2023-04-26, 16:18
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Ja, och självständig görs regelbundet men dessa litar du bevisligen inte på din jävla tomte.
Ditt fjanteri säger mer om samtliga konspirationstokar än om någon annan.
Ni bara fjantar och komner med barnsliga argument.

Kom med något stöd för dina stolliga teorier, något måste du ju ha undersökt självständigt eller hur?
Dey enda du gör är att gnälla visa en självständig analys och filma osv istället. Men absolut kan vi göra den tillsammans jagr bara nyfiken för jag inte litar blint på saker.

Har du sett självständiga analyser för all del. Med det sagt kan analyser fortfarande missa vissa ämnen så gäller att det är en bra och fullständig analys.

Du kan inte bara säga folk är dumma för dom inte litar på saker blint, det om nägot är iq befriat.

Har inga argument jag konstaterar bara fakta som att utan analyser kan man ej veta innehållet.
Senast redigerad av stycket 2023-04-26 kl. 16:21.
Citera
2023-04-26, 16:20
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Nej den slutsatsen kan inte jag dra. Det är fullt möjligt att slöjmolnen hade skapats ändå och helt utan påverkan från flygplan.
Absolut är det möjligt, men väldlgt osannolikt.
Citera
2023-04-26, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Dey enda du gör är att gnälla visa en självständig analys och filma osv istället. Men absolut kan vi göra den tillsammans jagr bara nyfiken för jag inte litar blint på saker.

Har du sett självständiga analyser för all del. Med det sagt kan analyser fortfarande missa vissa ämnen så gäller att det är en bra och fullständig analys.

Du kan inte bara säga folk är dumma för dom inte litar på saker blint, det om nägot är iq befriat.

Har inga argument jag konstaterar bara fakta som att utan analyser kan man ej veta innehållet.

Räcker med att läsa 109 av dina inlägg för att veta du är eljest.
Att en analys missar är oerhört ovanligt, aldrig varit med om det någonsin.
Du konstaterar inte fakta, du förnekar samtlig fakta som inte faller in i din sjukdomsbild.

Bestäm tid så fixar jag labbpersonal med samtlig utrustning, gör du som dina kollegor och uteblir när faktan blir för stark så anser vi att du ljuger om allt du säger på forumet.
Sist flög jag upp och tog mig till Boden där INTE konspirationstomten dök upp. Skyllde först på att jag inte var där, visade då bild med datum tid och tidning. Då hette det att konspirationsnerden fått förhinder istället. Så därav litar jag inte på konspiratörstomtar att de håller sitt ord.
Senast redigerad av M18A1-Claymore 2023-04-26 kl. 17:25.
Citera
2023-04-26, 17:59
Medlem
styckets avatar
Citat:
Räcker med att läsa 109 av dina inlägg för att veta du är eljest.
Att en analys missar är oerhört ovanligt, aldrig varit med om det någonsin.
Du konstaterar inte fakta, du förnekar samtlig fakta som inte faller in i din sjukdomsbild.

Bestäm tid så fixar jag labbpersonal med samtlig utrustning, gör du som dina kollegor och uteblir när faktan blir för stark så anser vi att du ljuger om allt du säger på forumet.
Sist flög jag upp och tog mig till Boden där INTE konspirationstomten dök upp. Skyllde först på att jag inte var där, visade då bild med datum tid och tidning. Då hette det att konspirationsnerden fått förhinder istället. Så därav litar jag inte på konspiratörstomtar att de håller sitt ord.

Absolut är ju genuint nyfiken liksom.

Har inte förnekat någon fakta öht. Konstaterar barq fakta som sagt.

Alla påståenden jag gjort är 100% fakta påståenden i tråden du kan inte ge ett exempel på faktafel då jag endast spekulerar eller säger påståenden som "vi spekulerar om innehållet i en produkt tills dess att en självständig innehållsanalys sker".

Det är ett faktapåstående.

Men absolut, tar vi flygbränsle från en stor producent och självständigt analyserar den kan jag till och med gå i god för det du säger på forumet.

Men till o börja med vilken form av analys gör ni och hur vet du att den upptäcker allt?
Citera
2023-04-26, 18:30
Medlem
Citat:
Absolut är ju genuint nyfiken liksom.

