2023-04-16, 14:12
Medlem
Herregud vad Viktor r efterbliven, tror han p fullaste allvar att Josefin som r kr i Olle ngonsin skulle vlja han? nej sklart inte s varfr brnna sin enda bro med Bella
Citera
2023-04-19, 13:25
Medlem
Puma006s avatar
Har inte sett dagens avsnitt. I grdagens avsnitt d Casper tycker Elin har skjutit sig sjlv i foten, d uppenbart att Elin ker ut.
Citera
2023-04-19, 13:32
Medlem
Goldenties avatar
Det r ngot lskigt med Bella. Hon ser ut som om hon skulle vara dotter till dem dr amerikanska tvillingarna Stacey och Darcey
Citera
2023-04-19, 16:12
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det r ngot lskigt med Bella. Hon ser ut som om hon skulle vara dotter till dem dr amerikanska tvillingarna Stacey och Darcey

Tycker hon har lite neandertaliska egenskaper i ansiktet om jag ska vara helt rlig. Kort panna, gonbryns bryggan, etc.
Citera
2023-04-19, 19:55
Medlem
Uppfattning om ngra av deltagarna:
Ida, rtt korkad egentligen...

Nicole, vilken osympatisk mnniska!

Tror Bella ftt storhetsvansinne efter hela debaklet med Arvid ocks, fr inte kan vll en frisk mnniska bete sig s?

Jesper, lika obehaglig som vanligt. Vet inte vad det r men den killen ger kalla krar och skulle inte vilja mta honom ute en kvll...

Jonathan, naiv.

Casper, bara va fan?!
Citera
2023-04-20, 18:19
Medlem
Badassdominas avatar

Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Tycker hon har lite neandertaliska egenskaper i ansiktet om jag ska vara helt rlig. Kort panna, gonbryns bryggan, etc.

Hller verkligen me! Neandertalar-drag JA!
Och srskilt innan hon fyllde ut hela hakan och gjort om sig totalt.
Men som nn sa tidigare, vad har hnt me henne i den hr ssongen? Hybris? Storhetsvansinne?
Arg hela tiden och tror hon kan bete sig hur som helst. Men de andra r vl egentligen fangirls och fanboyz bara fr att hon r B-kndis. Dom vgar vl inte sga emot. Dumt egentligen!
Och ingen spelare r ju stark eller har makt om de andra inte tillter det. *facepalm

Synd att man vet hur allt slutar
Senast redigerad av Badassdomina 2023-04-20 kl. 18:43. Anledning: ***
Citera
2023-04-22, 00:25
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassdomina
Hller verkligen me! Neandertalar-drag JA!
Och srskilt innan hon fyllde ut hela hakan och gjort om sig totalt.
Men som nn sa tidigare, vad har hnt me henne i den hr ssongen? Hybris? Storhetsvansinne?
Arg hela tiden och tror hon kan bete sig hur som helst. Men de andra r vl egentligen fangirls och fanboyz bara fr att hon r B-kndis. Dom vgar vl inte sga emot. Dumt egentligen!
Och ingen spelare r ju stark eller har makt om de andra inte tillter det. *facepalm

Synd att man vet hur allt slutar

Har som tur r glmt bort vem som vann s fr mig blir det en rtt spnnande ssong nd. Tycker det r mer synd att det antagligen r sista gngen de kr det riktiga PH.
Citera
2023-04-26, 23:46
Medlem
1c9r5s avatar
Men kan jag bara f ha en Linn i fickan och ta upp nr jag behver bra energi?
Citera
2023-04-27, 16:54
Medlem
mycket tuttar och naket i den hr ssongen?
Har inte kollat men brukar ju vara en del annars
Citera
2023-04-27, 21:09
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Fljer exonthephspoiler, av sjlvklara skl, p instagram och jag frstr inte hennes besatthet av Lovisa. Personligen tycker jag att Lovisa r medioker och frsker vara rolig, men EOTPH skriker QUEEEEEEEEN. r hon allmnt omtyckt eller frsker EOTPS gra hna av en fjder IGEN?

Btw ngon mer som str sig p Bellas tandproteser? ndrat om hur hon ser ut totalt.
Citera
2023-05-02, 14:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nightrage_roy
mycket tuttar och naket i den hr ssongen?
Har inte kollat men brukar ju vara en del annars

Ja, mer n vanligt skulle jag sga.
Citera
2023-05-02, 14:15
Medlem
Ganonitos avatar
Inget nytt avsnitt idag. Konstigt. Har Pluto TV vikt ner sig och bestmt sig fr att inte snda resten av ssongen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in