2023-04-26, 01:20
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Med sina bara händer.

Mm det är sjukt... som sagt hon är störd och farlig... hade man varit någon som varit föremål för henne så hade man förekommit... för som sagt hon är ju bevisligen kapabel till va fan som helst.
Citera
2023-04-26, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Mm det är sjukt... som sagt hon är störd och farlig... hade man varit någon som varit föremål för henne så hade man förekommit... för som sagt hon är ju bevisligen kapabel till va fan som helst.

Exakt livsfarlig! Och galen på det!
Citera
2023-04-26, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
gravfridsbrottet, som inte kommer räknas som grovt
Hur bevisade GW det nu igen?
Senast redigerad av dundersnyting 2023-04-26 kl. 01:51.
Citera
2023-04-26, 01:50
Avslutad
JJ måste ju helt klart gnällt och bett M om hjälp - trots att många med mig tror att M helst tvekade på att ens röra i det som JJ ställt till med.

Jag tror det blir max böter för M - hon har varit tvingad att hjälpa JJ..
Det är ju ren plåga M har fått utstå - f**n vad obehagligt.

Neee jag ser inte M H som kapabel att utföra ett sånt vansinnesdåd ..
Hoppas flickan kan fortsätta sitt liv och få adekvat hjälp - fy vad hemskt för henne ( M H ).
Senast redigerad av Massonite 2023-04-26 kl. 01:57.
Citera
2023-04-26, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Kom ihåg M:s beskrivning av J som lättad, nästan stolt, euforiskt hoppande, nynnande till musik, efteråt förklarande att det har varit hennes mål att göra sig av med någon av systrarna.
När blev MH trovärdig? Måste missat.
Citera
2023-04-26, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanOwe
Jo, Billy var vittne.
Jag har missst Billys förhör i fup
Vad sa Billy om det han såg?
Citera
2023-04-26, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Hon säger att hon går upp ur sängen och på väg till badrummet möter hon J, alltså i hallen.
När J har lämnat lgh går hon tillbaka till sängen för att hämta mobilen och gå till badrummet. Där stannar hon tills J är tillbaka från Donken.
Då borde hon sett T kropp
Citera
2023-04-26, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Du skrev att du hade förstått att J inte kan ha strypt T utan hjälp av M. Det är inte alls samma sak som att säga att du tror att det var så.

Men jag konstaterar att du bekräftar vad jag slutligen konstaterade i mitt förra inlägg. Ännu en som blundar för fakta och vetenskap. Beklämmande.
Skulle din tes vara Fakta och vetenskap så hade det här mordfallet varit utrett för länge sedan
Du snackar så mycket och tror dig veta bäst
Citera
2023-04-26, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfa.Beta
Biten med gylfen och bh:n är tyvärr sanna.
Ja men det står ingenting i fup om att det har med något sexuellt att göra
Jag kan bara gissa och tror att det är något J tänkte på att dra upp för att det ev skulle förvilla och se ut som ett våldtäksförsök eller så har det helt enkelt skett i turmbultet eller i hanteringen av kroppen till fyndplatsen
Citera
2023-04-26, 03:15
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Ja men det står ingenting i fup om att det har med något sexuellt att göra
Jag kan bara gissa och tror att det är något J tänkte på att dra upp för att det ev skulle förvilla och se ut som ett våldtäksförsök eller så har det helt enkelt skett i turmbultet eller i hanteringen av kroppen till fyndplatsen
Du tänker helt rätt. Johanna har läst på det mesta om mord och det är inte sista gången hon mördat någon om hon släpps fri. En sjuk människa som dessvärre klarar undersökningarna eftersom dom missar psykopater. Klart att människan är riktigt illa däran och hennes vän är också störd fast i lindrigare grad. Tillräckligt smart dock för att ljuga sig fram och spela på att hon är neger. Kan sänka straffet om tillräckligt många miljöpartister sitter som nämndemän. Jag hoppas verkligen att livstidsstraffen står sig för båda då dom har gjort sig förtjänt av detta.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-04-26 kl. 03:17.
Citera
2023-04-26, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Grannen som bor på samma våningsplan som JJ hörde Ingenting...

Det var Farou* som bor en våning under JJ, som sig säger att han hör en dörr stängas och öppnas ett par tre gånger.

Vad är det du försöker plantera Borsten?

"Vi vet att JJ längtat efter att mörda...."
Berätta mer om ditt påstående.

JJ hade försökt mörda TT tidigare, hade begär att mörda, har skrivit hattexter om mordoffret, googlat på hur man mördar någon diskret och så vidare...
Citera
2023-04-26, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Då borde hon sett T kropp

Kroppen hade väl JJ släpat in i walk in closet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in