Citat:
Ursprungligen postat av
AdMortem
Jag har hört av mig till män men om jag hör av mig först, kommer jag tycka om honom mindre. Någon som låter mig "vänta" vet jag rätt bra var jag har.
Du gav inte henne något men förväntar dig mer tillbaka? Vad andra tjejer gör, tycker om, säger, känner- är väldigt ovidkommande när det kommer till den tjejen du dejtade. Vill du behålla någons intresse, hör du av dig några timmar efteråt, varje gång du går ifrån en tjej.
Du kan försöka nu att höra av dig men kanske har du dödat hennes intresse.
Så kan det vara. Men ibland vill jag att tjejen ska få ”jaga” eller vara först? Vill inte vara på.
Dejten gick som sagt bra, hon pilla sig mycket i håret, lutade sig framåt, tog mig om armen, retades, knuffades, ville gå nära, frågade mycket, skrattade och nämnde ibland tex ”jag ska visa dig det nån gång” osv. Lite som att inget är avslutat här ikväll. Vi sågs på offentlig plats.
Men jag vet inte, får se om jag orkar vara först med kontakten, men det lär väl rinna ut i sanden om jag inte hör av mig. Funderar inte tjejer på ta kontakten om inte killen hör av sig?
Samtidigt har mina förhållanden eller dejter varit runt 3-6 år yngre än mig, så det kanske är jag som ska vara den mer mogna eller nåt.