2023-02-12, 15:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
"Ni"?
Jag gnäller inte på det men däremot på ert hyckleri.

Ja 'ni' ja.

Vi är inga hycklare.
Citera
2023-02-12, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja 'ni' ja.

Vi är inga hycklare.

Jo svenska tjejer är hycklare på så många olika plan. Klagar på asiatiska tjejer som gifter upp sig och säger att de inte gör det av kärlek men själva gör de gärna samma sak om de får chansen.
Citera
2023-02-12, 15:02
Avslutad
Citat:
Vem har sagt att alla gifter sig av kärlek?

Då är du ju helt fel ute om du anser att man ska gifta sig av helt andra orsaker än kärlek och ännu ett bevis på att du tycker det är ok att utnyttja utsatthet. Usch fyfan! Och du ska vara en man som anser att du är för bra för svenska kvinnor? Tillåt mig spy
Citera
2023-02-12, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Då är du ju helt fel ute om du anser att man ska gifta sig av helt andra orsaker än kärlek och ännu ett bevis på att du tycker det är ok att utnyttja utsatthet. Usch fyfan! Och du ska vara en man som anser att du är för bra för svenska kvinnor? Tillåt mig spy

Du är förvirrad, jag skrev inte att man ska gifta sig av dessa orsaker.
Citera
2023-02-12, 15:04
Avslutad
Citat:
Ja du drar ofta slutsatser ur din röv.
Så här skrev du angående att du hade flyttat:
Citat:
Försöker du göra dig mer korkad än du är?
Det jag skrev var inte svårt att förstå.
Vi stannar inte hos en befolkning som hatar oss.
Vi drar istället.

Frågor på det?
Citera
2023-02-12, 15:05
Avslutad
Citat:
Du är förvirrad, jag skrev inte att man ska gifta sig av dessa orsaker.

Igen- skriv vad du menar då? Hittills har du bara framstått som exakt en sån man som jag har fördomar om som lämnar landet för att hitta en tjej han kan köpa, för hon är utsatt.
Citera
2023-02-12, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så här skrev du angående att du hade flyttat:

Ja där ser du att du hade fel.
Citera
2023-02-12, 15:06
Avslutad
Citat:
Jo svenska tjejer är hycklare på så många olika plan. Klagar på asiatiska tjejer som gifter upp sig och säger att de inte gör det av kärlek men själva gör de gärna samma sak om de får chansen.

Nä vi klagar inte på asiatiska tjejer som blir köpta av er.
Citera
2023-02-12, 15:06
Medlem
Citat:
Igen- skriv vad du menar då? Hittills har du bara framstått som exakt en sån man som jag har fördomar om som lämnar landet för att hitta en tjej han kan köpa, för hon är utsatt.

Jag skriver vad jag menar redan.
Citera
2023-02-12, 15:10
Avslutad
Citat:
Vad är väl en liten svensk myndighet som ingen hört talas om med ett 50-tal anställda som hotats av nedläggning sen dag ett.

Mot ett helt lands kukskärare. Indonesiska kvinnor låter trevliga (ironi). Tänk att du som är sån passionerad motståndare mot manlig omskärelse till och med konverterade till skiten och således indirekt stödjer kukskärarna.

Hur många namninsamlingar mot manlig omskärelse har du skickat in till det indonesiska patriarkatet/brödraskapet? Du måste ju vara uppe i flera hundra namninsamlingar vid detta laget. Hur många demonstrationer har du anordnat mot manlig omskärelse i Indonesien? Du har troligen varit ganska ensam i din kamp hittills med tanke på vilka dina landsmän är. Men ha förtröstan, en vacker dag ställer sig säkert brödraskapet på din sida och protesterar mot de hemska kvinnorna som skär i små pojkars könsorgan.

Tänk att indonesiska kvinnor är så hemska. Du måste ju hata dem. Du måste hata dig själv som gav upp dina principer.

Sen sitter du bakom skärmen och hatar svenska kvinnor. Antagligen för att du inte kan hantera dina känslor av självhat. Du måste projicera det på hela gruppen kvinnor i Sverige. I din värld är det den "svenska kvinnan" som hatar män. Som inte gör tillräckligt för att skydda pojkar, osv. När det i själva verket är kvinnorna och männen i ditt nya hemland som inte gör tillräckligt för att skydda pojkarna, som till och med skadar pojkarna.

Skulle du försvara de indonesiska kvinnorna?

Pust. Kan du inte bara fokusera på en grej att bemöta? ..jag sätter mig ner emellanåt och loggar in för att se om det finns nåt intressant att bemöta. ..du tar i för mycket.
Citera
2023-02-12, 15:11
Medlem
Citat:
Det gör jag redan. Och ingen här klagar på de asiatiska tjejerna som blir köpta av er. Istället ser jag sympati för de asiatiska tjejerna som blir köpta av er.

Nej de uttrycker sig väldigt fördomsfullt och nedsättande mot asiatiska kvinnor. Tror att de gifter sig utan kärlek eftersom de inte har några som helst krav. Det funkar inte så.
Citera
2023-02-12, 15:12
Medlem
Citat:
Det låter som du var för fattig för att bo i Sverige, men känner dig rik i nåt land i Asien där dina 20 lax efter skatt är en förmögenhet

Haha jag är så rik att jag kunde sluta jobba långt innan pensioneringen och kan bo i princip vilket land jag vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in