2023-02-10, 17:11
Medlem
knark-kungens avatar
Throwback till när postnord fuckade upp Rasks beställning av örhängen.

Pluspoäng i kanten för tuppkammen, enjoy guys och trevlig helg, skål på er

https://youtube.com/watch?v=n_hqrF0bV3w&feature=shares
Citera
2023-02-10, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Jäklar va många tatueringar han har i nyllet, snacka om att han inte planerat någon av dem alls, någon som är avundsjuk och vill göra likadana?

Skål
Citera
2023-02-10, 18:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Han är ofattbart dum i huvudet.
Citera
2023-02-10, 19:55
Medlem
Halloj gott folk, läst några sidor bakåt att något hemskt hänt deras dotter. Tycka vad man vill om baronen men ett oskyldigt barn önskar ingen något ont, sen är det såklart content barornen som väljer att hänga ut henne, även mamman som man kan se som någon offentlig person valt att lägga ut henne i en utsatt situation.

Ni som inte är blockarede på deras IG har det kommit några uppdateringar? mår ungen bättre? har föräldrarna sagt A så får dem också säga B.

Rask satt inte allt för länge sen och kritisera pontus att han la ut saker på IG när han var på sjukhus.

Men låt A få den bästa vård som går och att allt blir bra.
Citera
2023-02-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han är ofattbart dum i huvudet.

Precis som du.
Citera
2023-02-10, 20:09
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Precis som du.
Båda har ju blåst upp en situation som inte stämmer med verkligheten så markeringen delas av flera i personalen.
Dum huvuden och äckliga sensationssökare.
Citera
2023-02-10, 20:10
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Halloj gott folk, läst några sidor bakåt att något hemskt hänt deras dotter. Tycka vad man vill om baronen men ett oskyldigt barn önskar ingen något ont, sen är det såklart content barornen som väljer att hänga ut henne, även mamman som man kan se som någon offentlig person valt att lägga ut henne i en utsatt situation.

Ni som inte är blockarede på deras IG har det kommit några uppdateringar? mår ungen bättre? har föräldrarna sagt A så får dem också säga B.

Rask satt inte allt för länge sen och kritisera pontus att han la ut saker på IG när han var på sjukhus.

Men låt A få den bästa vård som går och att allt blir bra.
A får den vård hon behöver och det var aldrig så dramatiskt som gnäll och gnäll content content gjorde gällande enligt personal på Nyköping.
Citera
2023-02-10, 20:12
Medlem
silopsilops avatar
Ironiskt att han hänger ut en mamma och tjänar pengar på hennes sorg över hennes döda barn och sedan råkar ut får att det blir jobbigt med egna ungen.
Kallas inte det karma?
Citera
2023-02-10, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Båda har ju blåst upp en situation som inte stämmer med verkligheten så markeringen delas av flera i personalen.
Dum huvuden och äckliga sensationssökare.

Citat:
A får den vård hon behöver och det var aldrig så dramatiskt som gnäll och gnäll content content gjorde gällande enligt personal på Nyköping.

vad har du för belägg och källa att kunna säga så ? nu har jag bara sett bilden som någon delade här på Ts IG inlägg, men den såg inte speciellt avslappnande ut
Citera
2023-02-10, 20:17
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
vad har du för belägg och källa att kunna säga så ? nu har jag bara sett bilden som någon delade här på Ts IG inlägg, men den såg inte speciellt avslappnande ut
Den såg inte heller ut som någon som höll på att drunkna i sitt eget blod.
Situationen var allvarlig men det finns ett långt spann från det till det som beskrevs i inlägget dom la ut.
Källan finns på Nyköpings Lasarett och var tillräckligt nära för att vara direkt involverad.
Jag kan självklart inte namnge någon eller berätta i vilken funktion personen var.
Jag hoppas du förstår det.
Citera
2023-02-10, 20:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Precis som du.

Ja, jag är lite av en idiot. Men inte i närheten av Skithögens kaliber. Det hävdar jag med bestämdhet.

Det är det förvisso inte särskilt många som är. En pappa som tatuerar ansiktet med fula gadds och sitter hemma hela dagarna för att ägna sig åt sin hobby på heltid, det är svårslaget faktiskt.

Citat:
Ironiskt att han hänger ut en mamma och tjänar pengar på hennes sorg över hennes döda barn och sedan råkar ut får att det blir jobbigt med egna ungen.
Kallas inte det karma?

Tänker du på modern till barnet som dog i Trosa, som han gjort poddavsnitt om? Jag noterade också att han antydde att det snarare var modern som låg bakom dödsfallet än fadern som är åtalad. För övrigt kallar han det för "Bebismordet", trots att man inte betraktar det som ett mord, man har åtalat för vållande till annans död.

Jag kunde inte heller låta bli att tänka tanken. Bajshögen sitter och gottar sig i det där "Bebismordet" i underhållningssyfte, och producerar avsnitt som folk ska ta del av för nöjes skull. Sedan dör nästan hans tvååring kort tid därefter. En fruktansvärd händelse, som förstås inte alls är kul för de anhöriga. Tänk om någon poddkollega valde att göra en serie i flera delar i underhållningssyfte, där man synade den händelsen i sömmarna, och insinuerade att det är föräldrarnas fel att det hände. Det hade förstås inte varit kul. Liksom de anhöriga till bebisen som dog i Trosa inte tycker att det är kul att Skithögen gör avsnitt om deras trauma.
Citera
2023-02-10, 20:26
Medlem
Citat:
Kallas inte det karma?

Citat:
Den såg inte heller ut som någon som höll på att drunkna i sitt eget blod.
Situationen var allvarlig men det finns ett långt spann från det till det som beskrevs i inlägget dom la ut.
Källan finns på Nyköpings Lasarett och var tillräckligt nära för att vara direkt involverad.
Jag kan självklart inte namnge någon eller berätta i vilken funktion personen var.
Jag hoppas du förstår det.

Förstår att du inte kan namnge en viss person.
Men ditt tidigare inlägg om karma får din trovärdighet att sjunka.
Det är ingen hemlighet att jag har kritiserat rask för det mesta i denna tråd, men när det kommer till barn, som far själv så blir man illa berörd när barn hamnar i kläm. du tänker på karma jag tänker på barnet. det inlägget som delats är med största sannolikhet ingen överdrift, T har alltid snackat öppet och aldrig ljug, hon har däremot satt baronen i vissa situationer där han ljugit och hon ifrågasatt det han har sagt i lajvs. finns ingen anledning för henne att skriva ett sådant inlägg med skitsnack. det var förmodligen ett kritiskt läge där man inte visste vad som skulle hända. tror inte heller en läkare skulle ta in henne i ett rum och säga att dem inte vet vad som händer med dotterns framtid, T skulle heller aldrig skriva så om det inte varit så. som förälder så skriver man inte det värsta om sitt barn om det inte är sant, man vill inte ens tänka såna tankar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in