2023-02-07, 21:29
  #4369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Äntligen! Nu har Jesper gjort mål. Han missade en straff och satte in sin egna retur (?)

Han missade straffen. Målvakten räddade. Sen i anfallet efter ett inlägg som nådde fram till Jesper Karlsson...som tryckte in den på halvolley. Riktigt snyggt!!
Citera
2023-02-07, 21:47
  #4370
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Han missade straffen. Målvakten räddade. Sen i anfallet efter ett inlägg som nådde fram till Jesper Karlsson...som tryckte in den på halvolley. Riktigt snyggt!!

Kul att han gjorde mål men "trist" att det enbart är i cupen. Han målade även i cupen för några veckor sedan. Det är i ligaspelet hans poängproduktion skulle behöva komma igång. Har inte följt denna säsongens AZ lika mycket som tidigare men huvuddelen av hans medspelare är så mycket sämre än de han haft vid sig tidigare. Det är klasskillnad på t.ex. Kerkez och Wijndal. Clasie/Reijnders och Koopmeiners osv. Pavlidis må leda den interna skytteligan men han har fått flertalet bollar serverade framför mål som inte generat något mål. Det visar sig tyvärr även i Jespers statistik när poängproduktionen uteblir. Han skulle verkligen behöva ett miljöbyte med spelare som håller lite högre klass runtomkring sig. Jesper har ju dock inte prickat formen heller vilket man inte ska sticka under stol med heller men det är tydligt att han borde få lämna i sommarens fönster.
Citera
2023-02-07, 22:22
  #4371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Kul att han gjorde mål men "trist" att det enbart är i cupen. Han målade även i cupen för några veckor sedan. Det är i ligaspelet hans poängproduktion skulle behöva komma igång. Har inte följt denna säsongens AZ lika mycket som tidigare men huvuddelen av hans medspelare är så mycket sämre än de han haft vid sig tidigare. Det är klasskillnad på t.ex. Kerkez och Wijndal. Clasie/Reijnders och Koopmeiners osv. Pavlidis må leda den interna skytteligan men han har fått flertalet bollar serverade framför mål som inte generat något mål. Det visar sig tyvärr även i Jespers statistik när poängproduktionen uteblir. Han skulle verkligen behöva ett miljöbyte med spelare som håller lite högre klass runtomkring sig. Jesper har ju dock inte prickat formen heller vilket man inte ska sticka under stol med heller men det är tydligt att han borde få lämna i sommarens fönster.

Håller med... trist att det bara är i cupen. Plus att de torskade i förlängningen. HAN behöver verkligen ett miljömbyte..tror tyvärr inte att det kommer lossna rejält i AZ framöver ändå.
Citera
2023-02-10, 20:37
  #4372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Kul att han gjorde mål men "trist" att det enbart är i cupen. Han målade även i cupen för några veckor sedan. Det är i ligaspelet hans poängproduktion skulle behöva komma igång. Har inte följt denna säsongens AZ lika mycket som tidigare men huvuddelen av hans medspelare är så mycket sämre än de han haft vid sig tidigare. Det är klasskillnad på t.ex. Kerkez och Wijndal. Clasie/Reijnders och Koopmeiners osv. Pavlidis må leda den interna skytteligan men han har fått flertalet bollar serverade framför mål som inte generat något mål. Det visar sig tyvärr även i Jespers statistik när poängproduktionen uteblir. Han skulle verkligen behöva ett miljöbyte med spelare som håller lite högre klass runtomkring sig. Jesper har ju dock inte prickat formen heller vilket man inte ska sticka under stol med heller men det är tydligt att han borde få lämna i sommarens fönster.

Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Håller med... trist att det bara är i cupen. Plus att de torskade i förlängningen. HAN behöver verkligen ett miljömbyte..tror tyvärr inte att det kommer lossna rejält i AZ framöver ändå.

Jeppe är tillbaka med 1+1 och matchen är ännu ung mot Excelsior, skönt att han gör poäng igen i ligan.

Sen får vi se om Nilsson, Mrabti, Svanberg mm. gör poäng idag. Ingelsson gjorde iallafall assist idag och blev utbytt skadad i slutet av matchen.
Citera
2023-02-10, 20:46
  #4373
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Jeppe är tillbaka med 1+1 och matchen är ännu ung mot Excelsior, skönt att han gör poäng igen i ligan.

Sen får vi se om Nilsson, Mrabti, Svanberg mm. gör poäng idag. Ingelsson gjorde iallafall assist idag och blev utbytt skadad i slutet av matchen.

Haha tänkte nyss skriva det, väldigt kul, äntligen! Även om han gjort en sämre säsong så är det inte illa om AZ slutar etta för hans egen del. Han är trots allt en del av det vilket borde trissa upp hans värde.

Emil Hansson har gjort assist ikväll också mot VVV-Venlo.
Citera
2023-02-10, 22:53
  #4374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Haha tänkte nyss skriva det, väldigt kul, äntligen! Även om han gjort en sämre säsong så är det inte illa om AZ slutar etta för hans egen del. Han är trots allt en del av det vilket borde trissa upp hans värde.

Emil Hansson har gjort assist ikväll också mot VVV-Venlo.

1 mål och 2 assist från Jesper ikväll. Underbart
Citera
2023-02-11, 00:09
  #4375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Haha tänkte nyss skriva det, väldigt kul, äntligen! Även om han gjort en sämre säsong så är det inte illa om AZ slutar etta för hans egen del. Han är trots allt en del av det vilket borde trissa upp hans värde.

Emil Hansson har gjort assist ikväll också mot VVV-Venlo.

Skumt att fotbollskanalen enbart nämnde Jespers mål. För slöa att inte kolla upp om han gjorde några assist?
Citera
2023-02-11, 11:00
  #4376
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
1 mål och 2 assist från Jesper ikväll. Underbart

Citat:
Ursprungligen postat av Ploppodumle
Skumt att fotbollskanalen enbart nämnde Jespers mål. För slöa att inte kolla upp om han gjorde några assist?

Väldigt roligt!

Nej har också märkt att de är jävligt sena på bollen tyvärr. Nästa match är seriefinal mot Feyenoord. Hoppas han gör en bra match där.
Citera
2023-02-11, 15:39
  #4377
Medlem
Yasin Ayari är med i Brightons trupp idag mot Crystal Palace. Skapligt att få plats i truppen på så kort tid
Citera
2023-02-11, 19:43
  #4378
Avslutad
Joel Voelkerling Persson hoppade nyss in i 70e minuten mot Roma, 4e inhoppet för Lecce totalt. Spelade för Romas U19 innan Lecce köpte honom.
Citera
2023-02-11, 23:56
  #4379
Medlem
Snyggt att Hjalmar Ekdal direkt fått spela så mycket för Burnley.

I princip klara för PL, och han har bevisligen kommit in rätt.
Citera
2023-02-12, 19:02
  #4380
Medlem
Jens Cajuste gjorde mål idag. Han har börjat leverera. Kul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in