2012-06-14, 15:38
Medlem
iNViSiBiLiTYs avatar
det är i storast set sykopater bara jag trefa tjej hon va snyg bilder men när jag set henne hon va ful o sjock hela tiden hon sa sms hon va kåt ville knulla jag trefat henne hon va ful inte rakat sin puna inte städat hemma eklit kering 20 år de fins tjejen hon jobar ica hon skriver o leger bilder hon snyg men jag vet inte kanse sykopat hon också jag togt bort badoo sen jag prattat henne ica hon snyg o fin kanske sykopat kanske vet inte ska titta
Citera
2012-06-14, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iNViSiBiLiTY
det är i storast set sykopater bara jag trefa tjej hon va snyg bilder men när jag set henne hon va ful o sjock hela tiden hon sa sms hon va kåt ville knulla jag trefat henne hon va ful inte rakat sin puna inte städat hemma eklit kering 20 år de fins tjejen hon jobar ica hon skriver o leger bilder hon snyg men jag vet inte kanse sykopat hon också jag togt bort badoo sen jag prattat henne ica hon snyg o fin kanske sykopat kanske vet inte ska titta

Ja det är inte lätt
Citera
2012-06-14, 15:49
Medlem
Jelena93s avatar
Jag bad om en chatsida och en kompis tipsade mig om denna sida.

Jag försvann därifrån rätt fort då det bara var perversa singlar. En massa äckel.

Helskumt folk, dessutom står det inget om att det är en sk dejting sida..
Citera
2012-06-14, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jelena93
Jag bad om en chatsida och en kompis tipsade mig om denna sida.

Jag försvann därifrån rätt fort då det bara var perversa singlar. En massa äckel.

Helskumt folk, dessutom står det inget om att det är en sk dejting sida..

Sicken kompis du har som tipsar dig om den, nej den suger jag är traumatiserad för resten av livet, men ni tjejer slipper vara desperata eftersom killar är gratis för det mesta ändå så.

Men för en kille som mig som hamnat i desperata dagar så är den sidan katastrofal för man nappar till slut på något man sedan ångrar
Citera
2012-06-14, 16:17
Medlem
Jelena93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hrvati
Sicken kompis du har som tipsar dig om den, nej den suger jag är traumatiserad för resten av livet, men ni tjejer slipper vara desperata eftersom killar är gratis för det mesta ändå så.

Men för en kille som mig som hamnat i desperata dagar så är den sidan katastrofal för man nappar till slut på något man sedan ångrar

Om man letar efter kärlek avråder jag starkt från att leta efter det på nätet.
Real life är real life. Attraktionen är annorlunda och man ser personen i fråga på riktigt!

Chat och cam är bara då man träffar nya vänner eller har online vänner.

Mycket smartare att gå ut, bada, gå på bio umgås å se till att få ögonkontakt med någon söt tjej våga gå fram och fråga om hon vill fika.

Så himla oromantiskt att ha träffat sin tjej/kille på nätet...

Det e jättesynd att de inte finns normal Svensk chat. bara mysko folk på de få chat sidor som finns.
Citera
2012-06-14, 16:23
Bannlyst
Citat:
Real life är real life. Attraktionen är annorlunda och man ser personen i fråga på riktigt!

Mycket smartare att gå ut, bada, gå på bio umgås å se till att få ögonkontakt med någon söt tjej våga gå fram och fråga om hon vill fika.

Det e jättesynd att de inte finns normal Svensk chat. bara mysko folk på de få chat sidor som finns.

Du har helt rätt jag är feg därför jag raggar på nätet lättare att handskas med ett nej där än IRL men det passar inte mig alls för jag gillar att bli raggad på av tjejer och då är nätet det sämsta stället för en kille ändå för det går åt 10 killar på 1 tjej.

Ska börja plugga på universitetet nu till hösten så kanske lär känna någon färsk donna på det sättet istället, vore idealare helt klart.
Citera
2012-06-14, 16:39
Medlem
Jelena93s avatar
Citat:
Du har helt rätt jag är feg därför jag raggar på nätet lättare att handskas med ett nej där än IRL men det passar inte mig alls för jag gillar att bli raggad på av tjejer och då är nätet det sämsta stället för en kille ändå för det går åt 10 killar på 1 tjej.

Ska börja plugga på universitetet nu till hösten så kanske lär känna någon färsk donna på det sättet istället, vore idealare helt klart.

De flesta e fega 99% Kanke växer man till sig med åren och vågar mer. vem vet..

universitetet blir nog bra, annars på extrajobbet eller så lycka till!
Citera
2012-06-14, 16:41
Bannlyst
Citat:
De flesta e fega 99% Kanke växer man till dig med åren och vågar mer. vem vet..

universitetet blir nog bra, annars på extrajobbet eller så lycka till!

Tack ska försöka va lite mer modig, hälften vågat hälften vunnet
Citera
2012-06-14, 22:27
Medlem
Megafailures avatar
Finns redan en bra tråd om Badoo .. men jag är aktiv där iaf, inte träffat många dock för när man frågar efter nya bilder så har dom mystiskt gått upp 30kg ..

Men har träffat några jättetrevliga personer där. Normala? Nej .. men vem fan är det.
Citera
2012-06-14, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Finns redan en bra tråd om Badoo .. men jag är aktiv där iaf, inte träffat många dock för när man frågar efter nya bilder så har dom mystiskt gått upp 30kg ..

Men har träffat några jättetrevliga personer där. Normala? Nej .. men vem fan är det.

Haha, dom med mystiska viktuppgångar har jag också stött på.
Nej jagk anske är allergisk mot lössläppta och då är det inte det bästa stället
Citera
2012-06-15, 13:37
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Är detta jag som har otur eller är det den typen av tjejer och kvinnor man förvänta sig på den sajten? Nu kanske jag varit extremt desperat också, men inte precis som de snyggaste tjejerna på sajten klickar ja på en så vad göra, man tar det man får eller hur?
Du dejtar tjejer du inte är intresserad utav och blir förvånad över att det inte blev bra och skyller sen på tjejerna?
Citera
2012-06-15, 13:43
Medlem
15minFames avatar
Citat:

Håller inte med alls.
Internetdejting är bara en annan metod att träffa folk och jag vet flera lyckliga par som träffats via en dejtsida. Jag får en rätt bra uppfattning om folk jag chattar med och ser aktuella bilder av och har träffat flera trevliga personer på det sättet.

Om ni har dåliga erfarenheter så får ni nog börja lära er att gallra bättre och inte dejta första bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in