Citat:
Det där första klippet är bland det sjukaste jag sett i hela mitt liv så här med facit i hand. Top tier comedy. Tänk om han skulle få inbrott och sen är det enda som saknas en hårddisk med hans "livsverk". Med tanke på vilka sjuka grejer han har publicerat genom åren så blir jag rätt nyfiken på vad det kan finnas för galenskaper på den där hårddisken som aldrig sett dagens ljus.
Edit: han skulle blivit psykolog eller mäklare som planerat istället för hemmafru
Edit: han skulle blivit psykolog eller mäklare som planerat istället för hemmafru
Ja, det är hysteriskt kul. "Youtube flyger inte, det är dags att prova någonting annat".
Det är inte, jag ska ta ett truckkort och börja jobba på lager, det är inte att ta en yrkesutbildning. Det är att skapa ett marknadsledande skönhetsmärke för män och ta fram en egen parfym. Börjar jämföra sig med Björn Borg och Dolce Gabbana, "man ska ha sitt eget namn i varumärket". Snackar om att Jocke också börjar göra saker vid sidan av Youtube. Det är förstås jättesmart, om man är Jocke. Det är inte Baronen.
Han har gjort sig känd som en man som pratar hjärtligt om bajs, och kanske till och med filmar när han klämmer ut det. Som en brottsling och narcissist som är lat och parasiterar på andra. Men i hans sjuka hjärna tänker han ändå att nu är det dags att ta fram ett eget varumärke, med mitt eget ansikte och namn i det. Det är så jävla sjukt. Att han verkligen har självförtroende i det, han snackar om att han tror att det kommer flyga från början, att marknadsföringen kommer att fungera, utan att överhuvudtaget ha några erfarenheter av att starta företag och få det att flyga. Det krävs en väldigt speciell man för att sitta och prata så självsäkert om saker som han inte har någon som helst koll på.

Citat:
Har han sagt detta? Psykolog? 
Ingen blir en hemmafru i Sverige 2023. Det är bara en ursäkt för att ligga och sova bort dagarna och försöka bli en kändis den lilla tid han är vaken.
När kommer ny video om Chrippa? Gick luften ur honom efter den senaste videon där han satt i mörkret i bilen?

Ingen blir en hemmafru i Sverige 2023. Det är bara en ursäkt för att ligga och sova bort dagarna och försöka bli en kändis den lilla tid han är vaken.
När kommer ny video om Chrippa? Gick luften ur honom efter den senaste videon där han satt i mörkret i bilen?
Han säger någonstans i videon att innan han började med Youtube så studerade han för han ville bli psykolog eller mäklare. Sedan började Youtube "flyga" och han gav upp planerna.
Sanningen är att han började läsa upp sina betyg på Komvux, och avklarade en eller två kurser, innan han började ladda upp videoklipp på sig själv när han skiter på muggen.
Bara den saken att man ger upp allt för att ägna hela sin vakna tid på att gå hemma och gapa in i en kamera för att några tusen tycker att det är kul säger mycket om Baronen och hur lite verklighetsförankring han har. "Jag ökar i prenumeranter, det måste betyda att jag kommer vara miljonär på detta inom en snar framtid". Det är en sjuk man vi har att göra med, sanna mina ord.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2023-10-06 kl. 12:05.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2023-10-06 kl. 12:05.
så han har fått mycket pengar genom sjuka människor. Och nu fintat till sig halva arvet för att han fjäskat in sig och helt plötsligt tycker pappan är bra 👍