2023-09-28, 10:51
Medlem
boredomss avatar
Vad fan händer i Stockholm? Saknar dom bruna fina stenarna. Nu är det för fan haschkonsistens på fucking allting som florerar, och det har varit så iaf ett år.
För oss som inte pangar är det helt värdelöst. Vidrigt, hatar skiten. Kanske tur det.
Citera
2023-10-09, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Vad fan händer i Stockholm? Saknar dom bruna fina stenarna. Nu är det för fan haschkonsistens på fucking allting som florerar, och det har varit så iaf ett år.
För oss som inte pangar är det helt värdelöst. Vidrigt, hatar skiten. Kanske tur det.

Samma på västkusten, skiten som florerat senaste 2 åren har varit under all kritik
Citera
2023-10-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
I mitt senaste test så hade jag bland annat i mig 6-Mam och Kodein i mig, blev förvånad av kodein då jag letat länge efter och 6-mam har jag aldrig hört talas om innan. Är det vanligt och få dom svaren när man ”bara” röker heroin? Eftersom jag förmodligen har käkat dom serbiska blå då jag även visade att jag alp i mig. Så jag undrar bara om kodein och 6-mam är vanligt och man bara plåtar eller är det rävgiftet xanaor blå som är boven i dramat?

6-mam = heroin
Att du var positiv på kodein är för att heroin metaboliseras till morfin och därefter till kodein
Citera
2023-10-17, 10:01
Medlem
Så fort man drar en lina av denna magi så får jag det psykiska bomullet. Både kropp och psyke bäddar in sig i bomull och jag blir hel. Detta är det ända som ger mig psykisk ork.

Skulle jag få den effekten om jag går i laro?
Citera
2023-10-19, 07:56
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Så fort man drar en lina av
denna magi så får jag det psykiska bomullet. Både kropp och psyke bäddar in sig i bomull och jag blir hel. Detta är det ända som ger mig psykisk ork.

nej
Citera
2023-10-19, 17:38
Medlem
6.A.M.s avatar
Citat:
Så fort man drar en lina av denna magi så får jag det psykiska bomullet. Både kropp och psyke bäddar in sig i bomull och jag blir hel. Detta är det ända som ger mig psykisk ork.

Nej det kommer ta bort udden av ruset och särskilt för dig som snortar, tror knappt du kommer känna av heroinet övht när du står på en ordentlig dos sub/meta.
Citera
2023-10-19, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6.A.M.
Nej det kommer ta bort udden av ruset och särskilt för dig som snortar, tror knappt du kommer känna av heroinet övht när du står på en ordentlig dos sub/meta.

Menar, om jag går på laro, får jag den effekten av psykisk bomull som opiater i stort ger? Psykiska lugnet.
Citera
2023-10-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
nej

Menar inte att ta jonk på laro. Kommer laro (Subutex) ge samma psykiska ro och att bli hel osv osv som opi ger?
Citera
2023-10-20, 09:56
Medlem
6.A.M.s avatar
Citat:
Menar inte att ta jonk på laro. Kommer laro (Subutex) ge samma psykiska ro och att bli hel osv osv som opi ger?

Ja jag insåg det efter att jag hade svarat. Att gå från heroin till sub blir ju ett nedköp men för dig som snortar tror inte jag skillnaden kommer märkas. Sedan beror det på varför du vill in i Laro, om det är för att inte ta heroin eller för att lindra psykisk ohälsa. Sub lindrar säkert psykisk ohälsa i början precis som heroin men jag tror inte något av det håller i längden men då är såklart Laro att föredra så du har kontakt med läkare som följer upp dig. Jag tror varken horse eller sub är ett mirakel som håller i längden men självklart är det bättre för dig med laro än heroin.
Citera
2023-10-21, 14:31
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:

du kommer bli frisk men du kommer inte känna dig påverkad. är man ute efter det så är laro helt fel val.

tänk efter noga innan du börjar laro.

lycka till
Citera
2023-10-21, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
du kommer bli frisk men du kommer inte känna dig påverkad. är man ute efter det så är laro helt fel val.

tänk efter noga innan du börjar laro.

lycka till

Så LARO är egentligen för en sprutnarkoman som verkligen inte kan bli kvitt det kan man säga? Och verkligen inte för den som faktiskt kan vara utan i perioder? Är ju inte fysiskt hooked på jonk.

Sen ”påverkad” menar jag inte att jag sitter och noddar, men att det tar bort rastlösheten / ångesten / osv
Citera
2023-10-29, 16:18
Medlem
Boosta heroin med benzo (ksalol)

Hej!
Jag är medveten om riskerna osv osv. Så inga kommentarer ang det tack.

OBS! Gäller brunt h som röks.

Hur boostar man på bästa sätt ett h-rus med benzo (I detta fall ksalol (blå).

I vilken ordning, mängd osv

Har relativt hög h-tolerans och rätt liten benzo-toleransen

Målet är att nodda eller så gott som 😅

Tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här