Citat:
Ursprungligen postat av
stycket
Dey enda du gör är att gnälla visa en självständig analys och filma osv istället. Men absolut kan vi göra den tillsammans jagr bara nyfiken för jag inte litar blint på saker.
Har du sett självständiga analyser för all del. Med det sagt kan analyser fortfarande missa vissa ämnen så gäller att det är en bra och fullständig analys.
Du kan inte bara säga folk är dumma för dom inte litar på saker blint, det om nägot är iq befriat.
Har inga argument jag konstaterar bara fakta som att utan analyser kan man ej veta innehållet.
Räcker med att läsa 109 av dina inlägg för att veta du är eljest.
Att en analys missar är oerhört ovanligt, aldrig varit med om det någonsin.
Du konstaterar inte fakta, du förnekar samtlig fakta som inte faller in i din sjukdomsbild.
Bestäm tid så fixar jag labbpersonal med samtlig utrustning, gör du som dina kollegor och uteblir när faktan blir för stark så anser vi att du ljuger om allt du säger på forumet.
Sist flög jag upp och tog mig till Boden där INTE konspirationstomten dök upp. Skyllde först på att jag inte var där, visade då bild med datum tid och tidning. Då hette det att konspirationsnerden fått förhinder istället. Så därav litar jag inte på konspiratörstomtar att de håller sitt ord.