2023-03-31, 16:55
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopamina
En pH neutral lösning har värdet 7. Under 7 befinner sig syror och över 7 baser. Av den anledningen tänker jag att du menar ett lägre pH-värde. Askorbinsyra och citronsyra är betraktade som svaga syror.

Tillägger att starka syror har ett lägre pH än svaga syror men båda ligger under 7 så på ett sätt hade du en poäng. Ämnena ligger högre inom den lägre delen av pH-skalan.
Absolut, du har rätt. Jag hoppas att mitt inlägg fortfarande kan fungera, om inte som en teoretisk vägledning så iallafall i praktiken.
Citera
2023-03-31, 20:09
Medlem
Jaggermeisters avatar
Köpte ett återfall idag tyvärr. Träffade min lokala kran som inte riktigt har någon nämnvärd kvalité, men de funkar i guess.

0.8 gram pulver, väldigt "dammig" i textur. Låg densitet i presume.
Antar att det är brunt heroin som är blandat med askorbinsyra / citron-syra.

Ibland så ser man att de är mixat med någon form av tablett då det flyter runt som en dimma med talk liknande substans. Så synd att hans kvalle är sämst..

Nåka, den gör sitt jobb. Någon som har samma batch? (sthlm)
Citera
2023-03-31, 21:24
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Köpte ett återfall idag tyvärr. Träffade min lokala kran som inte riktigt har någon nämnvärd kvalité, men de funkar i guess.

0.8 gram pulver, väldigt "dammig" i textur. Låg densitet i presume.
Antar att det är brunt heroin som är blandat med askorbinsyra / citron-syra.

Ibland så ser man att de är mixat med någon form av tablett då det flyter runt som en dimma med talk liknande substans. Så synd att hans kvalle är sämst..

Nåka, den gör sitt jobb. Någon som har samma batch? (sthlm)

Hur känns det såhär efteråt? Kommer du orka bryta och vet du att du kommer klara UP på laro och så eller? Skulle du vilja ventilera lite så är det bara att pma 🙏🏼
Citera
2023-04-01, 01:09
Medlem
SvampDamp.s avatar
Hur lugnt är det att blanda horse med oxycontin?
Citera
2023-04-02, 19:39
Medlem
första gången heroin nu svårt att svälja

Jag snortade precis vad jag tror var 10-20mg heroin, har aldrig gjort tidigare. Förutom att jag känner mig dåsig så har jag väldigt svårt att svälja och kan inte prata normalt, blir typ något mellanting mellan viskning och prat. är detta normalt? I och med mängden borde de ju vara lugnt men blev nojjig
Citera
2023-04-02, 19:47
Medlem
Det är nog lugnt,försök a[t dricka något och försökt att inte prata så mycket,kan vara att de åkte ner i svalget vilket gjort att stämbanden frätit sönder 😊vad du än gör ta inte benso på detta (aldrig upplevt det själv men sägs vara en dödlig kombination)
Citera
2023-04-02, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfonso905
Det är nog lugnt,försök a[t dricka något och försökt att inte prata så mycket,kan vara att de åkte ner i svalget vilket gjort att stämbanden frätit sönder 😊vad du än gör ta inte benso på detta (aldrig upplevt det själv men sägs vara en dödlig kombination)

Nä så klart inte. Låter ju rätt rimligt för har en jävligt besk smak i munnen
Citera
2023-04-02, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordHeskey
Nä så klart inte. Låter ju rätt rimligt för har en jävligt besk smak i munnen
Drick något, mjölk, fil? Kanske hjälper eller honung (hört att de är bra mot halsont) 😊
Citera
2023-04-02, 19:54
Medlem
TheJackets avatar
Det låter som att du tagit heroin? Det är liksom så det är
Citera
2023-04-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det låter som att du tagit heroin? Det är liksom så det är

Det var mest svårigheten att svälja jag hakade upp mig på, kände inte till den sideffekten och har ingen att rådfråga irl. Samt när ja googlade stod de att de kunde vara ett tecken på botulism vilket gjorde mig nojjig. Ingen eufori eller obehag i övrigt, kändes bara skumt
Senast redigerad av LordHeskey 2023-04-02 kl. 20:00.
Citera
2023-04-02, 20:17
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Det var mest svårigheten att svälja jag hakade upp mig på, kände inte till den sideffekten och har ingen att rådfråga irl. Samt när ja googlade stod de att de kunde vara ett tecken på botulism vilket gjorde mig nojjig. Ingen eufori eller obehag i övrigt, kändes bara skumt

Det är inte botulism. Lugna ner dig och slappna av
Citera
2023-04-02, 20:56
Medlem
JagSettKungenNakens avatar
Citat:
Botulism kan du få om du injekterar black tar heroin. Det kan vara frätande kan börja döda huden på dig och börjat växa botulinum bakterier.
https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/67/wr/mm675152a3.htm

Du har snortat lite heroin eller något annat skit som bedövar din känsel i halsen. Det är därför det är morfin i hostmedicin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in