Citat:
Ursprungligen postat av
francinefishpaw
Haha, nej, jag älskar mina möten då jag alltid går på internationella grupper så det är en riktigt skön blandning alkisar/knarkare med helt sjuka berättelser varje gång. Hög igenkänningsfaktor och visst saknar jag alla knäppa grejer man varit med om men skulle också gärna varit utan annat. Men som min sponsor sa, (han) och jag älskar alkohol (och en del droger, även om jag aldrig skulle köpa själv men tackar sällan nej när det bjuds men då blir det å andra sidan rätt hanterbart) och kommer nog alltid göra det. Men just i dag avstår jag, sen får vi se hur det blir i morgon osv.

Vände faktiskt i dörren (kanske var samma!!!

) till ett int möte, Odenplan, var en SSK på "min" beroendemottagning som för året sedan tipsade om det. Just för att det var ett int möte var väl vederbörandes tanke att det skulle passa min lite mer vidlyftiga karaktär än ett "standardmöte" bland massa frikyrkliga etc. Vågade mig inte in, vände vid dörren... rädd att min "komiska sida" hade tagit över, under fikat hade jag kört min Macca-imitation (ALLA köper den, t o m svenskor!

), "well... y´know, born in Allerton...".
Kanske vågar mig dit, utan att spela apa... Skönt att ha antabusen... Sedan är man (alla AA-are!!! Stampa i golvet! "Jag" inte "man"...) inte helvit, nyss dragit ett "Zäta" (halv Treo samt en tia zopiklon) - annars vet ej fan om man stått ut...