2023-03-28, 23:17
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Mellanstor stad.

Varför tänker du inte skydda kvinnorna? Vad har de gjort dig för ont?

Du är ju som bekant sydlänning, så dina kvinnor har väl skött sig ganska bra. Desto värre är det med våra nordiska kax-madammer i skrikiga peruker som ylar & joddlar en massa rappakalja. Dom gör inte många knop nytta för samhället, dom inte.
Citera
2023-03-29, 00:09
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Jag hatar inte kvinnor. Jag vill bara inte ha resterna efter blattar, negrer och framförallt inte muslimer.
Det är inte att hata kvinnor, det är bara att ha preferenser och inte ta vilket jävla skräp som helst.

Och som sagt, du verkar hata män (med din egen logik). Om du inte vet varför någon inte vill ha resterna efter blattar, negrer eller muslimer så vet du inget om dessas kulturer eller religion. Vilket i stort sett ingen svensk tjej verkar veta.

Ok.

Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
I Stockholm är det inte överviktiga tjejer som är med blattar och negrer. Testa nästa gång du är i Stockholm och räkna antalet svenska tjejer du ser med någon av dessa och sedan räknar du hur många av dessa som är överviktiga. Och som en sidosyssla räkna antalet blatte/negertjejer som är med svenska män under samma period.

Frågar av ren nyfikenhet. Om en söt och charmig svart tjej/muslimsk tjej/"blatte"tjej ville ligga med dej, hade du gjort det då?
Citera
2023-03-29, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ok.

Frågar av ren nyfikenhet. Om en söt och charmig svart tjej/muslimsk tjej/"blatte"tjej ville ligga med dej, hade du gjort det då?

Livsfarligt att ligga med tjejer i Sverige eller ens bara vara i samma rum som dem utan vittnen. En påhittad anklagelse kan få mannen i fängelse i flera år.
Citera
2023-03-29, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRASKAMINSKI
Lojaliteten med svenska kvinnor är som bortblåst. De har röstat för att göra Sverige, vårt land, mitt land, till ett multietniskt helvete.

Jag kommer försvara min fru, mina barn, min släkt, mina vänner, mina grannar men längre ut i periferin så försvinner mitt intresse att utsätta mig för farliga situationer som kan leda till att jag dör eller skadas. Om Stockholm, eller socialdemokratiska Norrland, skulle invaderas skulle jag inte rusa dit för att hjälpa dem.

Jag tror att ett krig hade ruskat om svensken. Gett svensken i gemen en, som man säger på engelska, reality check. Kanske tiden där man sagt "Vem kan man säga är svensk eller inte? Vi har ju alla invandrat någon gång."

Som sagt är det absolut viktigaste att kvinnor, speciellt i våra storstäder, tvångsrekryteras om de inte ställer upp frivilligt att dö och döda om vi blir invaderade.

Detta är ju omöjligt du kan inte försvara din familj om du inte försvarar hela landet. Det är teamwork, ensam försvar mot en arme är ju inget försvar, de försummbart.
Citera
2023-03-29, 00:17
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Ja vi vet att ni älskar negrer och MENA men då ska du inte klaga när de begår gruppvåldtäkter och mord med sadism, det är en del av paket som ni gillar. Det är precis detta jag sagt tidigare, kvinnor dras till bad boys, negrer, MENA och andra mördare som t.ex. den nyligen avlidne Juha.

Ni är helt enkelt inte kloka i huvudet men det är ert val, men vita män ska förstås inte ta skit från er när ni beskyller alla män för det dessa män står för. Vita män ska heller inte försvara och beskydda er.

Du utgick troligen från dig själv och missförstod hela inlägget. Beskrev inga våldtäktsmän:

"Kvinnohatarna sitter och förfasar sig över att det kan finnas bra män bland de bruna och svarta. Vida bättre människor än vad de själva någonsin kommer att ha förmågan att bli.

När jag praktiserade på kommunen (längesen nu) jobbade jag med ett gäng svarta män från ett västafrikanskt land. Alla jobbade som fan, skickade hem pengar till sina familjer och gamla skolor så skolbarnen skulle få böcker med mera. En kille och hans fru adopterade en knarkares barn och uppfostrade hen som sin egen.

De stod sina familjer nära och förfasades hur ensamma många svenskar var. (Många anti-feminister snackar ju alltid om vikten av kärnfamiljen och blah blah blah)

Där snackar vi dessutom klassresa, många av dem växte upp barfota. Osv.

Svenska källarpojkarna sitter på nätet och gnäller på tjejer och tar åt sig äran för vad arbetarklassen byggt upp åt dem."

Ser för övrigt ingen större skillnad på ett vitt kvinnohatande våldtäktssvin som du och ett svart/brunt dito.

Det enda vi kan hoppas på är att de stackars kvinnor som hamnar i er väg kommer undan med hälsan och förståndet i behåll.
Citera
2023-03-29, 00:20
Medlem
Citat:
[b]Du utgick troligen från dig själv och missförstod hela inlägget. Beskrev inga våldtäktsmän:

Vi såg vad du skrev, du älskar negrer och MENA så inlägget var spot on.
Våldtäkterna, misshandeln och morden de står för är en del av paket du får.
Citera
2023-03-29, 00:21
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Livsfarligt att ligga med tjejer i Sverige eller ens bara vara i samma rum som dem utan vittnen. En påhittad anklagelse kan få mannen i fängelse i flera år.

Föga troligt nej.

Risken att bli dömd för våldtäkt i Sverige är minimal.
Citera
2023-03-29, 00:22
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Vi såg vad du skrev, du älskar negrer och MENA så inlägget var spot on.
Våldtäkterna, misshandeln och morden de står för är en del av paket du får.

Du har alltså noll läsförståelse. Nog för att jag tänkte att du var urbota korkad redan innan...
Citera
2023-03-29, 00:24
Medlem
Citat:
Föga troligt nej.

Risken att bli dömd för våldtäkt i Sverige är minimal.

För våldtäktsmän som inte är kända för kvinnan (överfallsvåldtäkter) är det väldigt låg risk ja men risken är långt högre när en namngiven vit man anklagas. Inte värt att ta den risken för ett knull i Sverige.
Citera
2023-03-29, 00:24
Medlem
Citat:
Du har alltså noll läsförståelse. Nog för att jag tänkte att du var urbota korkad redan innan...

Du kan inte backa från dina kärlekshyllningar till negrerna nu.
Citera
2023-03-29, 00:28
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
För våldtäktsmän som inte är kända för kvinnan (överfallsvåldtäkter) är det väldigt låg risk ja men risken är långt högre när en namngiven vit man anklagas. Inte värt att ta den risken för ett knull i Sverige.

Fortfarande minimal risk.

Citat:
Du kan inte backa från dina kärlekshyllningar till negrerna nu.

Och du kan inte backa från att du är ett rosaskärt svin som flyttat till nåt låglöneland och köper och utnyttjar kvinnorna där.
Citera
2023-03-29, 00:32
Medlem
Citat:
Fortfarande minimal risk.

Och du kan inte backa från att du är ett rosaskärt svin som flyttat till nåt låglöneland och köper och utnyttjar kvinnorna där.

Nej extrem risk, uppsidan av ett knull står inte i proportion mot risken av fängelse i flera år.

Jag köper heller inga kvinnor så detta var en halmgubbe från dig, inte heller har jag sagt att jag bor i ett låglöneland. Men jag förstår, du måste fantisera ihop påståenden då du inte har argument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in