Har inte förnekat någon fakta öht. Konstaterar barq fakta som sagt.

Alla påståenden jag gjort är 100% fakta påståenden i tråden du kan inte ge ett exempel på faktafel då jag endast spekulerar eller säger påståenden som "vi spekulerar om innehållet i en produkt tills dess att en självständig innehållsanalys sker".

Det är ett faktapåstående.

Men absolut, tar vi flygbränsle från en stor producent och självständigt analyserar den kan jag till och med gå i god för det du säger på forumet.

Men till o börja med vilken form av analys gör ni och hur vet du att den upptäcker allt?

Hur jag vet det?
När alla ämnen är kända och vikten stämmer så finns det inga okända ämnen, även dina fantasikemikalier måste ha en vikt...
Citera
2023-04-26, 18:37
Medlem
Citat:
Absolut är det möjligt, men väldlgt osannolikt.

Min personliga erfarenhet efter att ha studerat massor med k-strimmor vill nog säga att det förhåller sig precis tvärtom. Det är mer regel än undantag att när det finns k-strimmor så finns det även slöjmoln - de hänger ihop.
Citera
2023-04-26, 19:07
Medlem
styckets avatar
Citat:
Hur jag vet det?
När alla ämnen är kända och vikten stämmer så finns det inga okända ämnen, även dina fantasikemikalier måste ha en vikt...
Har man vikten och alla ämnen man får fram i analysen skulle jag säga det betyder att den är clean så länge programvaran och själva analysen är trovärdig och icke manipulerad.

För att veta det måste man testa en egen blandning av något slag. För att bekräfta att analysverktyget stämmer.
Citera
2023-04-26, 19:13
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Min personliga erfarenhet efter att ha studerat massor med k-strimmor vill nog säga att det förhåller sig precis tvärtom. Det är mer regel än undantag att när det finns k-strimmor så finns det även slöjmoln - de hänger ihop.

Du måste kolla på klara dagar, börja tidigt på morgonen och se utvecklingen efter strimmorna. Gärna på landet.

Tycker mej se slöjmoln (en dimma typ) bildas relativt kvickt efter strimmorna medans det var helt klart innan.
Citera
2023-04-26, 19:42
Medlem
Citat:
Har man vikten och alla ämnen man får fram i analysen skulle jag säga det betyder att den är clean så länge programvaran och själva analysen är trovärdig och icke manipulerad.

För att veta det måste man testa en egen blandning av något slag. För att bekräfta att analysverktyget stämmer.

Hur tänker du att de ska manipulera en programvara när de inte vet vad jag tänker analysera.
Du får fan växa upp din jävla ärketönt!

Nu har du precis bevisat din vilja att bara tjafsa, inget vettigt från dig och du måste söka hjälp för ditt paranoida beteende.
Citera
2023-04-26, 19:43
Medlem
styckets avatar
Citat:
Du litar inte på något ens när du blir överbevisad, du verkar lida av paranoia som du borde ta tag i omgående.
Nej, det är inte friskt att ha sådan misstro som du verkar tycka är normal att ha.

Nej det är viktigt att tex pröva era analysverktyg så de inte är manipulerade.

Gör ni det? Hur prövar ni dom? Som jag sa med en egen blanding?

Annars är det ett fakta påstående att de faktiskt kan vara kontaminerade. Eller snarare att vi inte har 100% bekräftat att de inte är det.

Sen även om inte bränslet är kontaminerat kan det finnas gömda tuber osv i planets chassi, plan du inte känner till som inte syns på flightradar osv.

Allt detta är potentiella säkerhetsrisker.
Citera
2023-04-26, 19:44
Medlem
Citat:

Annars är det ett fakta påstående att de faktiskt kan vara kontaminerade. Eller snarare att vi inte har 100% bekräftat att de inte är det.

Sen även om inte bränslet är kontaminerat kan det finnas gömda tuber osv i planets chassi, plan du inte känner till som inte syns på flightradar osv.

Ja, jag har personligen gått igenom programkod så jag vet att inget är manipulerat. Som sagt, du måste söka hjälp för ditt paranoida beteende.
Citera
2023-04-26, 19:46
Medlem
Citat:

Gömda tuber som då inte väger ens 20kg?
Du är så jävla paranoid i ditt beteende att du målat in dig i ett hörn flera gånger om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in