2023-03-24, 20:38
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ida tycker jag r snygg, Linn likas. Elin hade varit ok om det inte vore fr anklpparna. Och som ovanstende sa. Inte frsta gngen det r negrer eller tjocka med.

Verkar som att Joel hoppar av nsta vecka. Han pallade vl inte trycket.
Oj! Det var som fan.
Tycker Joel verkar konstig.
Citera
2023-03-24, 21:22
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nice att se den riktiga PH och inte den barntilltna, PK-frstrda parodiversionen med en transa som programledare. Frsta gngen Pluto-TV gr ngot bra.

Hoppas de snder resten av ssong 14 ocks.
Som det r nu, s gller det bara ssong 15.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...sasongen-sands
Citera
2023-03-26, 10:24
Medlem
Lite synd att inte hela ssongen slpptes direkt.
Citera
2023-03-28, 08:43
Medlem
Horrorgrams avatar
Pluto tv r vrdelst. Kan man streama detta ngon annanstans?
Citera
2023-03-29, 01:26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Pluto tv r vrdelst. Kan man streama detta ngon annanstans?

Tyvrr inte.
Citera
2023-03-29, 18:23
Medlem
Pruttar3000s avatar
Fyfan lider med stella hade grtit om jag var hon
Citera
2023-04-06, 09:57
Medlem
Det gr att spola fram reklamen p Pluto! S den funkar bra fr mig! Det r en rolig ssong hoppas att folk brjar kolla
Citera
2023-04-09, 10:50
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Det gr att spola fram reklamen p Pluto! S den funkar bra fr mig! Det r en rolig ssong hoppas att folk brjar kolla

Min kompis och jag kollar men har bara hunnit bli avsnitt 7 tror jag.

Hrde att Bella Andersson som varit med i PH tidigare (och ven Ex om the beach) inte ger ngra intervjuer och har tydligen brjat ett nytt liv !

[spoiler]
Citera
2023-04-11, 15:54
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Vad r grejen med Bella? Alltid varit s go och trevlig innan, nu r hon bara arg :/
Citera
2023-04-12, 10:30
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Vad r grejen med Bella? Alltid varit s go och trevlig innan, nu r hon bara arg :/

Riktigt verdriven i den hr ssongen, hon mste vara en av dom som inte ville att den hr ssongen skulle sndas 😂
Citera
2023-04-12, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Riktigt verdriven i den hr ssongen, hon mste vara en av dom som inte ville att den hr ssongen skulle sndas 😂

Denna gng skulle ni f se en tjej med s mycket skinn p nsan och jag va s taggad p att f visa er att Bellis klarar detta sjlv! Jag skulle avsluta p topp! Och tro mig nr jag sger att jag avsluta p topp [...]".

Detta sa hon 2021, men det skulle inte frvna mig om hon, likt alla andra som var med, grinade som fan nr ssongen inte skulle sndas fr att sedan nu; nr den faktiskt snds, gnlla ver att den ska sndas.
Citera
2023-04-12, 19:30
Medlem
Str mig p Olle. Jag knner inte honom, men jag knner typen.

r puttinutti med Elin, men s snabbt Josefine visar ett litet intresse r han snabbt p bollen. Knns som han i programmet vill framst som mogen och sttlig, nr man mrker av en stor oskerhet och omogenhet hos honom. Baserat p det jag har sett i programmet s r jag inte de minsta frvnad att han var otrogen mot Josefine (med en love island deltagare dessutom).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in