Citat:
Du är så oerhört efterbliven så jag häpnar.
Citat:
Dvs. det är endast 4% av aborterna som sker efter vecka 9.
Om jag ger dig ledtråden att att medecinska aborter utgör ca 90% av alla aborter som sker efter v9
eller är du för efterbliven för att förstå att din förmåga är långt uner ett barns?
Citat:
Och då förmodligen (om man ser till statistik) vanligast pga. kromosomavvikelser/missbildningar på fostret.
Jag tror att du ska fokusera på dina personliga problem snarare än statestik. för den är väl etablerad och postmodernism har inget att tillföra (där heller)
Citat:
Sanning spelar roll. i synnerhet med tanken på hur efterblivna individer som där finns på jordklotet.
och vad spelar det dig ens för roll?
Citat:
Du borde det återspeglas i lagen, och det gör det inte, inte öht faktiskt.
Abort är framförallt en angelägenhet för kvinnan/paret som beslutat om abort.
Citat:
Att tycka att det är fel att döda bebisar är helt i sin ordning,
Och om hon/de har samvete nog och skäl nog att göra abort. Vad spelar det då dig för roll?
Citat:
Du har ju ingen relation till fostret alls. Kan omöjligt ha.
Jag ahr ingen relation till dig heller, och trots att du är långt mer värdelös så tycker jag inte att man ska slå ihjäl dig. märkligt va?
Citat:
Förmodligen ser du inte ens på kvinnan att hon är gravid. Förmodligen känner du inte ens kvinnan. Så. Lägg hellre din energi på levande födda bebisar/barn som lever i misär... Det är dessa som behöver din energi och kamp för livet.
Bebis som bebis. tycker inte att man ska få mörda dem.