2023-04-09, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Hon kommer garanterat vänta längre med att gå ut med eventuell graviditet. Antagligen tycker hon att det känns retligt att många redan vet om det och ska spela ogravid. Sen tror jag hon fortfarande filar på hur hon ska kunna gå ut med det offentligt utan att verka helt pantad (med tanke på hennes historik.) Det kommer iaf komma en lång text till där hon ska förfina och putsa. 🙈
Eller så har hon helt enkelt gjort abort pga fel kön. Det hade inte heller förvånat mig ett dugg!

Haha... antagligen! Förväntar hon sig en massa grattis? Hon borde ju sterilisera sig, om inte för hennes egna skull så för hennes levande barns skull.
Nä inte mig heller faktiskt..
Citera
2023-04-09, 20:27
Medlem
Tror ni allvarligt att P inte outar sin graviditet pga er? Tror ni på fullaste allvar att hon säljer sak efter sak för att lura er? Hur många av er bor i samma stad som P? Hur många av er har faktiskt en aning om något relevant i hennes liv förutom det ni ser på sociala medier? Det vidrigaste är ändå kommentaren om abort. På vilket sätt är det någonsin okej att påpeka huruvida det är rätt eller fel om en kvinna väljer att göra abort? Det spelar för helvete ingen roll hur många barn man har sen tidigare eller hur ens sjukdomshistoria ser ut, INGEN har någonsin rätt att påpeka huruvida det är rätt eller fel. Jag håller med om man borde skydda sig men shit happens. Ni har ändå ingen rätt att diskutera om hon gjort abort eller inte. Ni borde skämmas!!!
Citera
2023-04-09, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxxerjtaa
Tror ni allvarligt att P inte outar sin graviditet pga er? Tror ni på fullaste allvar att hon säljer sak efter sak för att lura er? Hur många av er bor i samma stad som P? Hur många av er har faktiskt en aning om något relevant i hennes liv förutom det ni ser på sociala medier? Det vidrigaste är ändå kommentaren om abort. På vilket sätt är det någonsin okej att påpeka huruvida det är rätt eller fel om en kvinna väljer att göra abort? Det spelar för helvete ingen roll hur många barn man har sen tidigare eller hur ens sjukdomshistoria ser ut, INGEN har någonsin rätt att påpeka huruvida det är rätt eller fel. Jag håller med om man borde skydda sig men shit happens. Ni har ändå ingen rätt att diskutera om hon gjort abort eller inte. Ni borde skämmas!!!

Med tanke på hennes historik så borde hon använda preventivmedel eller sterilisera sig om hon inte vill bli gravid. Preventivmedel verkar inte funka eller så vet hon inte hur man använder det
Abort är inget preventivmedel.
Citera
2023-04-09, 20:38
Medlem
Tror inte alls hon är gravid.Det blev en abort av det lilla pojkfostret pga fel kön. J tycker väll det räcker med en son i hans liv.*kräks*
Citera
2023-04-09, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Tror inte alls hon är gravid.Det blev en abort av det lilla pojkfostret pga fel kön. J tycker väll det räcker med en son i hans liv.*kräks*

Fyfan vad vidrigt gjort. Pga könet. Vilka människor.
Citera
2023-04-09, 20:45
Medlem
Citat:

Ehm.Jag har bott i samma kommun som henne och har flera vänner och bekanta som känner henne och hennes ex väldigt bra. Att alla säger samma saker om henne känns ändå som att det borde finnas en aning sanning i det. Mycket kan man ta med en nypa salt såklart men jag personligen tror på mycket av det som sagts. Källorna är allt för trovärdiga. Vill inte outa dem då hon är inne och läser här slaviskt.
Citera
2023-04-10, 00:33
Medlem
tivolits avatar
Hmm.. OM hon är gravid kanske hon berättar om allt när ungen väl är född och hon vet att den överlevt eftersom det inte är en självklarhet. Kanske därför hon håller det hemligt?
Citera
2023-04-10, 08:40
Medlem
Citat:

När hon själv går ut med graviditeten på en facebooksida så får hon faktiskt skylla sig själv. Och dessutom sitta och beklaga sig över att det blev fel kön bara för att hennes sambo hellre vill ha en dotter? Ja det är faktiskt rätt sjukt och inte jättekonstigt att folk reagerar på.
Detta är ju inga spekulationer utan fakta.

