Citat:
Ursprungligen postat av
AdMortem
En kille som inte hört av sig på 3 dagar dumpar jag. Alla som inte hör av sig inom ett par timmar efter en dejt ligger på minuslistan.
För några veckor sedan såg jag en kille som min hjärna registrerade som skitsnygg och först blev jag tvungen att leta i mitt huvud om jag strulat med honom eller något åt det hållet. Insåg att det hade jag nog inte. Sedan försökte jag söka igenom bollen ifall jag matchat med honom någon gång men killen såg lite bättre ut än de jag normalt matchat med. Det närmaste jag kan komma är att jag någon gång för evigheten sedan träffat någon med lite liknande utseende, men det är inte samma. Så (hann ju se att han kastat en igenkännande blick eller åtminstone sett mot mig) så beslöt mig för att lägga honom i lådan med antagligen någon bekant till något syskon.
Det är inte lätt när det är svårt.
Nu var ansiktet såpass attraktivt att jag åtminstone la märke till det. Att killar jag däremot har dejtat och inte minns, är det verkligen mitt fel att de inte är minnesvärda? Borde det inte ligga i killens intresse att göra sig mer speciell? För majoriteten har inte ansikten som fastnar för att de är utmärkande attraktiva.
Okej det var något nytt. Inom 3 dagar sa jag dock. Tycker själv 3 dagar är lite långt, men 2 dagar är lagom. Och har fungerat bra, att direkt skriva tycker jag personligen är lite på, men jag avvisar ingen pga det.
Jag var och dejta en tjej för några veckor sen, jag hörde aldrig av mig, hon gjorde inte det heller så då tänker jag bara att hon inte är intresserad? Eller så är hon en sån där tjej som vill att killen ska höra av sig? Dejten var bra!
Men har jag hört av mig ca 2 dagar efteråt så har det alltid blivit av. Så det kanske var dum idé att låta tjejen höra av sig, lite konstigt dock. För vissa tjejer har varit rätt på och hört av sig samma kväll.