2023-06-22, 21:04
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Var lite vulgär utan att gå över gränsen.

Har du något tips på att vara vulgär? Snuskig med andra ord? Fråga inom ett dygn efter kontakt etablerats ifall man vill ses?
Citera
2023-06-22, 23:43
Medlem
Tinder-depressions avatar
Blir oftast borttagen så fort jag börjar bli mer vulgär och snuskig. Och det roliga e att jag alltid nästan e det, orkar inte prata normal skit via appen
Citera
2023-06-23, 00:53
Medlem
DayNites avatar
Vad är det för fel på Tinder-kvinnor?
3:e kvinnan jag varit på date med på 3 veckor som säger efter 30 minuter
"mitt x sade att jag hade problem med mitt humör"
"mitt x kallade mig narcisst"
"jag blir lätt arg"

en av dom största röda flaggorna som finns!

Tänk om en man sa det?
jag fattar inte, som om att det är något positivt ?

blir bara värre och värre med alla dessa Tinder-kvinnor som har humörsväningar, diagnoser och ett instabilt psyke
Citera
2023-06-23, 17:31
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Fy vad tråkigt..

Gäller att de skickar en realtidsbild innan träffen. Via någon app eller sociala medier

Det hade självklart varit bra men det är ingenting man kan kräva av tjejen innan dejten, speciellt inte som kille. Hade man krävt realtidsbilder hade tjejen förmodligen börjat krångla och inte dykt upp överhuvudtaget. Det är med andra ord en risk man inte har råd att ta.
Citera
2023-06-23, 17:37
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
"jag blir lätt arg"

Tänk om en man sa det?

blir bara värre och värre med alla dessa Tinder-kvinnor som har humörsväningar, diagnoser och ett instabilt psyke

Det är dessvärre ett fenomen som jag också har stött på.

En tjej som börjar tala om sitt ex kan med fördel undvikas, särskilt om hon gör det så tidigt som på första dejten.

Det är ett tydligt tecken på att hon inte har gjort upp med sitt förflutna. Risken är stor att hon även i fortsättningen kommer ta upp honom. Och i värsta fall börja jämföra en med exet.

Sådana förhållanden är dömda att misslyckas. Jag var själv i ett sådant förhållande för något år sedan och är lycklig att det tog slut.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2023-06-23 kl. 17:49.
Citera
2023-06-23, 17:45
Medlem
Finns väl statistik på att 10% av män ligger med 80% av kvinnor. Vi har ett samhälle där snygga killar/kåta players leker med brudar av ojämn kvalitet för att få ligga runt. Så när killar som är 10or ger brudar som är 5or luft på appar som Tinder så skapar halvdana kvinnor felaktig bilder av sig själva om att de själva är 9or. De höjer sina krav på män som är över deras standard och tror den biologiska klockan inte är att oroa sig för. När deras ”faktiska” utseende går utför över tid, så behålls deras felaktiga självbild pga låta attraktiva tinder players.

Där har ni det. Tinder har fuckat upp kvinnors självbild helt. Vi kommer ha en generation av icke tidigare skådat antal barnlösa kvinnor som väntat för länge på en man långt över deras standard.
Citera
2023-06-23, 17:50
Medlem
Citat:
"jag blir lätt arg"

Tänk om en man sa det?

Om man ska se något positivt i det hela bra att man får reda på det så pass tidigt.
Citera
2023-06-23, 17:56
Bannlyst
Citat:
"jag blir lätt arg"

Tänk om en man sa det?

Uppenbart efterblivna saker säger kvinnor när de ogillar dig och har för klen ryggrad för att själva dissa dig. Då säger hon i stället något dumt för att du ska avsluta kontakten så hon slipper ha dåligt samvete för att ha gjort de.
Citera
2023-06-23, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvapahalva
Uppenbart efterblivna saker säger kvinnor när de ogillar dig och har för klen ryggrad för att själva dissa dig. Då säger hon i stället något dumt för att du ska avsluta kontakten så hon slipper ha dåligt samvete för att ha gjort de.

Jag vet inte ärligt talat tror isf en sådan person hade ghostat efter dejten men att medvetet försöka dissa på det viset du säger under en dejt låter långsökt. Låt oss säga att det händer, bullet dodged.

Kan det inte va såhär istället, tjejen tycker killen är helt ok kanske inte den hon väntat på så hon öppnar upp sig om sitt humör snabbare för att se om han ändå accepterar, då åker han upp lite på hennes skala för potentiell partner.
Citera
2023-06-23, 18:39
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denjaprecisden
Jag vet inte ärligt talat tror isf en sådan person hade ghostat efter dejten men att medvetet försöka dissa på det viset du säger under en dejt låter långsökt. Låt oss säga att det händer, bullet dodged.

Kan det inte va såhär istället, tjejen tycker killen är helt ok kanske inte den hon väntat på så hon öppnar upp sig om sitt humör snabbare för att se om han ändå accepterar, då åker han upp lite på hennes skala för potentiell partner.
Ett sorts shit-test kanske, ja.

Kanske trötta på all snedvriden uppmärksamhet online? Nog ganska få som uppvaktas ofta IRL.
Citera
2023-06-23, 19:09
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvapahalva
tror du? konstigt att dom alla lät mig knulla dom hela natten, värsta dissen

aja några till Tinderknull hit och dit spelar ingen roll men det börjar bli tråkigt när man för en gångs skulle söker något seriöst, och sen faller man i samma mönster och sätter på dem och skickar hem dem i taxi på natten
Senast redigerad av DayNite 2023-06-23 kl. 19:12.
Citera
2023-06-23, 19:15
Bannlyst
Citat:
tror du? konstigt att dom alla lät mig knulla dom hela natten, värsta dissen

aja några till Tinderknull hit och dit spelar ingen roll men det börjar bli tråkigt när man för en gångs skulle söker något seriöst, och sen faller man i samma mönster och sätter på dem och skickar hem dem i taxi på natten
Aha, fick du knulla dem så är de ju inget att bry sig om. Bara dra till nästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in