2023-04-13, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Om alla skulle vara snikna och vägra betala för tjänster så skulle det inte finnas något (reklamfritt) att titta på. Enkel logik är inte för dig?

Kunde inte bry mig mindre så du kan ta logiken och köra den i din slappa bakdel. Men all respekt för såna som dig. Ni suckers med hög moral och lydighet(undergivna nyttiga idioter) behövs som sagt
Citera
2023-04-13, 18:15
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Stor humor på er muppar som är rädda att 50% dealen försvinner. Att det finns nollor som er som faktiskt betalar när allt finns gratis via både torrents och gratis streamingsiter

Det är vi som betalande som gör att ni kan se det gratis. Men den logiken kanske inte går in hos dig?
Kom tillbaka när du är mer mogen.
För övrigt är det löjligt med ett namnbyte. Men det gynnar endast Max Hamburgare.
Citera
2023-04-13, 18:19
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Kunde inte bry mig mindre så du kan ta logiken och köra den i din slappa bakdel. Men all respekt för såna som dig. Ni suckers med hög moral och lydighet(undergivna nyttiga idioter) behövs som sagt

Någon hundring i månaden skadar inte min ekonomi på något sätt, men jag förstår om det blir tight för dig. Så fortsätt du med att ladda ned dina torrents.
Citera
2023-04-13, 18:20
Medlem
Jag betalar bara för sådant som jag anser förtjänar betalning. Resten, vilket är 99%, ser jag till att ordna gratis.
Citera
2023-04-13, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Det är vi som betalande som gör att ni kan se det gratis. Men den logiken kanske inte går in hos dig?
Kom tillbaka när du är mer mogen.
För övrigt är det löjligt med ett namnbyte. Men det gynnar endast Max Hamburgare.

Kunde som sagt inte bry mig mindre
Citera
2023-04-13, 18:24
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Får jag starta en streamingtjänst som heter McDonalds?
Kanske...
"...Oftast gäller dessa regler enbart bransch för bransch: en möbelfabrik och en pizzeria kan få heta likadant, men inte två möbelfabriker.
https://computersweden.idg.se/2.2683...r-ut-ratt-namn
Citera
2023-04-13, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Någon hundring i månaden skadar inte min ekonomi på något sätt, men jag förstår om det blir tight för dig. Så fortsätt du med att ladda ned dina torrents.

Det skadar mig inte heller. Men är inte dum nog att spendera det på något som jag kan få gratis
Kör mest streamingsajter med högre upplösning än netflix med sina 720p
Citera
2023-04-13, 18:26
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
HBO Max dom blir MAX i U.S kommer i olika ranges;

With Ads — $9.99
Ad-Free — $15.99
Ultimate Ad-Free — $19.99/månad

Vad fan betyder Ad-Free vs Ultimate?
Bryr mig iofs ej så länge det inte drabbar oss svenskar 🙄
Ultimate kanske betyder högre upplösning eller större utbud...?
Citera
2023-04-13, 18:27
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Stor humor på er muppar som är rädda att 50% dealen försvinner. Att det finns nollor som er som faktiskt betalar när allt finns gratis via både torrents och gratis streamingsiter

Citat:
Som sagt laddar knappt ner torrents, men är inte förvånad att din läsförståelse är på bottennivå(samt din IQ).

Nu var det ju du som började att yra om torrents som ett alternativ.

TS frågeställning är, "Såå... är det nu som HBO kommer hävda att vi som som skaffade HBO MAX för 50% på livstid, kommer få betala fullpris eftersom HBO MAX försvinner"

Som jag tolkar det är det du som har problem med läsförståelsen. Du svara inte på den frågan utan kom in i tråden bara för att tala om för alla hur dumma de är som betalar för en tjänst istället för att var en liten parasiterande amöba som dig.
Citera
2023-04-13, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Nu var det ju du som började att yra om torrents som ett alternativ.

TS frågeställning är, "Såå... är det nu som HBO kommer hävda att vi som som skaffade HBO MAX för 50% på livstid, kommer få betala fullpris eftersom HBO MAX försvinner"

Som jag tolkar det är det du som har problem med läsförståelsen. Du svara inte på den frågan utan kom in i tråden bara för att tala om för alla hur dumma de är som betalar för en tjänst istället för att var en liten parasiterande amöba som dig.

Torrents är som sagt ett alternativ men kör personligen mest streamingsiter.
Jag frångick den frågan möjligtvis men är alltför underhållande att kasta skit på underlägsna undergivna nyttiga idioter
Citera
2023-04-13, 19:04
Medlem
Hackenbush55s avatar
Läste att Max kommer att kosta ca 200:-/månad om man vill ha 4k.
Citera
2023-04-13, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Jag har samma deal men kan nog tänka mig att stanna även om de höjer. Har heller aldrig trott att det där "på livstid" var verkligt. Betalar 44:50:- idag och det är sinnessjukt billigt då jag kollar en hel del på deras serier.

Kollar faktiskt inte så mycket för nu, men får se om det blir aktuellt, är ju inte alls säkert det blir en höjning heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in