2023-02-24, 08:45
Medlem
Jag är övertygad om att Fröken Snusk inte är en utan flera personer. De har en tjej som sjunger under liveuppträdanden och det är definitivt inte hon som är på omslagen.

På låten ”SHOTTAR” låter det väldigt likt Louise Andersson Bodin. På andra låtar är det en tjej som faktiskt kan sjunga och på vissa är det så datorförvrängt att det lika gärna vara Gozzi själv som sjunger.
Citera
2023-02-24, 15:33
Medlem
Tänk Fröken Snusk i melodifestivalen - Kioskvältare
Citera
2023-02-24, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLUB
Tänk Fröken Snusk i melodifestivalen - Kioskvältare
hehe
Citera
2023-02-25, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Menar du att "riktiga män" bara vill ha spetor då eller? Tvärtom får man ofta höra att former uppskattas även om det såklart är olika. Ditt resonemang är dock bara pinsamt, fel och oerhört nedlåtande mot kvinnor.
Haha, säger inte att alla män bara vill ha spetor, men fröken snusk är TJOCK, kolla bara hennes feta fejs bakom masken.
Porrskadade oskulder som runkar till BBW's dagarna i ända, går igång på Fröken snusk, dvs, inte riktiga män.
Citera
2023-02-25, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galaxensindivid
Haha, säger inte att alla män bara vill ha spetor, men fröken snusk är TJOCK, kolla bara hennes feta fejs bakom masken.
Porrskadade oskulder som runkar till BBW's dagarna i ända, går igång på Fröken snusk, dvs, inte riktiga män.

Det är väl ändå raka motsatsen. Porrskadade människor som runkat till tandpetare med silikontuttar halva livet hatar på välformade tjejer.

Tacka vet jag hängpattar, fläskiga rövar och magar man kan ta ett rejält grepp om. Riktiga kvinnor för riktiga män.
Citera
2023-02-25, 12:47
Bannlyst
Varför insisterar media att ge denna kvinna uppmärksamhet?
Citera
2023-02-25, 13:42
Medlem
elinges avatar
Är det ens värt lägga energi vilken dum brud som står bakom denna mask.?Om 1 lr 2 år kommer hon vara totalt bortglömd och jobba som städare och drömma om tiden i rampljuset
Ren jävla smörja bara
Citera
2023-02-25, 14:28
Medlem
Flaklypans avatar
I aftonbladet idag

"Men bakom masken finns en vanlig tjej från Stockholms*trakten"

"Vi har på olika sätt försökt verifiera vem hon är egentligen. Och till slut lyckas vi.

Passande nog är det en bil som leder oss rätt."

"I själva verket leder oss spåren kring Fröken Snusk till ett ganska oglamouröst radhus*område utanför Stockholm. Hon är några år äldre än de 18 hon påstår sig vara."

Blir någon klokare på vem hon kana vara?

https://www.aftonbladet.se/story/a/mQ3eQg/sa-tog-epadunken-over-sverige-ar-en-pk-revolt
Citera
2023-02-25, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Det är väl ändå raka motsatsen. Porrskadade människor som runkat till tandpetare med silikontuttar halva livet hatar på välformade tjejer.

Tacka vet jag hängpattar, fläskiga rövar och magar man kan ta ett rejält grepp om. Riktiga kvinnor för riktiga män.
Svaga män som inte känner sig tillräckliga tänker att dem har en chans på fettot Fröken snusk, riktiga män går efter traditionellt vackra kvinnor, inte fetton som sjunger om att hon ska rida folk som någon jävla dalahäst.
Citera
2023-02-25, 15:41
Medlem
kebobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
I aftonbladet idag

"Men bakom masken finns en vanlig tjej från Stockholms*trakten"

"Vi har på olika sätt försökt verifiera vem hon är egentligen. Och till slut lyckas vi.

Passande nog är det en bil som leder oss rätt."

"I själva verket leder oss spåren kring Fröken Snusk till ett ganska oglamouröst radhus*område utanför Stockholm. Hon är några år äldre än de 18 hon påstår sig vara."

Blir någon klokare på vem hon kana vara?

https://www.aftonbladet.se/story/a/mQ3eQg/sa-tog-epadunken-over-sverige-ar-en-pk-revolt

Anna Book helt klart?
Citera
2023-02-25, 15:42
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
LOL, ja vafan ska man säga... Kul att svenskan sjunger ut om hur det ligger till med svenskor, men det har ju redan invandrargrabbarna redan kommit på. (Nej, jag håller inte med om detta)
Nu bekräftar bara denna idiot att det stämmer, svenskor är horor, kommer vi få se fler våldtäkter i samhället framöver? Tror fan det. Ingen klass nånstans, gör bara dessa lyssnare till WT.
Ööööh, coolt ju!
Citera
2023-02-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galaxensindivid
Svaga män som inte känner sig tillräckliga tänker att dem har en chans på fettot Fröken snusk, riktiga män går efter traditionellt vackra kvinnor, inte fetton som sjunger om att hon ska rida folk som någon jävla dalahäst.

Riktiga män - liksom kvinnor - relaterar till sin omgivning med ett djup och emotionell mognad som sträcker sig bortom symmetri och figur. Jag är själv en man som går mycket efter utseende. Men det är inget jag är "stolt" över. Det är inte "att vara man". Kan man inte övervinna sin svaghet kan man åtminstone börja med att erkänna den.

För övrigt, ni som tycker "det går utför" i dekadens med Fröken Snusk: Minns bandet Aqua med monsterhiten "I'm a Barbie Girl" (1997) eller Meduza's "Jag runkar" (1999).

Nothing new under the horizon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in