska det vara så.
Citera
2023-05-05, 07:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren

Korrekt uppfattat?

Det mest troliga. Dessutom säger åklagaren i intervju att den mgm och bo haft en relation. Det tolkar iaf jag som att bo hade en "ny" relation, i vilken hon blev gravid, och det var med pappan hon skulle bli sambo i början på maj. Min gissning är att det rann över för mgm av svartsjuka och besökte bo. Inte krångligare än så. Men en spekulation.
Citera
2023-05-05, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Det mest troliga. Dessutom säger åklagaren i intervju att den mgm och bo haft en relation. Det tolkar iaf jag som att bo hade en "ny" relation, i vilken hon blev gravid, och det var med pappan hon skulle bli sambo i början på maj. Min gissning är att det rann över för mgm av svartsjuka och besökte bo. Inte krångligare än så. Men en spekulation.

Ungefär så ryktet går i Örebro
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in