2023-04-02, 22:38
.
Senast redigerad av solstalen21 2023-04-02 kl. 23:31.
Citera
2023-04-02, 23:11
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
En kommentar som P skrivit i FB-gruppen som delats från tidigare:

https://tinypic.host/i/28ij5

I sitt instagramflöde skrev hon 22/2 om kolopskopin. Så om man utgår från att det var samma dag borde hon nu vara i vecka 12+2, och därför blivit gravid runt sista veckan i januari. Bf borde alltså bli ca 12/10. Ska vi gissa när barnet kommer? Jag tror i augusti.

Bullshit att hon blev gravid av misstag. Stå för att du blir gravid med mening gång på gång på gång istället. Ingen köper att graviditet nr 13 är ett ”oops” - IGEN.

Enda graviditeten jag kan köpa skulle vara av misstag är hennes första med W.
100% kalkylerande och manipulativ och ligger vid ägglossning med mening oavsett om männen vet om det eller inte.
Alla genomskådar det.
Punkt.
Citera
2023-04-03, 05:33
Medlem
Jag kan inte förstå hur man, när man genomgått två traumatiska graviditeter, inte vill ge sig själv dom bästa förutsättningarna om man nu ska bli gravid igen. Ett kejsarsnitt är en operation och det finns en anledning att den generella rekommendationen är att man ska vänta ett år innan man blir gravid igen. De väljer att sätta sig i en riskfylld situation och jag förstår det inte.

Dom har ett helt gäng barn som alla har fått gå igenom graviditeter, flyttar, förlust osv. Man får ju inte glömma att många av barnen bor varannan vecka och liknande. När ska de få gå först? Vem bryr sig om att de ska få stabilitet och få en chans att läka. Det är så egoistiskt det P och J håller på med.

Och Js lilla T. Han skrev en gång att han hoppades att han skulle förstå när han blev äldre. Från ett barn som hade en pappa som J så kan jag hälsa att det blir värre när man blir äldre. Ännu värre blir det när man själv får barn och man inser hur man själv aldrig hade kunnat göra likadant. J ger också sitt barn en livstid att ”varför duger inte jag, varför vill han inte ha mig” och liknande. En livstid av utanförskap där han när han blir äldre kommer att kunna se allt kul pappa gör med sin nya familj på sociala medier. Men för all del skaffa fler barn…
Citera
2023-04-03, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
Bullshit att hon blev gravid av misstag. Stå för att du blir gravid med mening gång på gång på gång istället. Ingen köper att graviditet nr 13 är ett ”oops” - IGEN.

Enda graviditeten jag kan köpa skulle vara av misstag är hennes första med W.
100% kalkylerande och manipulativ och ligger vid ägglossning med mening oavsett om männen vet om det eller inte.
Alla genomskådar det.
Punkt.

Om hon nu är så jäkla "livrädd", varför är hon så egotrippad och behåller barnet då? 🫣
Citera
2023-04-03, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamymumindalen
Om hon nu är så jäkla "livrädd", varför är hon så egotrippad och behåller barnet då? 🫣

Fattar inte heller. Men hon verkar ju vara typ beroende av att vara gravid varje år och föda bebisar
Citera
2023-04-03, 07:44
Medlem
tivolits avatar
Deras gränslösa beteende att skaffa barn #16 (har tappat räkningen) två månader efter att P fött ett barn med snitt och förlorat det. Att dom blir besvikna att dom ska få en son ger en också kväljningar. Ungen är inte ens född och mor och far är redan besvikna på honom.

Vissa människor får inte ens ett barn trots att de vill. P har både döttrar och söner. Nu vill hon ”ge J en dotter” eller varför är hon besviken? Ska J ens ha fler barn med tanke på att han inte tar ansvar för de han har? Jodå, och en liten gullig flickig flicka ska det vara som J ska få uppfostra samtidigt som han förtränger sin första son

Alltså nej det här är inte the Sims.
Citera
2023-04-03, 07:45
Blev fel när jag skulle redigera inlägget igår så allt försvann, men här är inlägget igen:

En kommentar som P skrivit i gruppen som delats från tidigare:

I sitt instagramflöde skrev hon 22/2 om kolopskopin. Så om man utgår från att det var samma dag borde hon nu vara i vecka 12+2, och därför blivit gravid runt sista veckan i januari. Bf borde alltså bli ca 12/10. Ska vi gissa när barnet kommer? Jag tror i augusti.
Citera
2023-04-03, 07:46
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Blev fel när jag skulle redigera inlägget igår så allt försvann, men här är inlägget igen:

En kommentar som P skrivit i gruppen som delats från tidigare:

Jag gissar sen juli.
Citera
2023-04-03, 07:46
Citat:
Deras gränslösa beteende att skaffa barn #16 (har tappat räkningen) två månader efter att P fött ett barn med snitt och förlorat det. Att dom blir besvikna att dom ska få en son ger en också kväljningar. Ungen är inte ens född och mor och far är redan besvikna på honom.

Vissa människor får inte ens ett barn trots att de vill. P har både döttrar och söner. Nu vill hon ”ge J en dotter” eller varför är hon besviken? Ska J ens ha fler barn med tanke på att han inte tar ansvar för de han har? Jodå, och en liten gullig flickig flicka ska det vara som J ska få uppfostra samtidigt som han förtränger sin första son

Alltså nej det här är inte the Sims.
Ja undrar hur många graviditeter hon haft. Du är säkert inte långt ifrån med din gissning. Nästan sugen på att fråga henne😂
Citera
2023-04-03, 07:48
Citat:
Jag gissar sen juli.
Kul med hennes kommentar också, ”Jag trodde inte det var möjligt för jag hade mens en hel vecka månaden innan”. Tänk att hon varit gravid fler gånger än man kan räkna men inte vet att hur lång mens man har inte spelar in i om man kan bli gravid eller inte…
Citera
2023-04-03, 07:53
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ja undrar hur många graviditeter hon haft. Du är säkert inte långt ifrån med din gissning. Nästan sugen på att fråga henne😂

Det är som en besatthet hon har. Att få plussa på stickan. Att få ta bilder på magen i skogen med en fin klänning. Att alltid få ha en bebis. Uppmärksamheten.

Jag har en teori. När man är gravid får man mycket uppmärksamhet, kärlek och ”åh vad fin du är, vad spännande, när kommer den” osv osv.
Samma sak när man har en bebis. Mycket uppmärksamhet och gulligull. Är det detta som driver henne att göra så?
Som någon skrev, tre graviditeter på två år med fäder nr 3 (som hon känt i typ två år?). Icke normalt.

Eller vad tror ni är anledningen bakom detta slaviska avlande? Frågan är seriöst ställd.
Citera
2023-04-03, 07:54
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Kul med hennes kommentar också, ”Jag trodde inte det var möjligt för jag hade mens en hel vecka månaden innan”. Tänk att hon varit gravid fler gånger än man kan räkna men inte vet att hur lång mens man har inte spelar in i om man kan bli gravid eller inte…

Hahaha vi har att göra med ett geni.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in