2023-03-06, 16:48
Medlem
cosmic_dancers avatar
Ny "muuukbaaang" https://youtu.be/3t5ZEgjEl2g
Trodde ett tag hon trillat av pinn, men hon har haft covid (för typ 1000 gången). Undrar när hon ska koppla samman att hon blir liggande två-tre månder pga av vanlig infektion med att hon lider av fetma.

Sen försvarar hon Davids beteende med att de har sådan jargong och humorn... Ja det är därför vi ser att du ändå blir arg/upprörd när han slår dig.

Maten då? Nudlar, prinskorv och annat jox. En hel plåt med nudlar och en skål med det andra slinker raskt ner. Fan vad det ser ut när de äter, man blir inte direkt sugen.

Jobbar inte Maria?
Citera
2023-03-06, 16:58
Medlem
BlondinBalles avatar
Ja första halvan av videon är ett försvarstal.

I övrigt snappade jag upp att en av hundarna är såld.

Tycker det var roligt hur hon skyller på att hon inte vill slänga mat som anledning till att hon äter fast hon är mätt. "Nu tar jag mer fast jag är mätt, skitsamma jag vill inte kasta"
Citera
2023-03-06, 17:58
Avslutad
Jaså, efterblivna David "vill inte vara med på mukbang för att ni gnäller" säger hon. Likväl sitter han där och vräker i sig ägg med chilimajonnäs direkt ur formen och sörplar i sig nudlar ur ett jättestort tråg.

Maria har skaffat nya glasögon. Pilotbrillor.

Maria verkar även vara osäker på om det var risnudlar eller glasnudlar så det indikerar ju att det återigen inte är hon som lagar maten utan hushållsassistenten Krille Krull. Stunden efter meddelar hon oss att alla i hela familjen äter ur samma skål eftersom de "inte har bacillskräck i den här familjen". Kanske därför hon haft Covid flera gånger senaste två åren. Jag har inte haft Covid en enda gång.
Citera
2023-03-06, 18:09
Medlem
Romanche92s avatar
Att se ett fetto äta får mig att tappa matlusten överlag, varför är hon så populär?
Citera
2023-03-06, 18:16
Medlem
BlondinBalles avatar
David har startat en ny kanal, mukbang-kanal
https://www.youtube.com/@davidsmukbang/featured
Citera
2023-03-06, 18:55
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Ja första halvan av videon är ett försvarstal.

I övrigt snappade jag upp att en av hundarna är såld.

Tycker det var roligt hur hon skyller på att hon inte vill slänga mat som anledning till att hon äter fast hon är mätt. "Nu tar jag mer fast jag är mätt, skitsamma jag vill inte kasta"

Att spara som matlåda går tydligen inte. För att vara en som inte bryr sig om elaka troll så har hon väldigt mycket försvarstal om allt.

Om David nu inte vill vara med, varför är han då med och varför har han en egen kanal. Sen är det väl främst inte David som det kastas skit på utan mer på maria och hennes brist på uppfostran och förmåga att ge honom det stöd han behöver. Jag tycker synd om David, han har sina diagnoser och kan inte rå för sitt agerande. Han är i en känslig ålder och verkar många gånger vara en tickande bomb. Maria behöver ge honom mer stöd, förutsättningar och verktyg för att kunna växa och utvecklas så som han behöver. Visst han kanske slutar på lssboende eller behöver boendestöd men med bra verktyg hemifrån kommer han klara sig fint utifrån han diagnoser och förutsättningar.
Citera
2023-03-06, 19:00
Medlem
Vattenfyllds avatar
Underbart!

Dom är tillbaka in the game!
Citera
2023-03-06, 19:08
Medlem
Fantastiskt, comebacken bjuder på ännu en måltid á 2500 kcal.
Senast redigerad av Long-Gone-Day 2023-03-06 kl. 19:11.
Citera
2023-03-06, 20:42
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ny "muuukbaaang" https://youtu.be/3t5ZEgjEl2g
Trodde ett tag hon trillat av pinn, men hon har haft covid (för typ 1000 gången). Undrar när hon ska koppla samman att hon blir liggande två-tre månder pga av vanlig infektion med att hon lider av fetma.
Haha roligt skrivet!

Fan när dom pratade om att folk frågar om Andreas äter hundar, jag började skratta så mycket så att jag fick tårar Hans tonläge gör det väldigt roligt. "Det är inte min grej att äta sånt"
Citera
2023-03-06, 23:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha roligt skrivet!

Fan när dom pratade om att folk frågar om Andreas äter hundar, jag började skratta så mycket så att jag fick tårar Hans tonläge gör det väldigt roligt. "Det är inte min grej att äta sånt"

Stackars Andreas förstår väl inte sarkasm. Blir kanske nästa muuukbaaang, att äta hunden som Krille krull tillagat.
Citera
2023-03-07, 11:33
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jaså, efterblivna David "vill inte vara med på mukbang för att ni gnäller" säger hon. Likväl sitter han där och vräker i sig ägg med chilimajonnäs direkt ur formen och sörplar i sig nudlar ur ett jättestort tråg.

Maria har skaffat nya glasögon. Pilotbrillor.

Maria verkar även vara osäker på om det var risnudlar eller glasnudlar så det indikerar ju att det återigen inte är hon som lagar maten utan hushållsassistenten Krille Krull. Stunden efter meddelar hon oss att alla i hela familjen äter ur samma skål eftersom de "inte har bacillskräck i den här familjen". Kanske därför hon haft Covid flera gånger senaste två åren. Jag har inte haft Covid en enda gång.
Nåja, du sitter visserligen hemma och pillar dig på snoppen dagarna i ända, det är väl inte så konstigt att du, av alla människor, inte åkt på covid. Det enda som skiljer din situation från ren och skär karantän är väl brevinkastet.
Citera
2023-03-07, 11:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Nåja, du sitter visserligen hemma och pillar dig på snoppen dagarna i ända, det är väl inte så konstigt att du, av alla människor, inte åkt på covid. Det enda som skiljer din situation från ren och skär karantän är väl brevinkastet.
Jag går på bolaget också. Glöm inte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in