Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-28, 20:38
  #469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Brunögd?
Menar ni hennes brunögda arbetskompis Amber, som liknar Tiffany jäkligt mycket?

Sjukhuset hon jobbade på, tvingade henne att ta bort en del posts hon gjort.
Just på grund av anti-vaxxers. Fel gjort av sjukhuset.
Numera så jobbar hon inte längre på sjukhuset. Jag skulle inte vara förvånad om det är på grund av anti-vaccers och sjukhusledningens inkompetens att hantera dessa anti-vaccers.

Troll.

Går fan inte förneka att det ligger en hund begraven här. Älskar du kapitalet så mycket att du försvarar det såhär mycket? Makterna bakom detta hade knullar dig i röven direkt om dom fick chansen för att tjäna en hacka till. Men du är allt lojal ändå
Citera
2023-04-28, 20:39
  #470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Covid.Costner
Det finns en intervju med henne direkt efter hon svimmat.

Aha, men det var kanske innan hennes organ la av då
Citera
2023-04-28, 20:49
  #471
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Men snälla, har du inte sett att det är fejk har du inte kommit långt ifrån din skokartong. Snacka om att vara lättlurad när man inte ens orkar kolla om sina "källor" på rumble är sanna eller påhittade.

Va? Självklart vet alla att det är fejk. Tiffany har varit död i 2 år utan minsta livstecken och sen visar mainstream media en annan kvinna. Ni är absurt simpla som tror på denna saga. Det finns precis ingenting dom inte kan lura er till att tro.
Citera
2023-04-28, 20:53
  #472
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Va? Din totala brist på bevis är inte en styrka. Dödsannonserna finns postade i tråden bäsen. Det är allmänkunskap.



Fortsätt hamra på den halmgubben. Ja att hon är död bevisades redan för 2 år sen när hon försvann enligt alla i hennes närhet och aldrig sågs igen. Hela Jesus storyn får man vara sinnesslö för att tro på som sagt.

Här är en video på henne, efter hennes "anti-vaxxer death", tagen lite efter att hon svimmat, dvs samma dag.
Där pratar hon om varför hon svimmat.
https://www.youtube.com/watch?v=tOH7XLHl2mo
Oh just ja, sidan där videon hittas https://www.local3news.com/first-dos...fe716e8be.html .

Dödsannonser?
Det enda som länkas till, är scamsidan SearchQuarry.com
Ok, nån jävla video på rumble också, men den räknas inte.
Jag har kollat varenda urljävel som finns i tråden.

Så, fram med länken till dödsannonsen som inte är vare sig SearchQuarry.com eller rumble.


Citat:
Ursprungligen postat av Mike.Andersen
Här hittar man henne listad som död (nummer 12 i listan). Hennes man och övriga släktingar är listade i den posten.

Wayback Machine
Det är en typ av scam sida.
Betala för mer information.
Men sedan så finns det ingen mer informatio.
En som kollade upp detta -> https://twitter.com/brunovitanza/sta...92217443708928

Citat:
Ursprungligen postat av lurern
Det finns en länk till Ancestry tidigare i tråden där du kan se det.
Finns ingen ancestry länk i tråden.
Vad jag kan se, så är du den första som nämner Ancestry , jag har gått igenom varenda sida av tråden.
Citera
2023-04-28, 20:59
  #473
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Här är en video på henne, efter hennes "anti-vaxxer death", tagen lite efter att hon svimmat, dvs samma dag.
Där pratar hon om varför hon svimmat.
https://www.youtube.com/watch?v=tOH7XLHl2mo
Oh just ja, sidan där videon hittas https://www.local3news.com/first-dos...fe716e8be.html .

Dödsannonser?
Det enda som länkas till, är scamsidan SearchQuarry.com
Ok, nån jävla video på rumble också, men den räknas inte.
Jag har kollat varenda urljävel som finns i tråden.

