Varför frågar dumfan till operatör flera gånger om just dethär?
Bevisar bara att han blev ställd över larmoperatörens frågor som gjorde att han började skämmas, därför lade han på. Varför han överhuvud taget ringde larmcentralen, måste varit för att få njuta av sin råtta/kattlek som i stället blev ett fiasko för honom. En teori bland alla andra teorier tills fakta kommer fram.
Någon som vet namn på dessa i fältangänget? jag har en del skolkataloger från när jag var liten och gick på gärdeskolan. Detta var 1988-1991 dom borde gått i högstadiet vid den tidpunkten på skolan.
Någon som vet namn på dessa i fältangänget? jag har en del skolkataloger från när jag var liten och gick på gärdeskolan. Detta var 1988-1991 dom borde gått i högstadiet vid den tidpunkten på skolan.
I boken ”fältan” heter en av dom sascha, vet inte vad han heter i verkligheten men kommer du ihåg förut att en av alkisarna i Karlaplan hade en Grand danois? Det är Sasha
Han malmborg som skrivit boken är med i elevrådet i skolkatalogen från 1988 från gärdeskolan såg jag lol. Jonas malmborg han gick o åttan. Hittade även han som spelade lasse i bullerbyn i årskurs 5. Och jenny ulving om ni kommer ihåg henne hon var med i vänner och fiender såpopera på kanal 5 på 90 talet.
I boken ”fältan” heter en av dom sascha, vet inte vad han heter i verkligheten men kommer du ihåg förut att en av alkisarna i Karlaplan hade en Grand danois? Det är Sasha
Det finns en snubbe som nog fortfarande hänger runt fältöversten, som har ett namn mkt snarlikt Sascha. Född -72. Säkerligen med ett skapligt våldskapital.