2023-04-13, 17:28
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Jag är endast framför datorn när jag jobbar min lille vän
Om du vet om alla dessa saker varför betalar du då för rent bajs? Gillar den i tvåan antar jag

Det beror på att jag inte har någon dator din nolla. Jag har ett liv.
Citera
2023-04-13, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ockelbo.300
Vem betalar ens för såna här streamingtjänster? Jag tittar sällan på sport, men är det ett intressant event hittar jag alltid en piratstream genom att googla runt några minuter, eller kolla på forum där folk länkar. Samtidigt som folk betalar hundratals kr.

Sant vilka suckers. Finns streamingsajter för högupplösta filmer, serier, sport. Noll risk att åka fast. Men majoriteten är fullständigt efterblivna. Troligtvis samma intelligensbefriade personer som tog covidvaxxet
Citera
2023-04-13, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Det beror på att jag inte har någon dator din nolla. Jag har ett liv.

Trevligt för dig, samhall är en fin arbetsplats
Jag behöver dock en dator som arbetsredskap
Citera
2023-04-13, 17:35
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Trevligt för dig, samhall är en fin arbetsplats
Jag behöver dock en dator som arbetsredskap

Jag använder också en dator på min arbetsplats men jag har inte för avsikt att bära hem den varje dag för att hålla på att fiffla med torrents. Förstår dock att du behöver en hemma i mammas källare för att hålla koll på arbetsförmedlingens hemsida.
Citera
2023-04-13, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurrebox
Står på deras hemsida att det ska vara fortsatt samma pris men dom kanske ändrar sig, vem vet
https://help.hbomax.com/SE/Answer/Detail/000002200

... fast det står väl precis tvärtom:
"HBO Max kommer fortsätta att vara tillgängligt i ditt land tills Max blir tillgängligt."

Dvs när Max blir tillgängligt kommer HBO Max sluta fungera. Och därmed upphör också livstids-dealen. Troligen kommer de väl i samma veva gå ut med något introduktionspris på Max till alla som har HBO Max idag för att inte göra alla alltför förbannade.
Citera
2023-04-13, 17:48
Medlem
Citat:
Jag använder också en dator på min arbetsplats men jag har inte för avsikt att bära hem den varje dag för att hålla på att fiffla med torrents. Förstår dock att du behöver en hemma i mammas källare för att hålla koll på arbetsförmedlingens hemsida.

"fiffla med torrents" du är en sån efterbliven person som inte en skulle klara den enklaste grejen som att ladda ner en torrent. För övrigt kör jag mest gratis streamingsajter. "mammas källare" lol varför bemödar jag ens att argumentera med en nolla som kör oneliners från 90-talet

Förresten det är tiden på dygnet du rycker på din mikropenis till cuckporr, skynda dig till badrummet min lille vän
Citera
2023-04-13, 17:55
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
"fiffla med torrents" du är en sån efterbliven person som inte en skulle klara den enklaste grejen som att ladda ner en torrent. För övrigt kör jag mest gratis streamingsajter. "mammas källare" lol varför bemödar jag ens att argumentera med en nolla som kör oneliners från 90-talet

Förresten det är tiden på dygnet du rycker på din mikropenis till cuckporr, skynda dig till badrummet min lille vän

Om något vittnar det väl om att man är en idiot när man tror man är smartast i världen för att man hittat en gratis stremingsajt och tycker man är fräckaste i världen när man kör onliners som "micropenis" och "cuckporr". Jävlar vad modern och läcker du är. Gå och ladda ner en torrent nu så att du kan få den där hissnande känslan av att du lurar systemet som du tycker så mycket om.
Citera
2023-04-13, 18:06
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Stor humor på er muppar som är rädda att 50% dealen försvinner. Att det finns nollor som er som faktiskt betalar när allt finns gratis via både torrents och gratis streamingsiter

Om alla skulle vara snikna och vägra betala för tjänster så skulle det inte finnas något (reklamfritt) att titta på. Enkel logik är inte för dig?
Citera
2023-04-13, 18:07
Medlem
Citat:
Om något vittnar det väl om att man är en idiot när man tror man är smartast i världen för att man hittat en gratis stremingsajt och tycker man är fräckaste i världen när man kör onliners som "micropenis" och "cuckporr". Jävlar vad modern och läcker du är. Gå och ladda ner en torrent nu så att du kan få den där hissnande känslan av att du lurar systemet som du tycker så mycket om.

Var har jag påstått att jag är smartast i världen? Tycker bara att det är otroligt korkat att betala för streamingsajter med värdelösa utbud
Som sagt laddar knappt ner torrents, men är inte förvånad att din läsförståelse är på bottennivå(samt din IQ).
Fortsätt dock för all del vara en nyttig idiot
Citera
2023-04-13, 18:08
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:
600 kr som jag kan lägga på annat. Dessutom har du säkert andra streamingsajter typ netflix, är väl 100 i månaden. 1800 kr om året på andra nöjen

Men fortsätt för all del betala för världelösa hollywoodproduktioner, finns inget vettigt på betalsajterna

Okej
Vad laddar du ner då egentligen och vad gör du här i tråden?
Citera
2023-04-13, 18:09
Medlem
moment-of-truths avatar
HBO Max dom blir MAX i U.S kommer i olika ranges;

With Ads — $9.99
Ad-Free — $15.99
Ultimate Ad-Free — $19.99/månad

Vad fan betyder Ad-Free vs Ultimate?
Bryr mig iofs ej så länge det inte drabbar oss svenskar 🙄
Citera
2023-04-13, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Max hamburgare är en helt annan bransch. Det går således bra att ta det namnet om man streamar bild och ljud...

Får jag starta en streamingtjänst som heter McDonalds?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in