Citat:
Haha, så sant😂 Haha jo verkar som så. Hade liksom ingen aning om detta för ens hon visa mig ett axplock av dessa original, såg jag en bild på en filur så fanns det alltid någon värre. Ja jag fattar inte hur vissa kan se ca 20år äldre ut än vad de egentligen är. En del killar på badoo som är i samma ålder som mig ser ut som de hade kunnat vara min pappa och då är jag ändå 30-40år.
Den värsta kom jag på nu, han var en bit över 40år. Tunnhårig/skallig med sån där munkfrisyr och glasögon. Såg ut som han var i pensionsåldern dvs 65 bast.
Jag ser inte ut som en fotomodell men på badoo så är jag fan en 10 poängare om jag jämför med det lilla jag fått se. Kul var det haha.
Jag tror typ en del snygga brudar som finns på badoo har blivit bannade från tinder så det är the last resort så att säga. Finns en hel del nice svarta, sydamerikanska, asiatiska och Mellanöstern brudar där. De håller oftast en högre nivå än svenska brudar där.
Senast på badoo minns jag en äcklig skata som skrev till mig, såg inte ut att ha tvättat håret sedan förra julen. Såg ut som en råtta i håret, eller så var det en peruk vem vet.
Den värsta kom jag på nu, han var en bit över 40år. Tunnhårig/skallig med sån där munkfrisyr och glasögon. Såg ut som han var i pensionsåldern dvs 65 bast.
Jag ser inte ut som en fotomodell men på badoo så är jag fan en 10 poängare om jag jämför med det lilla jag fått se. Kul var det haha.
Jag tror typ en del snygga brudar som finns på badoo har blivit bannade från tinder så det är the last resort så att säga. Finns en hel del nice svarta, sydamerikanska, asiatiska och Mellanöstern brudar där. De håller oftast en högre nivå än svenska brudar där.
Senast på badoo minns jag en äcklig skata som skrev till mig, såg inte ut att ha tvättat håret sedan förra julen. Såg ut som en råtta i håret, eller så var det en peruk vem vet.
Jag fattar inte heller hur vissa kan se så mycket äldre ut? Jag är 30, men ser betydligt yngre ut. När min killkompis visade mig tjejerna som fanns där och som var i min ålder, så såg majoriteten ut som 40+ och hade ändå långa kravlistor.
Och det är precis som du säger, mest utländska tjejer som ser bra ut där. Norskorna (jag bor i Norge) som är där ser ut som naturkatastrofer😒
Jag är inte en 10:a, men Badoo så var jag en 10+, så jag förstår till viss del varför min inkorg exploderade😂
Tror många ljuger om sin ålder. En som skrev till mig påstod att han var 34, men såg ut som att han var lika gammal som min farfar.
Han poserade stolt med ett flottigt vinglas, iklädd i farfars skrynkliga skjorta och det såg ut som att han hade ett fågelbo på huvudet. Han skrev dessutom samma meddelande till mig och min väninna och det började med "jag har aldrig skrivit det här till någon annan förr, men du var så speciell så (...)😂
. En gubbe där skulle köpa en YSL väska till mig om jag låg med honom. Hahaha😂
. Men kör utan filter och sådant för man får tillräckligt ändå. Sedan tar man ju reda på vem man träffar innan så slipper man såklart det där. En del killar gillar ju tjocka tjejer så överlåt henne till dem då.