Hennes sjukdomshistoria har hon ju själv skrivit om tusen gånger på sin insta, så inga hemligheter där heller. (Även om hon vrider och vänder på sanningen lite beroende på vad som passar i stunden….)
Citera
2023-04-10, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
När hon själv går ut med graviditeten på en facebooksida så får hon faktiskt skylla sig själv. Och dessutom sitta och beklaga sig över att det blev fel kön bara för att hennes sambo hellre vill ha en dotter? Ja det är faktiskt rätt sjukt och inte jättekonstigt att folk reagerar på.
Detta är ju inga spekulationer utan fakta.

Hennes sjukdomshistoria har hon ju själv skrivit om tusen gånger på sin insta, så inga hemligheter där heller. (Även om hon vrider och vänder på sanningen lite beroende på vad som passar i stunden….)

Men det är ju ingen som VET om hon gjort abort eller inte och framförallt inte varför i så fall. Så varför sitta och smutskasta henne när ni inte har en jävla aning?
Citera
2023-04-10, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Ehm.Jag har bott i samma kommun som henne och har flera vänner och bekanta som känner henne och hennes ex väldigt bra. Att alla säger samma saker om henne känns ändå som att det borde finnas en aning sanning i det. Mycket kan man ta med en nypa salt såklart men jag personligen tror på mycket av det som sagts. Källorna är allt för trovärdiga. Vill inte outa dem då hon är inne och läser här slaviskt.

Precis, du TROR på det som sägs om henne. Du har egentligen inte en jäkla aning om det faktiskt är sant?
Citera
2023-04-10, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Med tanke på hennes historik så borde hon använda preventivmedel eller sterilisera sig om hon inte vill bli gravid. Preventivmedel verkar inte funka eller så vet hon inte hur man använder det
Abort är inget preventivmedel.

Hur vet du att hon inte använt sig av preventivmedel? Vet du också att det inte bara är att sterilisera sig? Utan att det är enorma väntetider? Abort är inget preventivmedel men en rätt man har som kvinna att göra fram till mitten av graviditeten. Oavsett anledning.
Citera
2023-04-10, 12:14
Medlem
Citat:
Men det är ju ingen som VET om hon gjort abort eller inte och framförallt inte varför i så fall. Så varför sitta och smutskasta henne när ni inte har en jävla aning?

1.Det kommer ett snyft inlägg på facebook (alltså offentligt forum) om hur hon är gravid med en son.Men pga att det är just en pojke så känns det inte rätt.

Tänker att det är jävligt klandervärt att sitta i en grupp med änglamammor och beklaga sig över att det nya livet i magen är en pojke. Okänsligt som fan.

2.Man utger sig för att vara en ärlig person och delar med sig utav högt och lågt på sina sociala medier.

Men i själva verket så lämnar man ALLT hemligt som har med vad hon gör för att sätta sig i dessa situationer osv. Typ skilsmässan med L. Ingenstans berättar hon om vad för hemska saker hon gjort. Hon delar med sig hur hon i perioder ångrade sin son L pga stressig situation men under hela graviditeten med honom la hon ut bilder osv hur underbart allt är. Allt kommer i efterhand fram med denna människa. Dubbelmoral

3.Hon gick som sagt ut själv med att vara gravid och sen helt plötsligt så hävdar hon att hon dricker alkohol. Det känns bara jätte wierd och vare sig du vill eller inte så kommer jag ha åsikter kring det.

4.Du kan fortsätta mumsa hennes anus men hon gör sjuka saker,döljer och myglar. Hon avlar av sig för att slippa jobba och leva på bidrag. Jag stör mig på sånt och jag stör mig på män som lämnar sina barn pga diagnos osv. Detta är en riktigt vidrig familj som väljer att vara offentliga. Skiter i sina barns integritet för att få likes och swish.

Jag är glad att man har yttrandefrihet och det spelar ingen roll om jag är anonym eller inte för dem möter ändå inte någon kritik dem får utan det är ALLTID någon annans fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in