Citat:
Ursprungligen postat av
Reviews
Definitivt, bra där! J gömmer kroppen omedelbart efter mordet för att kunna visa upp en tom lägenhet för farbror blå.
Vad talar denna hypotes för i övrigt? Jo, att J var ensam om mordet och att M talar sanning när hon säger att T var borta. Inget hon heller behöver ljuga om, för vid denna tidpunkt är T redan avliden.
Tja, men sms;et från donken till MH, och vilket MH svarar på är lite jobbigt......men det kan ju även vara kontrollfreaket JJ som lite "anonymt checkar" om polis har kommit.......för det hade nog MH skrivit,
-Ehh, öhh, polisen är här, kan du komma snart......
Om MH är skyldig, så har hon haft en himla tur, för jag tror inte hon är så smart egentligen.
Och jag tror faktiskt att MH är uppriktig att hon inte ser någon kropp kl 02.43, toabesöket där, och blir genuint chockad när hon blir väckt av JJ för JJ behöver hjälp med kroppen, egentligen inte pga att det är för tungt, utan för att det riskerar föra oljud i trapphuset.......
Och jag tror ju att JJ helst ville ha detta som sin egna "hemlighet" och "njuta" av det.....hon är riktigt sjuk och farlig.