2023-04-12, 20:00
Medlem
Badassdominas avatar
Ja jävlar vilken soppa med Olle.
Man är inte förvånad över att han var otrogen mot Josefine med love island Wilma. Och fräscht av henne att ligga med en upptagen…

I nästa avsnitt så måste det väl ändå vara Lovisa som kommer tillbaka?
Och hur kan Elin bli så sur över att Casper vill ha de lite trevligt med andra när hon själv sagt att det inte blir något.
Citera
2023-04-12, 21:48
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Det går att spola fram reklamen på Pluto! Så den funkar bra för mig! Det är en rolig säsong hoppas att folk börjar kolla

Hur då? Jag kan inte ens pausa medan det är reklam.
Citera
2023-04-12, 21:50
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
”Denna gång skulle ni få se en tjej med sååå mycket skinn på näsan och jag va så taggad på att få visa er att Bellis klarar detta själv! Jag skulle avsluta på topp! Och tro mig när jag säger att jag avsluta på topp [...]".

Detta sa hon 2021, men det skulle inte förvåna mig om hon, likt alla andra som var med, grinade som fan när säsongen inte skulle sändas för att sedan nu; när den faktiskt sänds, gnälla över att den ska sändas.

Vissa blir aldrig nöjda helt enkelt.
Citera
2023-04-12, 21:51
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Stör mig på Olle. Jag känner inte honom, men jag känner typen.

Är puttinutti med Elin, men så snabbt Josefine visar ett litet intresse är han snabbt på bollen. Känns som han i programmet vill framstå som mogen och ståtlig, när man märker av en stor osäkerhet och omogenhet hos honom. Baserat på det jag har sett i programmet så är jag inte de minsta förvånad att han var otrogen mot Josefine (med en love island deltagare dessutom).

Du menar Ida. Elin är hon med ankläpparna som var Bellas kompis.
Citera
2023-04-12, 21:56
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Du menar Ida. Elin är hon med ankläpparna som var Bellas kompis.

Yes Ida, men till mitt försvar ser hon ut som en Elin
Citera
2023-04-12, 21:57
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Stör mig på Olle. Jag känner inte honom, men jag känner typen.

Är puttinutti med Elin, men så snabbt Josefine visar ett litet intresse är han snabbt på bollen. Känns som han i programmet vill framstå som mogen och ståtlig, när man märker av en stor osäkerhet och omogenhet hos honom. Baserat på det jag har sett i programmet så är jag inte de minsta förvånad att han var otrogen mot Josefine (med en love island deltagare dessutom).

Elin? Du menar Ida kanske? Tyckte synd om henne att hon åkte ut, men hon insåg ju själv hur blåögd hon var som litade på en kille om var kär i en annan tjej 😂
Minns att jag var taggad på att se Olle i den här säsongen, tyckte han var snygg hehe. Men hade visst för höga förväntningar, för som du säger, han känns omogen.

Linn, Jesper och Casper är mina favoriter so far!
Citera
2023-04-12, 21:58
Medlem
Vem av deltagarna är de som jesper bengtsson är sur på pga att han tar upp att jesper ska vara homofob? (Kolla jespers insta story för mer info)
Citera
2023-04-12, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Elin? Du menar Ida kanske? Tyckte synd om henne att hon åkte ut, men hon insåg ju själv hur blåögd hon var som litade på en kille om var kär i en annan tjej 😂
Minns att jag var taggad på att se Olle i den här säsongen, tyckte han var snygg hehe. Men hade visst för höga förväntningar, för som du säger, han känns omogen.

Linn, Jesper och Casper är mina favoriter so far!

Yes Ida. Tror det var det som var jobbigt för henne. Hon visste innerst inne att hon inte kunde lita på Olle, men Josse och Olle gick på henne hela tiden att hon MÅSTE lita på honom.

Citat:
Ursprungligen postat av bluerider94
Vem av deltagarna är de som jesper bengtsson är sur på pga att han tar upp att jesper ska vara homofob? (Kolla jespers insta story för mer info)

Gissar att det är det manliga nättrollen.
Citera
2023-04-13, 08:54
Medlem
Qwelias avatar
Citat:

Jag fattar det som att det är en av de manliga deltagarna, typ Jonathan. För jag tyckte han pratade om att någon gick runt och snacka inne i huset och även nu efteråt 🤔
Citera
2023-04-13, 21:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Vilken dag?
Citera
2023-04-14, 00:09
Medlem
Ändå varit rätt bra dag tidigt i denna säsongen, jävlar vad han klantade sig den där gotlänningen som åkte hem självmant haha. Tycker alltid Jesper är rätt underhållande, inte varit så grisig än heller denna säsongen. Linn har världens lustigaste proportioner, världens största skalle i förhållande till kropp, inte jättemycket som verkar snurra runt i den dock men hon har som tur var inte haft mycket skärmtid på senaste. Bella har gått full retard, bitsk som fan, hon kommer nog inte bli långvarig. Tycker han Casper är rätt skön, helt klart bi men inget mot det. Tur han surfaren rök, man märkte att han inte hade varit bra TV ändå. Tror hon Ida kommer att komma tillbaka, det är ju alltid ett helt gäng som åker in & ut, kommer nog bli rätt snopet för Olle då. Tycker säsongen har potential men får se hur det ser ut lite längre in.
Citera
2023-04-15, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ylisar
Bella har gått full retard, bitsk som fan, hon kommer nog inte bli långvarig.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in