2023-03-31, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Hahah ja verkligen! Många inlägg är ju rena svaren på Flashback-kritik. Förstår hon verkligen inte att det märks?

Fattar inte vad crazy eyes har med posering att göra? Kan hon inte modella för en bild utan att spärra upp ögonen? Jag ler på bild, inga galna ögon. Hon ler typ aldrig.
Citera
2023-03-31, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatkenneth
Det är ungefär det hon har gått ner. Hon hade strl 42-44 och har nu strl 36-38. Det är någonstans kring 20-30 kilo.

Gud att ni fortfarande håller på om det här. Jag gick upp 8 kg. Gick från 36 och 38 till 42 i kläder. Inte fan har hon gått ner 20-30 kilo. Så tjock var hon inte ens innan! Och då är jag mycket kortare än Elsa så varje kilo på mig syns väldigt mycket. Hade tur att gå ner 8 kilo igen och tillbaka till 36 om det ska sitta efter kroppsformen och 38 om det ska sitta lite lösare typ en skjorta.
Citera
2023-03-31, 21:37
Medlem
Conchas avatar
Ingen här (i alla fall vad jag har sett) som har nämnt att Elsa florerar i en lista kring de som är med i årets Masked singer. Hon ska tydligen vara Popcornet. Elsa har ju hintat om att hon har gjort en del TV i höstas/vintras så det kanske stämmer...
Citera
2023-04-01, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyF18
Gud att ni fortfarande håller på om det här. Jag gick upp 8 kg. Gick från 36 och 38 till 42 i kläder. Inte fan har hon gått ner 20-30 kilo. Så tjock var hon inte ens innan! Och då är jag mycket kortare än Elsa så varje kilo på mig syns väldigt mycket. Hade tur att gå ner 8 kilo igen och tillbaka till 36 om det ska sitta efter kroppsformen och 38 om det ska sitta lite lösare typ en skjorta.

Det är väldigt olika uppenbarligen. Jag är också extremt kort och för mig är varje klädstorlek 10 kg.
Citera
2023-04-01, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Concha
Ingen här (i alla fall vad jag har sett) som har nämnt att Elsa florerar i en lista kring de som är med i årets Masked singer. Hon ska tydligen vara Popcornet. Elsa har ju hintat om att hon har gjort en del TV i höstas/vintras så det kanske stämmer...

Har aldrig sett Masked singer, men fick ju googla lite nu 😊 Har jag förstått rätt att Popcornet inte varit med i programmet ännu? Posen på den här bilden känns ju väldigt 2010-Elsa iaf 😁:

https://static.wikia.nocookie.net/the-masked-singer/images/7/79/Popcornet.jpg/revision/latest?cb=20230315175409
Citera
2023-04-01, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyF18

Det kan absolut vara 20 kilo. När jag var yngre såg jag ut ungefär som Elsa gjorde tidigare, alltså samma längd och kroppsbyggnad, strl 42, "vintage"-stil för att det snittet av klänningar eller kjolar bäst dolde magen och låren och framhävde den smalare midjan. Gick sen ner 20 kg och min kropp ser nu ut som Elsas och jag har storlek 36-38. Hon poserar naturligtvis för att framhäva sin smalare kropp ytterligare (lite framåtlutad eller lite på tå så att låren ser så smala ut som möjligt etc), men hon har absolut droppat mkt i vikt. Det syns inte minst på ansiktet! På mig gör 8 kg upp eller ner ingen större skillnad i utseende eller klädstorlekar (tyvärr). Det beror så mkt på vad man har för kroppstyp och klädstil -- precis som Elsa bar jag t.ex aldrig jeans tidigare för kunde ABSOLUT inte ha jeans i strl 42 eller ens 44, men däremot oftast klänningar.
Citera
2023-04-01, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Concha
Om det stämmer kommer man höra att det är hon, hon sjunger enligt egen utsago ”väldigt likt Cher”
Citera
2023-04-02, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Om det stämmer kommer man höra att det är hon, hon sjunger enligt egen utsago ”väldigt likt Cher”

Var tvungen att googla upp detta "bevis" på Cher-rösten: https://www.youtube.com/watch?v=dUjNVq3L_XA

Något att se fram emot.
Citera
2023-04-02, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatkenneth
Var tvungen att googla upp detta "bevis" på Cher-rösten: https://www.youtube.com/watch?v=dUjNVq3L_XA

Något att se fram emot.
Haha! Väldigt falska toner där i början. Men nu vet vi, kanske kan man höra om det är hon
Citera
2023-04-07, 14:19
Medlem
Dagens toaselfie på Stories: vad är syftet med bilden? Att hon har jeans?
hon kan verkligen inte se sig mätt på sin nya figur/är beroende av selfies.
Mat-och dukningsbilderna är 100 gånger mer inspirerande tycker jag, trots att jag inte är intresserad av matlagning. Men har faktiskt gjort sparrispajen som hon visat tidigare, fast då var det inte glutenfri som idag.
Citera
2023-04-07, 22:29
Medlem
farlings avatar
Det är väl ingen tvekan om att det är Elsa som är popcornet i MS?
Största tillställningen = bröllop.
Citera
2023-04-07, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Det är väl ingen tvekan om att det är Elsa som är popcornet i MS?
Största tillställningen = bröllop.
Håller med, är också helt säker på att det är Elsa som är popcornet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in