Citat:
Ursprungligen postat av
peterpanp
Nyfiken och ärlig fråga; år du inne på "deep state" och att allt som är dåligt i världen beror på judarna också?
Isf. kan jag förstå att forskning och objektiv fakta är helt ointressant för dig. Då får vi nog stanna vår diskussion där.
Tänker inte svara på din löjliga fråga som är off topic. Men det märks att du inte har läst någon högre utbildning än kanske lärare.
Forskning är idag politiskt styrd. En top-ner epistomologi. Det betyder förenklat att om du forskar om något som anses vara politiskt kontroversiellt så får du inga bidrag och garanterat ingen tid i media som "expert".
Folk som hyllar "forskning" och "objektiv fakta" är en slags kult. Du glömmer kanske att vi söker information och fakta som bäst passar vår världsbild. Så nej jag har nog inte så mycket att diskutera med någon miljönisse som du.
Jag tycker det är skrämmande att folk använder "miljön" som svepskäl för att alla våra friheter ska tas ifrån oss precis som under pandemin.
Fakta är att det inte finns tillräckligt med billig el för att alla ska kunna köra elbilar vilket så klart med förbudet innebär att det finns en annan plan för att begränsa vår mobilitet. Stör inte det dig? Eller du är nöjd med elransonering?