2023-02-22, 15:14
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galaxensindivid
Är det ingen som ser likheten mellan Fröken snusk och hon den där Joshphine Qvist som var med i Ex on the beach för några år sedan? Är 99% säker på att det är hon haha.

Hur gick det för dig? Hittat fler likheter mellan Josephine och Fröken? Är du numera 100% säker?
Citera
2023-02-22, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Polisens anseende fortsätter att stärkas. Finns väl snart ingen som har någon kvar som har något förtroende eller respekt för poliser.

Filip Pelas, 28år , sambo Jenny, 21år kanske inte är lika happy av uppståndelsen
https://www.instagram.com/filippelas/
Citera
2023-02-22, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLUB
Filip Pelas, 28år , sambo Jenny, 21år kanske inte är lika happy av uppståndelsen
https://www.instagram.com/filippelas/

Fin
Citera
2023-02-22, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLUB
Polisen slutar aldrig att förvånas, snuskfrökens huva ser väl använd ut nu.

Det måste vara årets skämt. skam för hela poliskåren. Skulle jag bli stoppad av den där, hade jag hånat honom till han sagt kolvarna på mig 😂
Citera
2023-02-22, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Visst fan är hon små fläskig?
Epa dunk är det väl bara inavlade ungdomar som lyssnar på
Haha hon är gravt överviktig, sen att hon har "turen" att hennes fett lägger sig på rumpan och benen är en annan femma.
Riktiga män attraheras inte av det där.
Citera
2023-02-22, 20:32
Medlem
Citat:
Haha hon är gravt överviktig, sen att hon har "turen" att hennes fett lägger sig på rumpan och benen är en annan femma.

Haha japp vi säger så.
Citera
2023-02-22, 22:06
Medlem
dreamybullxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanart
Ok, jag var inne på Spotify och lyssnade på Fröken Snusk. Det låter som om raggarsnusk och förorten håller på att göra gemensam sak. Den sista utposten av svensk subkultur håller på att dö... Snart byts väl chevorna ut mot BMW och Audi som babbarna i förorten kör. Full "integration"...

Eddie Meduza hade iaf lite "finess" när han chockade det styltiga dåtida etablissemanget, det här nya är bara vulgärt och kanske samhällsdestruktivt (om svenska tjejer ska bli så lösaktiga). Jag ger mig bänken på att det sitter någon babbe i en studio och prånglar ut skiten.
Kanske dags att byta till BMW. Tycker inte att svensk kultur ska bestå av amerikanska skit bilar.
Tyska BMW eller Jude rothchild USA cheva, du vet redan vad som är bättre.
Citera
2023-02-22, 22:56
Medlem
Harry_s avatar
borde förbjuda polisen att hålla på med sånt sk*t
samma sak med Melin
Citera
2023-02-23, 00:53
Medlem
snutans avatar
Citat:

Menar du att "riktiga män" bara vill ha spetor då eller? Tvärtom får man ofta höra att former uppskattas även om det såklart är olika. Ditt resonemang är dock bara pinsamt, fel och oerhört nedlåtande mot kvinnor.
Citera
2023-02-23, 00:57
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Lika fet som andra bönder.

Och hur många gånger lyssnar du på Fröken dagligen? ❤️
Citera
2023-02-23, 14:22
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttsenastenytt
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/mQ3b80/froken-snusk-och-rasmus-gozzi-homofil-anklagas-for-homofobi

Nya låten Homofil anklagas för homofobi

Fobi är ju att man är rädd. Skämta om homofili är en fin gammal svensk tradition. Homofobi är det mest homofiler som lider av. Som inte kommit ut ur garderoben.

Den här skulle vara med i melodifestivalen. https://www.youtube.com/watch?v=cALpTdSm8n4
Senast redigerad av PingPongZong 2023-02-23 kl. 14:34.
Citera
2023-02-23, 23:03
Medlem
PartyPittochPungs avatar
Vem är Fröken Snusk? Verkar vara den eviga frågan..
Är det Rasmus Gozzi som klätt ut sig? Är det Sia? Håkan Florå? Tobias Forge? Dahlqvist eller Junoff? Någon ur Lordi? Philemon Arthur eller varför inte The Dung? Bröderna Wiehe? Risken Finns? Malmfältsrapparen Hooja? 1.Cuz?Hemliga Byrån? Dr. Bombay? Günter? Odins Änglar? Någon ur Caramba?
Nej nej!! Är det någon helt annan? Vad spelar det för roll egentligen?
Förmodligen är det är någon Anna Andersson i Alvik, ett namn på någon människa man ändå inte har någon susning om vem det är… Äh, det är väl ball med mysterier!

Den här Dalahäst-låten har ju malts ur diverse högtalare och har vart svår att ducka. Så det blev att jag Förflyttade låten till Fjollträsk så dalahästen förvandlades såklart till en obelisk!

Hade det utspelat sej i Stockholm hade det låtit såhär:
RID MEJ SOM EN OBELISK

Här döljer sig texten:

/mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här