Citat:
Ursprungligen postat av
flat7
Nu har jag kört min Zoe i totalt 160mil på ömsom landsväg, i stan och på motorväg. Är jag nöjd med bilen? Ja, absolut blir mitt svar. Det är billiga mil och den är rolig att köra. Komforten är ok även fast jag skulle önska en något mjukare fjädring. Nu kommer jag från en Saab 9-5 som man åker extremt mjukt och fint i så inte helt rättvist att jämföra mot en liten Zoe. Min Zoe är inte alls spår eller vindkänslig, något som min Dacia Duster var. Ljudnivån i kupén är helt ok, något tystare än Dacia Duster och något bullrigare än Saab 9-5. Ungefär i nivå med Renault Mégane II.
Ja, du gjorde nog ett bra köp!
Det är ett stort sug efter begagnade ZOE nu verkar det som, det finns bara 46 st beg ZOE fas 1, 41 kWh till salu på blocket, och priserna är höga.
Billigaste ZOE 41 kWh just nu på blocket med köpebatteri kostar 150.000 kr, och den har rullat nästan 18.000 mil!
Jag körde förbi min Renaulthandlare i eftermiddags också och kollade i skyltfönstret, stod en begagnad blå metallic ZOE 41 kWh årsmodell 2019 med lapp på rutan - SÅLD.