Citat:
Ursprungligen postat av
Cyberlingon
Har också funderat på detta. Hur hittar man en snäll tripsitter med erfarenhet? Jag är en medelålders tant med akademikerjobb som aldrig testat nåt mer än en puff laglig cannabis, inte direkt som om jag kan fråga en kompis.
[/quote]
Det kan såklart vara knepigt. Jag valde att testa på egen hand, vilket gick bra. Det borde också gå bra att göra det tillsammans med en vän, även om inte vännen själv har erfarenhet.
Tipsar för övrigt om att gå ut försiktigt, alltså ta bara litegrann första gången. Oavsett om du gör det själv eller med sällskap. Särskilt om det är en kompis utan erfarenhet, eller om det är en sk "sitter" som du inte känner.
Alltså max ett gram torkad cubensis eller max 25 st toppisar första gången.
EDIT: Kan även rekommendera att testa att ta en sk mikrodos, dvs 2-4 toppisar. Då färgar det på bara ytterst lite grann, och du kan utan problem ta en långpromenad och eller interagera med folk utan problem. Funkar även med typ 1/4 dos (dvs ca tio toppisar, eller en liten torkad cubensis). Då kan du utan problem interagera med människor ungefär som över ett glas vin.
Skriver du sen femtio inlägg så kan du även skicka och ta emot personliga meddelanden här på fb.
Lycka till!