2023-03-24, 20:38
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ida tycker jag är snygg, Linn likaså. Elin hade varit ok om det inte vore för ankläpparna. Och som ovanstående sa. Inte första gången det är negrer eller tjocka med.

Verkar som att Joel hoppar av nästa vecka. Han pallade väl inte trycket.
Oj! Det var som fan.
Tycker Joel verkar konstig.
Citera
2023-03-24, 21:22
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nice att se den riktiga PH och inte den barntillåtna, PK-förstörda parodiversionen med en transa som programledare. Första gången Pluto-TV gör något bra.

Hoppas de sänder resten av säsong 14 också.
Som det är nu, så gäller det bara säsong 15.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...sasongen-sands
Citera
2023-03-26, 10:24
Medlem
Lite synd att inte hela säsongen släpptes direkt.
Citera
2023-03-28, 08:43
Medlem
Horrorgrams avatar
Pluto tv är värdelöst. Kan man streama detta någon annanstans?
Citera
2023-03-29, 01:26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Pluto tv är värdelöst. Kan man streama detta någon annanstans?

Tyvärr inte.
Citera
2023-03-29, 18:23
Medlem
Pruttar3000s avatar
Fyfan lider med stella hade gråtit om jag var hon
Citera
2023-04-06, 09:57
Det går att spola fram reklamen på Pluto! Så den funkar bra för mig! Det är en rolig säsong hoppas att folk börjar kolla
Citera
2023-04-09, 10:50
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Det går att spola fram reklamen på Pluto! Så den funkar bra för mig! Det är en rolig säsong hoppas att folk börjar kolla

Min kompis och jag kollar men har bara hunnit bli avsnitt 7 tror jag.

Hörde att Bella Andersson som varit med i PH tidigare (och även Ex om the beach) inte ger några intervjuer och har tydligen börjat ett nytt liv !

[spoiler]
Citera
2023-04-11, 15:54
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Vad är grejen med Bella? Alltid varit så go och trevlig innan, nu är hon bara arg :/
Citera
2023-04-12, 10:30
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Vad är grejen med Bella? Alltid varit så go och trevlig innan, nu är hon bara arg :/

Riktigt överdriven i den här säsongen, hon måste vara en av dom som inte ville att den hör säsongen skulle sändas 😂
Citera
2023-04-12, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Riktigt överdriven i den här säsongen, hon måste vara en av dom som inte ville att den hör säsongen skulle sändas 😂

”Denna gång skulle ni få se en tjej med sååå mycket skinn på näsan och jag va så taggad på att få visa er att Bellis klarar detta själv! Jag skulle avsluta på topp! Och tro mig när jag säger att jag avsluta på topp [...]".

Detta sa hon 2021, men det skulle inte förvåna mig om hon, likt alla andra som var med, grinade som fan när säsongen inte skulle sändas för att sedan nu; när den faktiskt sänds, gnälla över att den ska sändas.
Citera
2023-04-12, 19:30
Medlem
Stör mig på Olle. Jag känner inte honom, men jag känner typen.

Är puttinutti med Elin, men så snabbt Josefine visar ett litet intresse är han snabbt på bollen. Känns som han i programmet vill framstå som mogen och ståtlig, när man märker av en stor osäkerhet och omogenhet hos honom. Baserat på det jag har sett i programmet så är jag inte de minsta förvånad att han var otrogen mot Josefine (med en love island deltagare dessutom).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in