2023-04-12, 11:25
Medlem
Skönt att hon fick samarbete med DR smile så hon nu själv slipper bekosta det hon är missnöjd med
Citera
2023-04-12, 11:32
Medlem
Tyvärr försvinner ju inte det fula inre hur mycket man än försöker förändra utsidan.
Citera
2023-04-12, 12:42
Medlem
Gillar när hon ska le brett men det är fysiskt omöjligt pga för feta läppar
Citera
2023-04-12, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Gillar när hon ska le brett men det är fysiskt omöjligt pga för feta läppar

Hahahahaa 😂😂😂😂
Citera
2023-04-12, 14:59
Medlem
Kul att det står ordnad ekonomi som krav för att hyra huset dom ska flytta ifrån haha..
18000 kr?
Citera
2023-04-12, 15:06
Medlem
Och det nya boendet har samma hyra har hon väl sagt.. herregud alltså snacka om att leva i lyx om man har råd med den hyran.. fast de har dom ju uppenbarligen inte😂
Citera
2023-04-12, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1-2-3-4
Och det nya boendet har samma hyra har hon väl sagt.. herregud alltså snacka om att leva i lyx om man har råd med den hyran.. fast de har dom ju uppenbarligen inte😂

Nja inte riktigt samma skrev hon, men samma med tanke på bensin osv förstod jag det som.
Vart kommer inkomsten ifrån när ingen av dom har ett jobb?
Så mycket kan hon knappast tjäna på instagram?
Citera
2023-04-12, 16:06
Medlem
Hallå hallå! Dags för mig att gå med i denna underbara tråd. Herregud vad kul jag har när jag läser här , så mycket som skiner igenom hos henne och skönt att vi är fler som ser igenom hennes ” perfekta ” liv 😂
Citera
2023-04-12, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxpaandiixx
Hallå hallå! Dags för mig att gå med i denna underbara tråd. Herregud vad kul jag har när jag läser här , så mycket som skiner igenom hos henne och skönt att vi är fler som ser igenom hennes ” perfekta ” liv 😂

Men välkommen!! 😍 🤣
Citera
2023-04-12, 16:21
Medlem
tivolits avatar
Älskar att hon beskriver det som att hon var sjukt vältränad och tränade massor förut, haha. Men även det var väl en adhd-period på några veckor där hon tränade?
Nu kommer en likadan period. Ge det ett par veckor och hon kommer inte sätta sin fot på ett gym igen.

Hon ser inte ett dugg gravid ut, så en abort vi sa en abort det va?
Citera
2023-04-12, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
Älskar att hon beskriver det som att hon var sjukt vältränad och tränade massor förut, haha. Men även det var väl en adhd-period på några veckor där hon tränade?
Nu kommer en likadan period. Ge det ett par veckor och hon kommer inte sätta sin fot på ett gym igen.

Hon ser inte ett dugg gravid ut, så en abort vi sa en abort det va?

Det var perioden kring otroheten mot L som hon tränade.
Nej precis, jag tror hon gjorde en abort förra veckan då. Ändå hyfsat sent efter NIPT va? Fyfan vad sjukt, ta reda på att det är en pojke och sen göra abort efter att ha förlorat ett barn bara för x antal månader sedan.
Snälla använd skydd!! Eller sterilisera dig för fan. Usch
Citera
2023-04-12, 16:28
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Det var perioden kring otroheten mot L som hon tränade.
Nej precis, jag tror hon gjorde en abort förra veckan då. Ändå hyfsat sent efter NIPT va? Fyfan vad sjukt, ta reda på att det är en pojke och sen göra abort efter att ha förlorat ett barn bara för x antal månader sedan.
Snälla använd skydd!! Eller sterilisera dig för fan. Usch

Haha jaha så hon åkte till gymmet och ”tränade” under den perioden :’)

Hade det varit en flicka i magen hade hon fortfarande varit gravid, 100%. Riktigt obehagligt faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in