2022-08-12, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finao43
Exakt samma sak hände mig idag. Satte in, verkar ha gått bra, men står fortfarande 0 på mitt konto. Och exakt samma sak gällande support sidan också. Troligtvis är cashen borta vilket är lite tråkigt såklart!

Det är därför man handlar på archetyp, säkrare, tryggare, snyggare, listan är lång
Citera
2022-08-12, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldridge
Snälla det här passar så mycket bättre på Archetyp forum

Ok, tar det där istället.
Citera
2022-08-13, 22:33
Medlem
Är Kraken och Exodus de bästa alternativen om man vill köpa och överföra Monero till archetyp via dator?
Citera
2022-08-13, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Är Kraken och Exodus de bästa alternativen om man vill köpa och överföra Monero till archetyp via dator?

För mimdre belopp https://localmonero.co/ blir bra

Men fel plats igen, (FB) Flugsvamp och andra öppna marknader på Darknet

Livrädd om vad som finns nu här
Senast redigerad av Aldridge 2022-08-14 kl. 00:00.
Citera
2022-08-14, 00:03
Medlem
Citat:
För mimdre belopp https://localmonero.co/ blir bra

Men fel plats igen, (FB) Flugsvamp och andra öppna marknader på Darknet

Livrädd om vad som finns nu här

Vaddå fel plats?
Citera
2022-08-14, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zcinner
lite off men ändå on-topic.

https://www.op.se/2022-08-06/nytt-lagforslag-ska-stoppa-narkotikabreven-postpersonalen-vill-ju-inte-vara-langare?utm_campaign=rss &utm_medium=rss&utm_source=site-feed

Tror detta kommer göra att vendorsen ökar sin stealth rejält om detta händer. Vissa har redan så bra att de är omöjligt att veta att det är ett brev med droger i.
Citera
2022-08-14, 00:36
Medlem
Citat:
Vaddå fel plats?

Var ett inlägg i den länk, men citerar den iatället.
Annars har du det i 1-2-3 tidigare sidor, utifrån nuvarande

Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Det finns en hel forumdel för kryptovalutor (FB) Kryptovalutor . Här är det OT./mod
Senast redigerad av Aldridge 2022-08-14 kl. 00:43.
Citera
2022-08-14, 00:58
Medlem
Citat:
Vaddå

Antalet som blir phishade är stort nu.
ta link frårn archety.cc, decryptad eller ej, du väljer.
Se till att alla captcha stämmer.

Kolla så den (wallet) address du kommer skicka till bõrjar som alla andera

Det är svin billigt att skicka monera. Om du inte behöver mer hjälp vill jag iallafall skriva till detta.

När du köper, och anger den mottqgar address du HAR I DIN MONERO GUI I DATORN, så kan man stöta iväg 1sek för se om den kommer fram och rätt, inte allt på engång om du är minsta lilla osäker

Fråga på om du ãr lite halft osäker, men känner att till natten verkar, jag skriver skevt ni men inte när jag vaknar imorgon
gn
Citera
2022-08-14, 01:07
Medlem
Alla Archetyp (wallet) adresser börjar såhär,

4H--x34iV---8DiDjReY5mpBUNEL6JFgx---C66brXLvAWbVnXW3g4VVzwwKMks---881VVmadvy87sM---F6ChN9F6SNZt---ou S78--Df6

sista del är unika för er alla.
Men alla börjar likt den ovanför
Senast redigerad av Aldridge 2022-08-14 kl. 01:10.
Citera
2022-08-14, 03:56
Medlem
Citat:
Antalet som blir phishade är stort nu.
ta link frårn archety.cc, decryptad eller ej, du väljer.
Se till att alla captcha stämmer.

Kolla så den (wallet) address du kommer skicka till bõrjar som alla andera

Det är svin billigt att skicka monera. Om du inte behöver mer hjälp vill jag iallafall skriva till detta.

När du köper, och anger den mottqgar address du HAR I DIN MONERO GUI I DATORN, så kan man stöta iväg 1sek för se om den kommer fram och rätt, inte allt på engång om du är minsta lilla osäker

Fråga på om du ãr lite halft osäker, men känner att till natten verkar, jag skriver skevt ni men inte när jag vaknar imorgon
gn

Ja anledningen till varför jag frågade är för att jag vill slippa så mycket växlingsavgifter som möjligt.

Archetyp har jag koll på så jag inte hamnar på nån fishing-länk. Är just köp av monero/xmr som jag önskar få klarhet i så man inte gör det mer omständigt än det behöver vara.

Har läst att en del köper btc, sen växlar till monero och sedan vidare till archetyp, vilket jag har uppfattat gör att man kan råka ut för onödigt många växlingsavgifter än om man kan köpa monero direkt.

Jag såg en guide här i tråden som var väldigt bra, men det gällde endast köp från mobil med cake wallet, men jag föredrar att göra det via datorn. Därför jag frågade om exodus och kraken är de bästa alternativen.
Citera
2022-08-14, 08:59
Medlem
Citat:
Ja anledningen till varför jag frågade är för att jag vill slippa så mycket växlingsavgifter som möjligt.

Archetyp har jag koll på så jag inte hamnar på nån fishing-länk. Är just köp av monero/xmr som jag önskar få klarhet i så man inte gör det mer omständigt än det behöver vara.

Har läst att en del köper btc, sen växlar till monero och sedan vidare till archetyp, vilket jag har uppfattat gör att man kan råka ut för onödigt många växlingsavgifter än om man kan köpa monero direkt.

Jag såg en guide här i tråden som var väldigt bra, men det gällde endast köp från mobil med cake wallet, men jag föredrar att göra det via datorn. Därför jag frågade om exodus och kraken är de bästa alternativen.
Bra
Du installerar den officiella monero wallet direkt från getmonero.org/downloads/

Köp dina coins via https://localmonero.co, med din lokala wallet (monero gui, på din dator) som motagare.

Skicka dina tidigare köpta coins ifrån din lokala wallet till din address på Archetyp.

Varför cake wallet blir en rekomenderat är för de själva inte har en dator. Att blanda in bitcoin är inte något som gör saker bättre.

Jag vet inte hur just kraken eller exodus fungerar med monero, var inte mina bitcoin platser. Men de jag då använde istället är idag med monera inget att rekomendera.

Vad jag uppfattat så är det svårare med monero köp via de coin "banker", svårare att det blir pengar för dem. Men om man säljer ett annat mynt, ni sen kan växla mot monero, blir lättare pengar.

Det finns bra FAQ m.m. hos på moneros hemsida tbh
Citera
2022-08-14, 09:38
Avstängd
Bidens avatar
Citat:
Alla Archetyp (wallet) adresser börjar såhär,

4H--x34iV---8DiDjReY5mpBUNEL6JFgx---C66brXLvAWbVnXW3g4VVzwwKMks---881VVmadvy87sM---F6ChN9F6SNZt---ou S78--Df6

sista del är unika för er alla.
Men alla börjar likt den ovanför
Nej din idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in