Citat:
Ursprungligen postat av
-big kahuna-
Härskartekniker säger alltså peronen som själv nyttjar de i varje post.
Var detts månne ett uns av självmedvetenhet och självreflektion som släpptes fram och riktades mot motparten?
Poängen var att påståendet "tid är pengar" inte stämde på det sätt som det framställdes, men du missade visst poängen ännu en gång.
Inte direkt oväntat med tanke på din posthistorik här.
Men självklart är det ju en enonomisk avvägning som skett. Självklart hade en tesla eller liknande varit roligare på längre turer, dock är den ju mycket större och inte lika smidig, kostar många många gånger mer etc. Det är helt enkelt inte värt det med en mycket dyrare bil för oss.
Jag köpte inte en zoe eftersom jag tycker att den tekniskt är den mest fulländade bil som finns, jag köpte den för att den är en av de mest kostnadseffektiva bilarna som finns tillgänglig och jag är väl medveten om dess förutsättningar och begränsningar. Jag är beredd att anpassa mig efter dom och hittils har det gått bra.
Du verkar dock inte förstå detta utan beter dig tämligen konsekvent som en mentalt handikappad individ när du gång på gång visar din oförmåga att förstå andras perspektiv.