Citat:
Ursprungligen postat av
OneTap
tja ja fick tag på några toppisar förut o tänkte prova imorron. o ja har aldrig provat nåt psykedeliskt förut utan bara lite koks när ja va full en gång. men hade tänkt köra hårt o dra i mig typ 80 svampar eller nåt o verkligen uppleva nåt stort. va tror ni om idén? e de stor risk att de går dåligt eller e de bara o köra på?
Vad jag har hört om stora förstadoser så är det både positivt och negativt. En person jag lyssnade på sa att han ficl en sån extrem upplevelse som troligtvis inte går att återskapa genom vanlig upptrappning (på grund av medvetenhet av vad som är tripp eller ej). Han beskrev hur månader passerade på minuter i hans egodöd. Svårt att veta vad som var verklighet eller inte.
Uppleva att verkligheten inte existerar utan att det är en av oändligt möjliga, så ens individs existens spelar ingen roll. Han beskrev att han skulle nog tagit livet av sig under trippen om medel fanns tillgängliga och om han inte hade en sitter.
Men han var så extremt glad att han gjorde detta och förändrade hur han ser på livet och universum för evigt.
Här talar vi 10+ gram.
Utöver detta kunde han "se i 4D", hörde röster av personer som inte fanns i rummet, och tvivlade i allmänhet på vem han är och vad han gör.
Så var försiktig när du gör det. Se till att du har en sitter och åtgärder att bevisa för digsjälv vad som är verklighet och vad som är en dröm.