2023-01-06, 16:55
Medlem
ballobass avatar
Pojken David gör uppror, hahah det kommer sluta i mord. Killen är rätt så trött på att vara med i hennes videos. Han praktiskt ber ju om det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
Senast redigerad av ballobas 2023-01-06 kl. 17:00.
Citera
2023-01-08, 13:29
Medlem
Det här var de tråkigaste mukbangers jag någonsin har sett.
Citera
2023-01-24, 17:32
Medlem
Snart en månad sen hon laddade upp nåt, Har det hänt nåt eller är det så enkelt att hon inte har råd att "synda" och "unna" sig mat för ett helt kompani?
Citera
2023-01-24, 21:48
Medlem
prinsessan-estelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Snart en månad sen hon laddade upp nåt, Har det hänt nåt eller är det så enkelt att hon inte har råd att "synda" och "unna" sig mat för ett helt kompani?

Andreas brukar lägga upp videos här och varannan dag.
Idag vart det en house tour, och svarar på kommentarer.
https://youtu.be/KjqFrTjC_5o
Citera
2023-02-14, 15:16
Avslutad
Har hon lagt sin kanal på hyllan??
Citera
2023-02-14, 15:33
Medlem
knark-kungens avatar
Kan vara så att hon blivit så fet att hon inte tar sig upp från sängen som i dom där Amerikanska tv programmen.
Citera
2023-02-14, 15:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kan vara så att hon blivit så fet att hon inte tar sig upp från sängen som i dom där Amerikanska tv programmen.
Då kan ju TV4 komma och göra en dokumentär
Citera
2023-02-21, 22:28
Medlem
AllHailBoognishs avatar
”Lilleman” är inte så liten längre, och visar mer och mer fysiska samt verbala aggressioner mot morsan. Hon sätter inga som helst gränser utan låter honom hålla på precis hur han vill.

I den senaste videon uttrycker han bland annat en önskan att rulla in Maria i en crêpe och köra in den i en ugn gigantisk nog att tåla hennes kroppsvikt. Jag hade aldrig klarat mig helskinnad om jag sagt något sådant till min morsa, men Maria reagerar knappt. Detta kommer sluta illa. Våldsdåd, mord? Något kommer i alla fall gå åt helvete i framtiden om inte Maria tar tag i situationen, för David har just backat rejält i utvecklingen och det är allvarligt. Diagnosbarn behöver tas hand om på rätt sätt.
Citera
2023-02-22, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
”Lilleman” är inte så liten längre, och visar mer och mer fysiska samt verbala aggressioner mot morsan. Hon sätter inga som helst gränser utan låter honom hålla på precis hur han vill.

I den senaste videon uttrycker han bland annat en önskan att rulla in Maria i en crêpe och köra in den i en ugn gigantisk nog att tåla hennes kroppsvikt. Jag hade aldrig klarat mig helskinnad om jag sagt något sådant till min morsa, men Maria reagerar knappt. Detta kommer sluta illa. Våldsdåd, mord? Något kommer i alla fall gå åt helvete i framtiden om inte Maria tar tag i situationen, för David har just backat rejält i utvecklingen och det är allvarligt. Diagnosbarn behöver tas hand om på rätt sätt.
Alla Marias avkommor har väl diagnoser? Men just Lilleman verkar vara en tickande bomb...
Senast redigerad av Long-Gone-Day 2023-02-22 kl. 07:23.
Citera
2023-02-22, 11:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Tycker synd om David som har så uppenbara svårigheter och särskilda behov men har Maria till mamma. Han skulle behöva en förälder som ger honom stöd, sätter gränser och liknande. Nu har han ett fetto till morsa som själv dessutom verkar ha en intellektuell funktionsnedsättning
Citera
2023-02-22, 12:46
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Alla Marias avkommor har väl diagnoser? Men just Lilleman verkar vara en tickande bomb...
Visst är det så. Christian har klarat sig rätt fint, men Andreas har det redan spårat för och David är tyvärr på väg åt samma håll. Jag pekar egentligen bara finger åt Maria. Barnen är offer till ytterst dysfunktionella hemförhållanden. En kvinna som inte borde ha skaffat barn då hon uppenbarligen inte ens kan ta hand om sig själv. Barn som behöver extra stöd men inte får några som helst verktyg hemifrån. Stackars satar. Och jag känner på mig att det hela kommer sluta tråkigt på ett eller annat sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Tycker synd om David som har så uppenbara svårigheter och särskilda behov men har Maria till mamma. Han skulle behöva en förälder som ger honom stöd, sätter gränser och liknande. Nu har han ett fetto till morsa som själv dessutom verkar ha en intellektuell funktionsnedsättning
Ja, istället för att sätta tydliga ramar för vardagen så suddar Maria ut ramarna och skapar egna.

- Det är okej att vi nästan äter ihjäl oss, så länge vi ljuger om vilken månad det är så ingen tror att det är såhär hela tiden.

- Men det är ju såhär hela tiden?

- Vill du ha mat eller inte?

Ungarna skulle behöva en struktur i enlighet med vad som fungerar i resten av samhället, men Maria gör tvärtemot på nästan samtliga plan.
Citera
2023-02-27, 11:35
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Visst är det så. Christian har klarat sig rätt fint, men Andreas har det redan spårat för och David är tyvärr på väg åt samma håll. Jag pekar egentligen bara finger åt Maria. Barnen är offer till ytterst dysfunktionella hemförhållanden. En kvinna som inte borde ha skaffat barn då hon uppenbarligen inte ens kan ta hand om sig själv. Barn som behöver extra stöd men inte får några som helst verktyg hemifrån. Stackars satar. Och jag känner på mig att det hela kommer sluta tråkigt på ett eller annat sätt.

Ja, istället för att sätta tydliga ramar för vardagen så suddar Maria ut ramarna och skapar egna.

- Det är okej att vi nästan äter ihjäl oss, så länge vi ljuger om vilken månad det är så ingen tror att det är såhär hela tiden.

- Men det är ju såhär hela tiden?

- Vill du ha mat eller inte?

Ungarna skulle behöva en struktur i enlighet med vad som fungerar i resten av samhället, men Maria gör tvärtemot på nästan samtliga plan.

Kan bara hålla med, barnen behöver mer tydlighet och struktur. Barn som David med uppenbar npfdiagnos har dessutom svårt med mat och i hans fall är det att han verkar sakna mättnadskänsla och är smått besatt av mat. Maria borde sätta stopp.

Både David och Andreas kommer förmodligen sluta på lssboende där de får strikt diet, jobba på dv eller ha jobb via typ samhall. Maria kommer via sitt ätande och övervikt göra dem moderslösa om max 10 år.

Sorgligt också att folk sitter och hejar på, tycker hon är en bra mamma. Nu driver säkert många men dessvärre är nog några helt seriösa och ser inte alls problemen. "Pojken växer ju och behöver mycket mat" jo men han behöver inte fem hamburgare. Han verkar knappt kunna läsa och han roar dig med att slå sönder gamla mobiler. Återigen är väl hans utåtagerande beteende det mest alarmerande som Maria bara tar emot. Har jobbat med unga vuxna med npfdiagnoser och de slåss, spottar och skriker, de fick hålla sig inne på sina rum när de betett sig illa. De ville också äta mängder, vi hade lås på kylskåpen och mått vi gick efter. De åt annars gladeligen upp en stor "limpa" leverpastej på någon timme eller mat som skulle räcka för tre pers
Senast redigerad av cosmic_dancer 2023-02-27 kl. 11:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in