Så, fram med länken till dödsannonsen som inte är vare sig SearchQuarry.com eller rumble.



Det är en typ av scam sida.
Betala för mer information.
Men sedan så finns det ingen mer informatio.
En som kollade upp detta -> https://twitter.com/brunovitanza/sta...92217443708928


Finns ingen ancestry länk i tråden.
Vad jag kan se, så är du den första som nämner Ancestry , jag har gått igenom varenda sida av tråden.
Du får kolla igen då.. länken är till en video som visar ancestry.com dödsannons.
Är du vaxxad?
Citera
2023-04-28, 20:59
  #474
Avstängd
zombie-nations avatar
Det är inte speciellt konstigt att andra tror att man dör. Har tagit paus från delar av nätet. Folk tror man dog. Har aldrig haft Facebook så nu tror tydligen hela min gamla klass att jag är död (de kan få tro det). Har ett annat efternamn än då, så de kan inte hitta mig på Hitta heller.

Så säg att hon slutade använda sociala medier vilket jag också skulle göra om folk började skriva skit om mig (det är inte nyttigt att se på sådant varje dag). Sedan när hon kanske tror det lugnat sig och hon vill använda sociala medier igen märker hon till sin fasa att hon kan inte bara fortsätta där hon var och folk har glömt. Nu börjar de med idioti att hon är en robot. Sådan här uppmärksamhet är inte som att få ett surt svar på Flashback, tror få här kan förstå hur det är att vara världskänd för något som aldrig hänt.

Den här gången lackar hon och säger som det är. Uppmärksamheten har hon ju redan och kommer inte undan.

Hur skulle ni själva ha gjort? Levt som vanligt? Sagt jag är inte död 10000000000000 ggr? Sedan skulle jag ärligt vara rädd för mord med.
Citera
2023-04-28, 21:08
  #475
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurern
Du får kolla igen då.. länken är till en video som visar ancestry.com dödsannons.
Är du vaxxad?
Ancestry, är en sida där vem som helst kan skriva.
Då kan du ju ta och posta hela ancestry länken här.
Citera
2023-04-28, 21:10
  #476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Ancestry, är en sida där vem som helst kan skriva.
Då kan du ju ta och posta hela ancestry länken här.
Nä du vaxxarn jag har inga planer på att göra någonting. Vill du göra något kan du göra det själv.
Citera
2023-04-28, 21:23
  #477
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurern
Nä du vaxxarn jag har inga planer på att göra någonting. Vill du göra något kan du göra det själv.
Då räknar jag med att länken aldrig fanns. Utan det bara var tomt prat.
Citera
2023-04-28, 21:35
  #478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Va? Självklart vet alla att det är fejk. Tiffany har varit död i 2 år utan minsta livstecken och sen visar mainstream media en annan kvinna. Ni är absurt simpla som tror på denna saga. Det finns precis ingenting dom inte kan lura er till att tro.
Jag menade att "dödsannonsen" var fejk. Hur du kunde misstolka det är en gåta. Oh, det var inget..
Citera
2023-04-28, 21:37
  #479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lurern
Nä du vaxxarn jag har inga planer på att göra någonting. Vill du göra något kan du göra det själv.
För att du är lat? Första rumblevideon gäller för dig och du nöjer dig med den skiten utan att orka söka sanning? Hoppas att aluminiumfolien räcker till dina hattar.
Citera
2023-04-29, 03:28
  #480
Medlem
FuckingGeniuss avatar
Ärligt talat vad spelar det för roll om hon dog eller inte? Förutom för henne själv och hennes närstående förstås...
Vi vet ju att många andra har dött av det så kallade vaccinet, helt 100% säkert dessutom.
Fejkpandemin har visat att vi kan inte lita på politiker, vi kan inte lita på polisen, vi kan inte lita på media och vi kan ta mig fan inte ens lita på läkare.
Och det vi absolut minst kan lita på är den så kallade vetenskapen...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback