2023-04-07, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Hon är inte gravid varför hittar ni på saker?

Team P förstår jag? 😅😂
Hennes egna ord att hon är gravid
Citera
2023-04-07, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Hon är inte gravid varför hittar ni på saker?

Kom gärna med bevis som motbevisar det isåfall och som styrker ditt påstående isåfall

Väntar med spänning….
Citera
2023-04-07, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmamsen
Kom gärna med bevis som motbevisar det isåfall och som styrker ditt påstående isåfall

Väntar med spänning….

Jag med.. 😅
Citera
2023-04-07, 21:06
Funderar på att hon nekar graviditeten stenhårt för att dom kanske inte berättat för blivande syskonen än.
Citera
2023-04-07, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Funderar på att hon nekar graviditeten stenhårt för att dom kanske inte berättat för blivande syskonen än.

De tror jag inte. Hon som är så öppen med allt också, tror säkert barnen har märkt det ändå iom med hennes illamående och kräkningar.
De går nog ut med de ihelgen!
Citera
2023-04-08, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
De tror jag inte. Hon som är så öppen med allt också, tror säkert barnen har märkt det ändå iom med hennes illamående och kräkningar.
De går nog ut med de ihelgen!

Jag tror mer o mer nu att hon kommer gå ut med det så sent det bara går för att vi här inte ska få rätt haha.
Citera
2023-04-08, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alskarskvaller1997
Jag tror mer o mer nu att hon kommer gå ut med det så sent det bara går för att vi här inte ska få rätt haha.

Hahaha börjar få den känslan också. Hon fortsätter mena på att dom ej har behov av dubbel vagnen iaf. Ser bara dumt ut, varför förnekar hon att hon är gravid ens?
Hon skrev det ju själv för tusan.. iofs förnekar hon det inte direkt, hon svarar inte alls på det.
Citera
2023-04-09, 14:03
Medlem
Kan hon ha fått missfall kanske?
Känns ju som att hon skulle gått ut med det annars.
Citera
2023-04-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lololmr
Kan hon ha fått missfall kanske?
Känns ju som att hon skulle gått ut med det annars.

Nej det tror jag inte. Hon kanske skäms lite för hon vet ju att hennes kropp inte klarar fler graviditeter och så vill hon ju inte att vi ska ha rätt 😅

Har hon gjort abort är det också illa, abort är inget preventivmedel. Använd preventivmedel eller det bästa - sterilisera dig.
Citera
2023-04-09, 19:37
Medlem
Nu låtsas dricker hon en GT på instastory 🙄
Citera
2023-04-09, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamymumindalen
Nu låtsas dricker hon en GT på instastory 🙄

Alkoholfritt 😉
Citera
2023-04-09, 19:59
Medlem
Hon kommer garanterat vänta längre med att gå ut med eventuell graviditet. Antagligen tycker hon att det känns retligt att många redan vet om det och ska spela ogravid. Sen tror jag hon fortfarande filar på hur hon ska kunna gå ut med det offentligt utan att verka helt pantad (med tanke på hennes historik.) Det kommer iaf komma en lång text till där hon ska förfina och putsa. 🙈
Eller så har hon helt enkelt gjort abort pga fel kön. Det hade inte heller förvånat mig ett dugg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in