2024-04-29, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Det franska marina modet är en tidlös klassiker , inte en trend, även om det då och då trender.
Blir lite nyfiken på vad för nivå du förväntar dig av Elsa Billgren? Mer trendigt street fashion? Old money?
Jag ser själv inte hennes blogg som en trendkänslig modeblogg främst, mer som en lite soft livsstilbloggare.

Hon har sjukt dålig klädsmak så jag förväntar mig verkligen ingenting. Men hennes dravel är verkligen samma gamla skiva som har hackat upp sig, det är danskt franskt danskt franskt… hon har inte förmedlat en enda ny tanke eller influens på typ 5 år?
Citera
2024-04-29, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Hon har sjukt dålig klädsmak så jag förväntar mig verkligen ingenting. Men hennes dravel är verkligen samma gamla skiva som har hackat upp sig, det är danskt franskt danskt franskt… hon har inte förmedlat en enda ny tanke eller influens på typ 5 år?
Håller med dig om att det är repetivt och mycket samma gamla. Hon lever kanske ut drömmen hon haft tidigare men som gömdes under lager av smink och retro? Hon har ju även lite ängsliga drag..minst sagt.
Citera
2024-04-29, 23:08
Medlem
Citat:

Varför läser du fortfarande bloggen då? Låter ju som nåt sjukt självskadebeteende att följa en bloggare och bara störa sig på allt.
Citera
2024-04-30, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryssfemm
Varför läser du fortfarande bloggen då? Låter ju som nåt sjukt självskadebeteende att följa en bloggare och bara störa sig på allt.

1000% självskadebeteende!
Citera
2024-04-30, 06:53
Medlem
Citat:
1000% självskadebeteende!

😆
Citera
2024-04-30, 08:18
Medlem
Det här är Flashback & poängen är ju att man kritiserar, retar sig på personer som Elsa som för mig personligen har ett beteende av sällan skådad sort. Så extremt ängslig, neurotisk & jagsvag & detta i kombination att hon lajvar någon hon absolut inte är.Ser henne desperat scrolla på alla danska, franska, brittiska sidor för att kopiera & sedan blogga, få det till hennes egna idéer, detta är varför så många stör sig på henne då hon bara går på som en ångvält & alla andra skall heja & tro allt hon ljuger ihop vecka efter vecka. Jag tänker alltid på Kejsarens nya kläder då hennes okritiska hejarklack gråter av hennes uttjatade cancer, mellanbarnstrauma, skillsmässobarn vid 35!!! Sedan resten vet ni, Franskt&Danskt🤮🤮🤮🤮
Citera
2024-05-03, 13:12
Medlem
Vilket icke-innehåll nu i flera dagar på Elsas blogg… hon borde lägga ner bloggen om det är så tråkigt.
Citera
2024-05-03, 15:17
Medlem
Citat:
Vilket icke-innehåll nu i flera dagar på Elsas blogg… hon borde lägga ner bloggen om det är så tråkigt.

Eh ja? Fattar inte hur folk konsumerar skiten. Så fruktansvärt tråkig läsning och återbruk av bilder.
Citera
2024-05-03, 15:20
Medlem
Citat:

”En klassisk dansk frukost med extra allt” JAG AVLIDER 😂🫣😅
Citera
2024-05-03, 15:22
Medlem
Tror att om man lever på att (bl.a) blogga om sitt liv varje dag måste man ha ett vansinnigt intressant liv,eller vara en väldigt originell person,gärna kreativ och ha skrivartalang som lockar folk till läsning varje dag. Elsa Billgren är ju inte riktigt sån.Hon har väl sin fan-skara,men nu när allting går på repris och känns så beige och färglöst (bokstavligen) är det ju trist,helt enkelt. Hon är förutsägbar.
Citera
2024-05-03, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jossefina
Tror att om man lever på att (bl.a) blogga om sitt liv varje dag måste man ha ett vansinnigt intressant liv,eller vara en väldigt originell person,gärna kreativ och ha skrivartalang som lockar folk till läsning varje dag. Elsa Billgren är ju inte riktigt sån.Hon har väl sin fan-skara,men nu när allting går på repris och känns så beige och färglöst (bokstavligen) är det ju trist,helt enkelt. Hon är förutsägbar.
Hon va intressant och hade fina bilder - första gången hon la ut dem, och första gången hon skrev om det "danska" och det "franska".
Citera
2024-05-03, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
”En klassisk dansk frukost med extra allt” JAG AVLIDER 😂🫣😅

Alltså hur är den ens klassiskt dansk? Hon sätter ju dansk och fransk framför vad hon vill. Har dansk släkt och har ätit åtskilliga danska frukostar i Danmark och skulle inte påstå att jag ser några likheter förutom vallmofröna som brukar finnas på birkes. Men bilden är väl tagen från en dansk influenser i guess och då är det plötsligt klassiskt dansk. Ibland påminner hon om människor man mötte när man var typ 20 som hela tiden skulle nöta in att dom minsann gillar något mer än andra och därmed har någonslags patent på att gilla det eller har paxat det. Men sorry Elsa du kommer aldrig bli dansk, men man kan gilla danska influenser ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in