Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-29, 12:12
  #493
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag pendlar mellan USA och Sverige 2-3 ggr per vecka nu i jobbet. Judar vet jag inget om, har inte sett nån vad jag kan påminna mig. Är de inblandade på nåt sätt tror du?
Troligt.

Du flyger alltså ungefär 54 timmar vissa veckor? Till samma ställe?

Ditt (påhittade) jobb borde vara smart nog att tänka att du borde stanna i USA den veckan, istället för att flyga fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka. På samma vecka.
Citera
2023-04-29, 13:10
  #494
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Nope. Läste det i USA, hon är kontrollerad både dna och fingeravtryck. Hon förbereder en stämning av foliehattarna over there som spridit lögner.
Det där vore kanon.
Så som en del anti-vaxxers har trakasserat henne och hennes familj. Och fortsätter med det.

Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Sluta förneka allmänkunskap du ser så simpel ut.




Sluta tramsa, hon loggade aldrig ens in igen. Hon sågs aldrig igen. Hon ville ha uppmärksamheten för att vara ett duktigt vaccinerat får så inget du säger är logiskt.



Nejnej återuppståndelsen är fejk så klart. Tiffany "Jesus" Dover.

Hoppsan. Set ut att Alex Jones fru är död. Hon är nr2 på listan, dvs 44år.
https://www.searchquarry.com/namesea...Death&state=TX Står ju så på searchquarry

Alex Jones, https://www.searchquarry.com/namesea...Death&state=TX Är nån av dessa Den, Alex Jones?
Citera
2023-04-29, 13:13
  #495
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Troligt.

Du flyger alltså ungefär 54 timmar vissa veckor? Till samma ställe?

Ditt (påhittade) jobb borde vara smart nog att tänka att du borde stanna i USA den veckan, istället för att flyga fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka. På samma vecka.

Haha, ja jag jobbar på flyget
Citera
2023-04-29, 13:17
  #496
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Nope. Läste det i USA, hon är kontrollerad både dna och fingeravtryck. Hon förbereder en stämning av foliehattarna over there som spridit lögner.

Men vad fint! Kan du kanske länka artikeln?
Citera
2023-04-29, 13:20
  #497
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVictor
Men vad fint! Kan du kanske länka artikeln?

Vad skulle vitsen vara med det? Artiklarna är med engelsk text, icke tecknat med pratbubblor som foliehattar kan läsa
Citera
2023-04-29, 13:25
  #498
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Slave
Att hon dog av sprutan den 17 december 2020 verkar stämma för hennes sista post på facebook var den 12 december 2020.
https://www.facebook.com/tiffany.dover.520

Japp hon var väldigt tydligt stendöd sen den dagen. Loggade aldrig ens in igen.
Citera
2023-04-29, 14:47
  #499
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Vad skulle vitsen vara med det? Artiklarna är med engelsk text, icke tecknat med pratbubblor som foliehattar kan läsa

Jo men jag kan läsa och förklara för dem! ;-)
Citera
2023-04-29, 17:40
  #500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Slave
Att hon dog av sprutan den 17 december 2020 verkar stämma för hennes sista post på facebook var den 12 december 2020.
https://www.facebook.com/tiffany.dover.520
Exakt!
Om man inte postar på Facebook så är man död. Det vet väl alla.
Citera
2023-04-29, 20:27
  #501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Exakt!
Om man inte postar på Facebook så är man död. Det vet väl alla.
Oh fan, då är jag stendöd som bara den!

Iofs, jag är ju lika död som Tiffany.
Citera
2023-04-29, 22:23
  #502
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Vad skulle vitsen vara med det? Artiklarna är med engelsk text, icke tecknat med pratbubblor som foliehattar kan läsa

Ok det fanns ingen artikel då. Lite besviken på dig där...
Citera
2023-04-30, 13:12
  #503
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVictor
Du får nog hosta fram en källa.

Och då, tack, ska det inte vara någon snubbe som hasplar ur sig påståenden - utan det ska vara vetenskaplig information som styrker att Pfizer / Biontechs vaccin är ett "gammal vaccin".

Tack!

Nu påstår något jag inte skrivit, eller var jag otydlig? Jag skrev att corona inte är ett nytt virus och att det funnits vaccin mot corona. Jag har INTE påstått att det funnits vaccin mot covid-19, covid-19 är ett coronavirus. Jag har aldrig nämt Pfizer eller andra företag.

Skilj på äpplen och päron.

Varje år sprids det olika nya virus. Det är det som man ofta rekommendera äldre eller svaga personer att vaccinera sig mot. Om det skulle ta 10 år att utveckla vaccin så skulle man ju aldrig kunna vaccinera sig mot dessa nya sorter varje år, eller hur? De största dagstidningarna brukar informera om när det nya vaccinet finns ute.

Anledning att det går fortare att ta fram dessa vaccin är att det kommer varianter på tidigare virus. Man behöver allt så inte uppfinna hjulet varje gång, utan mycket av jobbet/testerna är redan gjorda.

Det finns inte en enda vettig pålitlig källa som skulle påstår något annat. Svaret finns en googling bort och det har nämnts hundratal gånger när covid-19 var som värst och det fanns vaccin.
Citera
2023-04-30, 20:48
  #504
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Nu påstår något jag inte skrivit, eller var jag otydlig? Jag skrev att corona inte är ett nytt virus och att det funnits vaccin mot corona. Jag har INTE påstått att det funnits vaccin mot covid-19, covid-19 är ett coronavirus. Jag har aldrig nämt Pfizer eller andra företag.

Skilj på äpplen och päron.

Varje år sprids det olika nya virus. Det är det som man ofta rekommendera äldre eller svaga personer att vaccinera sig mot. Om det skulle ta 10 år att utveckla vaccin så skulle man ju aldrig kunna vaccinera sig mot dessa nya sorter varje år, eller hur? De största dagstidningarna brukar informera om när det nya vaccinet finns ute.

Anledning att det går fortare att ta fram dessa vaccin är att det kommer varianter på tidigare virus. Man behöver allt så inte uppfinna hjulet varje gång, utan mycket av jobbet/testerna är redan gjorda.

Det finns inte en enda vettig pålitlig källa som skulle påstår något annat. Svaret finns en googling bort och det har nämnts hundratal gånger när covid-19 var som värst och det fanns vaccin.

Du har inte den blekaste aning om vad du yrar om, pajas. Du måste vara läkare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback