2023-03-27, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
För att detta är "feminism"-forumet?

Gosse, ge dig inte in i leken om du inte leken tål.

Hur försäkrar du dig om att där inte är några feminister i landet du flyr till? Jag är faktiskt genuint intresserad av hur du undersöker detta.

Du är extremt korkad och träffade förmodligen dig på en öm punkt då du kände igen dig i beskrivningen.

Det är skillnad mellan ett feminiserat samhälle och enskilda individer.
Citera
2023-03-27, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.

Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.

Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?

Grattis till den mest idiotiska trådstarten någonsin. Hur gammal är du egentligen?
Citera
2023-03-27, 19:34
Medlem
Citat:
För att detta är "feminism"-forumet?

Gosse, ge dig inte in i leken om du inte leken tål.

Hur försäkrar du dig om att där inte är några feminister i landet du flyr till? Jag är faktiskt genuint intresserad av hur du undersöker detta.

Har du fått diagnos på din personlighetsstörning?
Citera
2023-03-27, 19:37
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
Du är extremt korkad och träffade förmodligen dig på en öm punkt då du kände igen dig i beskrivningen.

Det är skillnad mellan ett feminiserat samhälle och enskilda individer.

Du menar denna beskrivningen som du hämtade rakt ur det blå?:

"Du verkar vara en extremt trångsynt kärring som bara läser tidningsrubriker där de alltid tar saker ur kontext och försöker cancella varenda person som går emot strömmen."

Du verkar vara väldigt lättkränkt.

På vilket sätt är det svenska samhället feminiserat enligt dig?
Citera
2023-03-27, 19:43
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle.snus
Har du fått diagnos på din personlighetsstörning?

Störning och störning, det visade sig att jag är en arier med ursvenskt ursprung sen iaf drygt 400 år tillbaka.

Hur gick det för dig? Halta och lytta zigenare i släkten eller?
Citera
2023-03-27, 23:17
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Låter i så fall som att man letat med ljus och lykta efter denna familjekonstellation för att få visa sig vara "PK". Jag såg bilder på deltagarna till "Gift vid första ögonkastet". Ingen blatte. Inte i någon enda säsong. Kolla själv.

Ja, det där började med Al Bundy. Folk skrattade och på den vägen är det...
Jag är inte vit, men jag blir ändå provocerad av sådan reklam. Ingen av mina vita manliga polare är så där tafatta. Mina vita manliga polare är hyvens grabbar, smarta och roliga och lika nördiga som mig.

Och givetvis ska nationen försvaras och svenska kvinnor försvaras. Även om reklamfilmer är kassa och viss media vill verka "PK".
Skulle aldrig i hela mitt liv titta på så meningslös "underhållning".
Jag värdesätter familjen och tar relationer på mer allvar än något man kan svajpa fram.

Låt höra dina tankar om arrangerade äktenskap, där familjen väljer din bättre hälft åt dig.
Är det bättre än en "kommitté av experter", som sällan eller aldrig hittar par som håller ihop?
Citera
2023-03-28, 02:53
Medlem
Citat:
Kvinnohatarna sitter och förfasar sig över att det kan finnas bra män bland de bruna och svarta. Vida bättre människor än vad de själva någonsin kommer att ha förmågan att bli.

När jag praktiserade på kommunen (längesen nu) jobbade jag med ett gäng svarta män från ett västafrikanskt land. Alla jobbade som fan, skickade hem pengar till sina familjer och gamla skolor så skolbarnen skulle få böcker med mera. En kille och hans fru adopterade en knarkares barn och uppfostrade hen som sin egen.

De stod sina familjer nära och förfasades hur ensamma många svenskar var. (Många anti-feminister snackar ju alltid om vikten av kärnfamiljen och blah blah blah)

Där snackar vi dessutom klassresa, många av dem växte upp barfota. Osv.

Svenska källarpojkarna sitter på nätet och gnäller på tjejer och tar åt sig äran för vad arbetarklassen byggt upp åt dem.

Jag hatar inte kvinnor. Jag vill bara inte ha resterna efter blattar, negrer och framförallt inte muslimer.
Det är inte att hata kvinnor, det är bara att ha preferenser och inte ta vilket jävla skräp som helst.

Och som sagt, du verkar hata män (med din egen logik). Om du inte vet varför någon inte vill ha resterna efter blattar, negrer eller muslimer så vet du inget om dessas kulturer eller religion. Vilket i stort sett ingen svensk tjej verkar veta.
Citera
2023-03-28, 02:55
Medlem
Citat:
Feministerna som syns i media verkar alla ha vita män.

Hur vet du att kvinnorna du ser på stan' med svarta män är feminister?

De få vita kvinnor jag ser med svarta män i staden jag bor i är alla överviktiga och verkar vara låginkomsttagare. Men hur ser man om de är feminister?

Och hur försäkrar du dig om att där inte är några feminister i landet du flyr till?

I Stockholm är det inte överviktiga tjejer som är med blattar och negrer. Testa nästa gång du är i Stockholm och räkna antalet svenska tjejer du ser med någon av dessa och sedan räknar du hur många av dessa som är överviktiga. Och som en sidosyssla räkna antalet blatte/negertjejer som är med svenska män under samma period.
Senast redigerad av Kratatch 2023-03-28 kl. 02:58.
Citera
2023-03-28, 03:54
Medlem
Citat:
Kvinnohatarna sitter och förfasar sig över att det kan finnas bra män bland de bruna och svarta. Vida bättre människor än vad de själva någonsin kommer att ha förmågan att bli.

Ja vi vet att ni älskar negrer och MENA men då ska du inte klaga när de begår gruppvåldtäkter och mord med sadism, det är en del av paket som ni gillar. Det är precis detta jag sagt tidigare, kvinnor dras till bad boys, negrer, MENA och andra mördare som t.ex. den nyligen avlidne Juha.

Ni är helt enkelt inte kloka i huvudet men det är ert val, men vita män ska förstås inte ta skit från er när ni beskyller alla män för det dessa män står för. Vita män ska heller inte försvara och beskydda er.
Citera
2023-03-28, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Ja vi vet att ni älskar negrer och MENA men då ska du inte klaga när de begår gruppvåldtäkter och mord med sadism, det är en del av paket som ni gillar. Det är precis detta jag sagt tidigare, kvinnor dras till bad boys, negrer, MENA och andra mördare som t.ex. den nyligen avlidne Juha.

Ni är helt enkelt inte kloka i huvudet men det är ert val, men vita män ska förstås inte ta skit från er när ni beskyller alla män för det dessa män står för. Vita män ska heller inte försvara och beskydd a er.

De är så jävla tröga i huvudet. Fucking landsförgörare och kräk. Och nu ska de knulla araber och negrer också. Haha. Fyfan deras rösträtt var ett katastrofalt misstag.

Sverige är redan så jävla kört, och de svenska kvinnorna slår nu spiken i kistan. Haha!!
Citera
2023-03-28, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Skulle aldrig i hela mitt liv titta på så meningslös "underhållning".
Jag värdesätter familjen och tar relationer på mer allvar än något man kan svajpa fram.

Låt höra dina tankar om arrangerade äktenskap, där familjen väljer din bättre hälft åt dig.
Är det bättre än en "kommitté av experter", som sällan eller aldrig hittar par som håller ihop?

Du behöver inte titta på programmet. Du behöver bara söka på programmet och titta på bilder och namn av personerna. "Gift vid första ögonkastet" handlar om giftemål och bildandet av familj, i vissa fall har det gått bra och de har fortsatt vara gifta och fått barn ihop.

Ingen aning vad jag anser om det. Har polare vars föräldrar blivit ihop-parade av sina respektive föräldrar i resonemangsäktenskap. Kärleken har tydligen vuxit fram efterhand.

Och till topic: klart denna nation, män, kvinnor och barn är värda att försvara.
Citera
2023-03-28, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Du har fel. Eller så bor du på en liten ort där de inte kan dölja vad de gör för framtida partners.

Nej jag tänker inte skydda muslimerna i landet eller de svenska kvinnorna.

Mellanstor stad.

Varför tänker du inte skydda kvinnorna? Vad har de gjort dig för ont?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in