Citat:
Ursprungligen postat av
Braskamin58
Allt som står skrivit i några artiklar är inte sant.Varför är artikeln borttagen efter det att "Anna" blev intervjuad? Fundera på det!
Jag vägrar inte att läsa FUP, men jag vill inte ladda ner FUP eftersom det finns risk att min dator blir förstörd.
Så var vänlig och respektera att jag har mina egna funderingar om detta fallet
"Anna" bad högst troligen helt själv om att artikeln skulle tagas bort, hon blev ju uthängd här i tråden med namn och allt!
Vill du av olika anledningar inte läsa fup, så behöver du inte heller göra dig lustig över andra, speciellt INTE användare som faktiskt tagit sig tiden att göra det!
Och det fetade:
Då vore det ju väldigt, väldigt bra om DU respekterar ANDRAS funderingar........
Citat:
Ursprungligen postat av
smalandsbo
https://imgur.com/a/qUFlcww
Där har du rapporten,
INGA läkemedel eller droger.
Innebär allt, inga substanser i kroppen.
Lägg ner nu.
Drogteorin är falsk ryktesspridning från din sida!
Men du KAN ju inte läsa.......läkemedel finns det ju visst.
Och, jag frågade just efter
GHB-test, var hittar du det??
Och du säger allt, att alla droger i hela världen är testade? Många med mer kunskap i kemi och droger än dig, skrattar nog nu.......
Men Rullman ska ha en eloge för att listan är mycket längre än vad brukligt är, det har jag skrivit förut.
Och nu är det så att du kan leta dig fördärvad efter ett GHB-test på TT för det finns inte, och jag och några med mig vet VARFÖR, och det är pga att det var onödigt att testa för det, för att det inte lämnat några spår om det fanns från början!!
"Drogteorin", lär dig lite begrepp; det är en
HYPOTES och det är så att jag vill egentligen veta varför TT inte har några som helst försvarsskador och MGMs inga skador från slagsmål.
Så lägg ner själv att attackera användare som inte tycker och tror som du!!