Citat:
Ursprungligen postat av
Tosse61
Precis som du.
Ja, jag är lite av en idiot. Men inte i närheten av Skithögens kaliber. Det hävdar jag med bestämdhet.
Det är det förvisso inte särskilt många som är. En pappa som tatuerar ansiktet med fula gadds och sitter hemma hela dagarna för att ägna sig åt sin hobby på heltid, det är svårslaget faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
silopsilop
Ironiskt att han hänger ut en mamma och tjänar pengar på hennes sorg över hennes döda barn och sedan råkar ut får att det blir jobbigt med egna ungen.
Kallas inte det karma?
Tänker du på modern till barnet som dog i Trosa, som han gjort poddavsnitt om? Jag noterade också att han antydde att det snarare var modern som låg bakom dödsfallet än fadern som är åtalad. För övrigt kallar han det för "Bebismordet", trots att man inte betraktar det som ett mord, man har åtalat för vållande till annans död.
Jag kunde inte heller låta bli att tänka tanken. Bajshögen sitter och gottar sig i det där "Bebismordet" i underhållningssyfte, och producerar avsnitt som folk ska ta del av för nöjes skull. Sedan dör nästan hans tvååring kort tid därefter. En fruktansvärd händelse, som förstås inte alls är kul för de anhöriga. Tänk om någon poddkollega valde att göra en serie i flera delar i underhållningssyfte, där man synade den händelsen i sömmarna, och insinuerade att det är föräldrarnas fel att det hände. Det hade förstås inte varit kul. Liksom de anhöriga till bebisen som dog i Trosa inte tycker att det är kul att Skithögen gör avsnitt om deras trauma.