Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-29, 06:24
  #481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckingGenius
Ärligt talat vad spelar det för roll om hon dog eller inte? Förutom för henne själv och hennes närstående förstås...
Vi vet ju att många andra har dött av det så kallade vaccinet, helt 100% säkert dessutom.
Fejkpandemin har visat att vi kan inte lita på politiker, vi kan inte lita på polisen, vi kan inte lita på media och vi kan ta mig fan inte ens lita på läkare.
Och det vi absolut minst kan lita på är den så kallade vetenskapen...

Det är snarare det helt omvända, att man inte kan lita på konspirationsteoretiker då de är helt faktaresistenta och ljuger om det mesta för att försöka få allt att passa deras agenda…
Citera
2023-04-29, 07:08
  #482
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Här är en video på henne, efter hennes "anti-vaxxer death", tagen lite efter att hon svimmat, dvs samma dag.
Där pratar hon om varför hon svimmat.
https://www.youtube.com/watch?v=tOH7XLHl2mo
Oh just ja, sidan där videon hittas https://www.local3news.com/first-dos...fe716e8be.html .

Dödsannonser?
Det enda som länkas till, är scamsidan SearchQuarry.com
Ok, nån jävla video på rumble också, men den räknas inte.
Jag har kollat varenda urljävel som finns i tråden.

Så, fram med länken till dödsannonsen som inte är vare sig SearchQuarry.com eller rumble.



Det är en typ av scam sida.
Betala för mer information.
Men sedan så finns det ingen mer informatio.
En som kollade upp detta -> https://twitter.com/brunovitanza/sta...92217443708928


Finns ingen ancestry länk i tråden.
Vad jag kan se, så är du den första som nämner Ancestry , jag har gått igenom varenda sida av tråden.

Sluta förneka allmänkunskap du ser så simpel ut.


Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Det är inte speciellt konstigt att andra tror att man dör. Har tagit paus från delar av nätet. Folk tror man dog. Har aldrig haft Facebook så nu tror tydligen hela min gamla klass att jag är död (de kan få tro det). Har ett annat efternamn än då, så de kan inte hitta mig på Hitta heller.

Så säg att hon slutade använda sociala medier vilket jag också skulle göra om folk började skriva skit om mig (det är inte nyttigt att se på sådant varje dag). Sedan när hon kanske tror det lugnat sig och hon vill använda sociala medier igen märker hon till sin fasa att hon kan inte bara fortsätta där hon var och folk har glömt. Nu börjar de med idioti att hon är en robot. Sådan här uppmärksamhet är inte som att få ett surt svar på Flashback, tror få här kan förstå hur det är att vara världskänd för något som aldrig hänt.

Den här gången lackar hon och säger som det är. Uppmärksamheten har hon ju redan och kommer inte undan.

Hur skulle ni själva ha gjort? Levt som vanligt? Sagt jag är inte död 10000000000000 ggr? Sedan skulle jag ärligt vara rädd för mord med.

Sluta tramsa, hon loggade aldrig ens in igen. Hon sågs aldrig igen. Hon ville ha uppmärksamheten för att vara ett duktigt vaccinerat får så inget du säger är logiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Jag menade att "dödsannonsen" var fejk. Hur du kunde misstolka det är en gåta. Oh, det var inget..

Nejnej återuppståndelsen är fejk så klart. Tiffany "Jesus" Dover.
Citera
2023-04-29, 07:13
  #483
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Hon dog inte alls, dna har ju provtagits och det är samma tjej som innan. Antivaxxers fick ånyo skämmas ögonen ur sig för att de är så lätta att lura, riktiga foliehattar dessa bräkande får
Citera
2023-04-29, 08:47
  #484
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Hon dog inte alls, dna har ju provtagits och det är samma tjej som innan. Antivaxxers fick ånyo skämmas ögonen ur sig för att de är så lätta att lura, riktiga foliehattar dessa bräkande får
Nu ljuger du väl ändå?
Citera
2023-04-29, 09:43
  #485
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Nu ljuger du väl ändå?

Så klart dom gör. Vem skulle bekräfta detta DNA prov dessutom, Pfizer? Folk återuppstår inte, jag trodde faktiskt alla visste det numera men dom vaccinerande fåren älskar sagor. Desto dummare desto bättre.
Citera
2023-04-29, 09:48
  #486
Medlem
Att hon dog av sprutan den 17 december 2020 verkar stämma för hennes sista post på facebook var den 12 december 2020.
https://www.facebook.com/tiffany.dover.520
Citera
2023-04-29, 10:12
  #487
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
För att du är lat? Första rumblevideon gäller för dig och du nöjer dig med den skiten utan att orka söka sanning? Hoppas att aluminiumfolien räcker till dina hattar.
Haha nä för jag ser ingen anledning till att göra något bara för att du vill det vaxxarn.
Citera
2023-04-29, 10:13
  #488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Då räknar jag med att länken aldrig fanns. Utan det bara var tomt prat.
Räkna du med vad du vill.
Citera
2023-04-29, 11:31
  #489
Medlem
FuckingGeniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Det är snarare det helt omvända, att man inte kan lita på konspirationsteoretiker då de är helt faktaresistenta och ljuger om det mesta för att försöka få allt att passa deras agenda…

Vilken jävla agenda är det vi har? Att få leva ifred?
Du behöver inte lita på oss, för det är inte vi som vill tvinga på andra munblöjor, fejksprutor eller vill förbjuda folk att gå på bio, hockey och så vidare.
Det är DIN sida som vill det, och då är det inte för mycket begärt att "ni" åtminstone vet vad fan ni håller på med. Vilken funktion hade Covidpasset nu med facit i hand?
Förutom att tvinga på folk sprutor de absolut inte behövde...


När det gäller Tiffany så verkade hon alltså leva efter att hon har svimmat eftersom hon gav en intervju kort efter.
Det är förstås inget bevis på att hon lever idag.
Lite märkligt att en till synes blyg och introvert person plötsligt efter två års gömmande blir väldigt extrovert och självsäker. Med annat utseende dessutom...
Men som sagt var, för min del är det tämligen ointressant om det är hon eller inte.
Att det så kallade vaccinet var rent skit är ett faktum oavsett vilket...
Citera
2023-04-29, 12:01
  #490
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Nu ljuger du väl ändå?

Nope. Läste det i USA, hon är kontrollerad både dna och fingeravtryck. Hon förbereder en stämning av foliehattarna over there som spridit lögner.
Citera
2023-04-29, 12:05
  #491
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Nope. Läste det i USA, hon är kontrollerad både dna och fingeravtryck. Hon förbereder en stämning av foliehattarna over there som spridit lögner.
Vadå "läste det i USA"? Var du över och läste en dagstidning eller? Judeägd, måntro?

Alltså, jag vill tro att vaccinet är ofarligt, eftersom jag är den enda jag vet som inte tog sprutan. Familj och kamrater, däremot...
Citera
2023-04-29, 12:07
  #492
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Vadå "läste det i USA"? Var du över och läste en dagstidning eller? Judeägd, måntro?

Jag pendlar mellan USA och Sverige 2-3 ggr per vecka nu i jobbet. Judar vet jag inget om, har inte sett nån vad jag kan påminna mig. Är de inblandade på nåt sätt tror du?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback