2023-04-26, 11:48
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Och du förväntar dej att jag ska lita på att du har en helt självständig innehålls analys av flygbränslet?

Har du det ser jag ingen anledning att hålla den hemlig.

Men varför skulle ni göra innnehållsanalyser på erat flygbränsle?

Grejen är att du likt dina idiotvänner förkastar allt som ni inte själva fått fantisera ihop. Så du och jag träffas så är du med på analysen helt enkelt.

Analyserar för ATT MOTORER INTE MÅR BRA AV KONTAMINERING. Har du någon jävla mental kapacitet eller behöver den bankas in hårt och våldsamt?

Så på arlanda och alls flygplatser görs kontinuerligt innehållsanalyser av flygbränslet?

Varför kan vi inte få se en sådan då?

Finns en enda på hela internet?
Citera
2023-04-26, 12:33
Medlem
Citat:
Fast man kan ju observera det med egna ögon samt så finns det videos online.

Klar himmel och efter flygplans strimmor skapas slöjmoln.
Men att två saker inträffar i anslutning till varandra betyder INTE att det ena beror på det andra. De kan båda bero på en tredje faktor. Och precis så är det här.
Kvarliggande kondensstrimmor uppstår när luften är mättad med vattenånga. Slöjmoln uppstår när luften är mättad med vattenånga och blir kallare. Molnen uppstår alltså inte alls på grund av strimmorna, det är helt fel att dra den slutsatsen.
Videorna online bevisar alltså inte ett smack. Utom att det finns en faslig massa tokvideor upplagda av okunniga människor.
Citera
2023-04-26, 12:47
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Men att två saker inträffar i anslutning till varandra betyder INTE att det ena beror på det andra. De kan båda bero på en tredje faktor. Och precis så är det här.
Kvarliggande kondensstrimmor uppstår när luften är mättad med vattenånga. Slöjmoln uppstår när luften är mättad med vattenånga och blir kallare. Molnen uppstår alltså inte alls på grund av strimmorna, det är helt fel att dra den slutsatsen.
Videorna online bevisar alltså inte ett smack. Utom att det finns en faslig massa tokvideor upplagda av okunniga människor.

Fast det är väl klart att det beror på strimmorna om det varit klart hela dagen sen bildas slöjmolnen av strimmorna. Man kan se det med blotta ögat och det finns videos som sagt.

Sök på youtube. "Chemtrail timelapse"
Citera
2023-04-26, 12:54
Medlem
Citat:
Så på arlanda och alls flygplatser görs kontinuerligt innehållsanalyser av flygbränslet?

Finns en enda på hela internet?

För att du är en gnällpelle som aldrig skulle godkänna deras analyser, så vi gör så att vi ses och du kan vara delaktig.
Du visar på en mental kapacitet likt ett dagisbarn, har du verkligen inte kommit över den?

Om du inte tror det görs analys kan du ju smyga ner dina hittepåkemikalier och se hur snabbt batchen kasseras.
Citera
2023-04-26, 13:01
Medlem
Citat:
Fast det är väl klart att det beror på strimmorna om det varit klart hela dagen sen bildas slöjmolnen av strimmorna. Man kan se det med blotta ögat och det finns videos som sagt.

Sök på youtube. "Chemtrail timelapse"

Du har mental kapacitet som ett dagisbarn, går du igång på att spela otroligt dum i huvudet eller har du på allvar den nivån trots åldersgränsen på FB?

Du vet ju fortfarande inte vilka kemikalier det handlar om, du vet inte hur dessa påverkar levande organismer.
Vill påstå att du börjar i fel ände, ta reda på vilka kemikalier och hur dessa påverkar. Sen tar du reda på om dessa går att blanda i flygbränsle samt hur motorer reagerar på detta.
Citera
2023-04-26, 13:05
Medlem
styckets avatar
Citat:
För att du är en gnällpelle som aldrig skulle godkänna deras analyser, så vi gör så att vi ses och du kan vara delaktig.
Du visar på en mental kapacitet likt ett dagisbarn, har du verkligen inte kommit över den?

Om du inte tror det görs analys kan du ju smyga ner dina hittepåkemikalier och se hur snabbt batchen kasseras.
Godkänna?

Menar du lita på blint att de inte förfalskat?

Nej det skulle bara en dåre göra av självklara anledningar så som risk för brott mot mänskligheten!

Att detr en osannolik konspiration spelar ingen roll.

Det handlar om säkerhet för galna vetenskapsmän som vi vet existerar. Alltså så är det ett verkligt hot. Då dessa hade tagit första bästa chans att kontaminera tex flygbränsle.

Som de redan gjort med så mycket annat, som gödsel t.ex.

Det som behövs är som sagt en slvatändig analys. Visst kan vi göra den tillsammans. Men då måste jag lita pp analysen.

Kan den tex se alla ämnen i bränslet eller bara vissa? Alltså hur fungerar analysen?
Citera
2023-04-26, 13:12
Medlem
styckets avatar
Citat:
Du har mental kapacitet som ett dagisbarn, går du igång på att spela otroligt dum i huvudet eller har du på allvar den nivån trots åldersgränsen på FB?

Du vet ju fortfarande inte vilka kemikalier det handlar om, du vet inte hur dessa påverkar levande organismer.
Vill påstå att du börjar i fel ände, ta reda på vilka kemikalier och hur dessa påverkar. Sen tar du reda på om dessa går att blanda i flygbränsle samt hur motorer reagerar på detta.

Jag vill bara se en självständig analys att det gör dig sä frustrerad säger mer om dig än mig.
Citera
2023-04-26, 13:37
Medlem
Citat:
Godkänna?

Menar du lita på blint att de inte förfalskat?

Nej det skulle bara en dåre göra av självklara anledningar så som risk för brott mot mänskligheten!

Att detr en osannolik konspiration spelar ingen roll.

Det handlar om säkerhet för galna vetenskapsmän som vi vet existerar. Alltså så är det ett verkligt hot. Då dessa hade tagit första bästa chans att kontaminera tex flygbränsle.

Som de redan gjort med så mycket annat, som gödsel t.ex.

Det som behövs är som sagt en slvatändig analys. Visst kan vi göra den tillsammans. Men då måste jag lita pp analysen.

Kan den tex se alla ämnen i bränslet eller bara vissa? Alltså hur fungerar analysen?

Men gott, då träffas vi och du är med på analysen, när kan du? Jag kan tidsag och framåt.

Bevisa dina galna vetenskapsmän.

Bevisa det du pladdrar om eller håll käft och kräla tillbaks till mammas källare.

Prova något nytt, väx upp och kom med sakliga argument. Blir spännande för dig 🤣
Citera
2023-04-26, 13:44
Medlem
Citat:
Jag vill bara se en självständig analys att det gör dig sä frustrerad säger mer om dig än mig.

Ja, och självständig görs regelbundet men dessa litar du bevisligen inte på din jävla tomte.
Ditt fjanteri säger mer om samtliga konspirationstokar än om någon annan.
Ni bara fjantar och komner med barnsliga argument.

Kom med något stöd för dina stolliga teorier, något måste du ju ha undersökt självständigt eller hur?
Citera
2023-04-26, 14:58
Medlem
Citat:

Ja.

Citat:

Luftfartsverket är tillsynsmyndighet och de bör ha dessa. Hör av dig dit.
Citera
2023-04-26, 15:08
Medlem
Citat:
Fast det är väl klart att det beror på strimmorna om det varit klart hela dagen sen bildas slöjmolnen av strimmorna. ...

Nej den slutsatsen kan inte jag dra. Det är fullt möjligt att slöjmolnen hade skapats ändå och helt utan påverkan från flygplan.
Citera
2023-04-26, 15:10
Medlem
Folketstempels avatar
Första gången jag läste om chemtrails när man var ung och dum, så bodde jag på mellersta skånska västkusten.

Kastrup ligger på andra sidan Öresund. Detta är deras flygled från öst, norr samt en del av cirkulations-området när de väntar på att få taxa in.

Ni kan tänka er vilken panik-ångest jag fick när jag gick ut och kollade på himmeln en molnfri sommardag detta var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in