2023-02-23, 03:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Jag är inte din slav som har till uppgift att hålla dig uppdaterad. Hade du varit intresserad av sanningen om detta skulle du känt till detta redan, och kanske känner du redan till det också men vägrar medge det?

Känner till vad trollet?

Citat:
Ointressant när du inte kan bemöta det med argument.

Ditt undermåliga trollande är värt noll och intet.

Citat:
Svenska kvinnor är ju skräp men detta är inte fördomar.

Se där.
Citera
2023-02-23, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Känner till vad trollet?

Ditt undermåliga trollande är värt noll och intet.

Se där.

Jösses, helt tomt på innehåll, varför skrev du ens?
Citera
2023-02-23, 03:51
Avslutad
Citat:
Jösses, helt tomt på innehåll, varför skrev du ens?

Ja du, varför svarade jag på ditt substanslösa trollande..... Får sluta med det pronto.
Citera
2023-02-23, 03:53
Medlem
Citat:
Ja du, varför svarade jag på ditt substanslösa trollande..... Får sluta med det pronto.

Jag framförde substans, du svarade två gånger nu med noll.
Citera
2023-02-23, 09:13
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Det fetade. Du påstår det. Jag frågade då hur många av väljarna tror/påstår du röstade medvetet för detta? *Andra gången jag frågar nu, av ren nyfikenhet. Svara nu inte återigen något i stil med "buuhuuu men kvinnor har röstat mest för detta!!!"
Du vet, du sitter och påstår saker utan källor så försök håll det på en någorlunda intellektuell/mogen nivå.

Resten håller jag med om 100%, har inte och ifrågasätter inget av resten av ditt resonemang.

Ovanstående är bara ett pissigt och fittigt svammel från din sida.

Edit; *tredje gången jag frågar.

Varför skulle jag svara så? Vi är inte öht i någon punkt i ett resonemang där det är rimligt och relevant för mig att påpeka att kvinnor har röstat mer än män på detta. Jag har heller inte tidigare svarat "något i stil med buuuhuuu", din galning.

Jag vet inte exakt hur många som röstat medvetet på det. Det är ju helt omöjligt och därtill ointressant att veta. Du låtsas att detta är någon sorts springande punkt, men så är icke fallet. Du låtsas att jag "inte håller en mogen nivå" för att jag inte har statistik på någonting som ingen har fört statistik över, men så är icke fallet. Vi vet att en överväldigande majoritet av väljarna var någorlunda införstådda med ungefär hur många invandrare som kom, och varifrån, osv. Ditt försök att sopa medvetenhet och ansvar under mattan fungerar inte. Ingen som följer vår diskussion kommer att övertygas av dig.

Nä det är inte pissigt och fittigt svammel, utan helt sant. Det är därför du börjar svära på mig i detta läge.

Du verkar riktigt upprörd, och anledningen är tydlig. Det beror ju på att du (som sagt) bagatelliserar väljarnas ansvar för en horribel samhällsutveckling, och därmed gör dig själv skyldig till ondska. Det går att sluta med sådant.
Citera
2023-02-23, 12:39
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Den finska reserven är naturligtvis inräknad i försvarsförmågan.
Finns det något som säger vilja och försvarsförmåga bakom siffrorna?
Motivation?
Citera
2023-02-23, 12:41
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag personligen tycker alla ska beskyddas i krig. Oavsett kön, övertygelse, religion, hudfärg, ålder . Och jag tror de flesta tycker det egentligen med och att denna trådens fråga mer är ställd hypotetisk.
Vem ska kriga om alla ska beskyddas?

Visst fan, det tänkte du inte på.
Citera
2023-02-23, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Vem ska kriga om alla ska beskyddas?

Visst fan, det tänkte du inte på.

Du fattar inte vad jag skriver. Jag ser värde i mina medmänniskor, män som kvinnor-det handlar inte om vilka som ska kriga. Jag märker tyvärr att du väljer att missförstå så dödfött att prata vidare.
Citera
2023-02-23, 13:12
Avslutad
Citat:
Motivation?
Det kan säkert vara en faktor, såväl finnar som svenskar hamnar högt i försvaravilja och har starka försvar. Nordbor är inte att leka med.
Citera
2023-02-23, 13:14
Avslutad
Citat:
Motivation?
Det kan säkert vara en faktor, såväl finnar som svenskar hamnar högt i försvaravilja och har starka försvar. Nordbor är inte att leka med.

Och försvarsvilja i Ukraina sköt som en raket.
Citera
2023-02-23, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Och försvarsvilja i Ukraina sköt som en raket.

Haha det är lite skillnad på Ukrainare och svenska soja-pojkar.
Citera
2023-02-23, 13:34
Medlem
Trollspotts avatar
Citat:
Haha det är lite skillnad på Ukrainare och svenska soja-pojkar.

Du kan va en sojapojke..
Såklart svenska kvinnor är värda att försvar i krig. De är de finaste o bästa kvinnorna i världen för en svensk man.
Det där kvinnoföraktet är bara så ynkligt. Skärp er för fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in