Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Kvinnohatarna sitter och förfasar sig över att det kan finnas bra män bland de bruna och svarta. Vida bättre människor än vad de själva någonsin kommer att ha förmågan att bli.
När jag praktiserade på kommunen (längesen nu) jobbade jag med ett gäng svarta män från ett västafrikanskt land. Alla jobbade som fan, skickade hem pengar till sina familjer och gamla skolor så skolbarnen skulle få böcker med mera. En kille och hans fru adopterade en knarkares barn och uppfostrade hen som sin egen.
De stod sina familjer nära och förfasades hur ensamma många svenskar var. (Många anti-feminister snackar ju alltid om vikten av kärnfamiljen och blah blah blah)
Där snackar vi dessutom klassresa, många av dem växte upp barfota. Osv.
Svenska källarpojkarna sitter på nätet och gnäller på tjejer och tar åt sig äran för vad arbetarklassen byggt upp åt dem.
Jag hatar inte kvinnor. Jag vill bara inte ha resterna efter blattar, negrer och framförallt inte muslimer.
Det är inte att hata kvinnor, det är bara att ha preferenser och inte ta vilket jävla skräp som helst.
Och som sagt, du verkar hata män (med din egen logik). Om du inte vet varför någon inte vill ha resterna efter blattar, negrer eller muslimer så vet du inget om dessas kulturer eller religion. Vilket i stort sett ingen svensk tjej verkar veta.